Vind het echt niet leuk meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Vind het echt niet leuk meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:23

Hoi
misschien hebben jullie dit topic gelezen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=207980&highlight=

Maar ik was gisteren heengegaan en vandaag ook weer

dus ik kom daar zie ik het eigenaresje staan! dus zij vraagt gelijk hoe lang heb je dan gereden ik zeg niet meer dan 50 min.

En ik vragen wanneer komt je moeder ja die komt pas om 4 uur want ik ga eerst hier met hem spelen!
Nou daar had ik geen zin in om op te wachten

Maar nog wat blijkt dat ze er gisteren ook al waren geweest Verward Ik had aan alle kanten haast dus ik nog extra tijd vrij gemaakt voor daisy, maar oke.

Maar die twee kinderen gingen dus rijden! en ik zat daar in de bak te kijken, want ze gingen longeren. Op een gegeven moment gaan hun racen weet je wel! schreeuwt die moeder zo kei hard
"He wat doen jullie nou ik zeg gewoon rustig rijden en jullie gaan gelijk racen ( en toen kwam het) Je weet wat er met daisy gebeurd is dat hoeft niet met onze paarden te gebeuren", en toen ook nog van "want wat mag je dan niet doen ( extra werd de niet benadrukt) dus hij zegt zo "racen" zij Nou dan

Nou ik kon wel Janken!!
Hoe durft ze dat te zeggen Verdrietig alsof ik toen de hele bak met daisy ben doorgeract !! Ik was zooooo boos!! (in mezelf dan he, ik liet het niet merken)
Maar nou had zij dus al gisteren verteld dat het kwam doordat ik zo veel gereden had
ps. was pas de vierde dag, dat ik KON rijden!! en heb elke dag niet meer dan 50 min gereden!!

Maar nou weten die eigenaren alles van haar kant!! Maar het kan gewoon niet !!

Trouwens ik ben benieuwd of ik nog gebeld word vanavond, lijkt me wel zo logisch toch??!! door de eigenares!! Ik wil mijn verhaal ook wel vertellen graag!!

OOOoow ik ben zo kwaad !!


elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:30

ik heb even je andere topic ook gelezen om deze even beter te snappen.
Ik denk dat je niet de schuld bij jezelf moet leggen. Jij bent wel degene die die DA erbij heeft gehaald en je er zorgen om maakte.
Die vrouw kan alleen maar zeggen dat jij degene was die erachter gekomen is, misschien moet je even zelf de eigenaresse gaan bellen en vertellen wat er is gebeurt. Je kunt wel w88 op een telefoontje, maar misschien doet die eigenaresse het zelfde en dan los je nog niks op.

probeer gewoon rustig te blijven als die mevrouw weer van die opmerkingen gaat maken en laat maar even gaan. Misschien kun je met die eigenaresse even praten over die andere mevrouw (niet roddelen, maar gewoon even de waarheid) en dan komt het denk ik wel zeker weten goed.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 20:34

Ik hoop het maar,
Maar het banketstaaf is, zij heb haar verhaal als eerste verteld! En als ik andere dingen ga zeggen??

Maar ik vind het gewoon onwijs banketstaaf en kinderachtig van die mevrouw??
Wat kon ik er nou aan doen had ik daisy gewoon moeten laten liggen enz. ??!!??
Maar ZIJ hoeft de schuld toch niet achteraf bij MIJ neer te gaan leggen!!??

en zulke opmerkingen dan hou ik me kalm, dat lukt me wel alleen heb ik dan altijd zo een zin om te janken? ik weet niet waarom ??

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:13

Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Maar kun je zelf de eigenaresse niet opbellen om jouw kant van het verhaal te vertellen?

* To Belg, or not to Belg *

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:32

ik heb het allemaal doorgelezen, en ik denk niet dat het door jou komt, in ieder geval word wel duidelijk dat jij zoiets nooit opzettelijk zou doen!
Gewoon helemaal niets van aantrekken en zwijgen tegen haar. Je kunt er gewoon niets tegen beginnen omdat jij dar niet op stal staat met een paard.(dan durven zulke mensen ook vaak mer dignen te zeggen).
Ik vind dat je goed gehadeld hebt!

succes meid

Mijn werk als bruidsfotograaf: http://www.ireneleusink.nl
Mijn werk als marketeer: http://www.promo-en-zo.nl

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:52

Jij hebt niets verkeerd gedaan. Vertel de eigenaresse gewoon jou verhaal, als ze het niet geloofd kan ze alijd nog navragen wie dan de DA gebeld heeft!
Wat kindeerachtig dat sommige volwassenen kunnen zijn, zeg.

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

Cwessielover
Berichten: 66
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:16

ik ben van mening dat het jou schuld niet is!! jij hebt goed gehandeld hoor in mijn ogen! ik zou wel snel jou verhaal aan de eigenaresse vertellen voor dat die rare buurvrouw het doet. Dus even een belletje naar de eigenaresse. Succes gurl!!

("v") Custers Weslie ("v")
Mijn lieve moppie : Devon Briseis.
Mijn mannetje Klaas.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:29

Ik zou gewoon de eigenaresse bellen en de situatie van jou kant uitleggen. Ik heb nog nooit gehoord van buikkramp dat veroorzaakt werd door te hard rijden, dus ik vind het nog steeds een vaag verhaal. Soms hebben paarden gewoon even flink buikpijn. Heel akelig. Gelukkig liep het goed af - ga jezelf alsjeblieft niet de schuld geven.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 17:29

Okee bedankt allemaal als ik vandaag nog niks van de eigenaar hoor wat ik nogal raar vind trouwens!!?? ik heb haar toch de hele week gedaan elke dag uitgemest geborsteld en de eerste 4 dagen neit kunnen rijden kunnen ze toch evengoed een bedankje plegen of ??!!
Dan ga ik zelf wel bellen want ik wil wel weten wat ze allemaal gezegd heeft!
Nou ja in ieder geval bedankt allemaal

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:44

Zelf bellen!! Is altijd het verstandigste bij zulke dingen, anders gaan ze anders denken terwijl dat dan helemaal niet klopt!!
Succes in iedergeval..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:53

Ik zou het telefoontje ook niet afwachten zou gwoon zelf bellen al is het alleen maar op je zelf gerust te stellen en je verhaal kwijt te kunnen (jouw kant van het verhaal) misschien valt het allemaal wel mee en maak je je druk om niets.

Zou gwoon bellen hoor

succes

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:59

Ik snap weinig vanje verhaal.
Wat ik begrijp is dat jij je rot voelt.
Bel haar zelf op, en probeer het uit te leggen.
Succes!


collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 15:04

Ja ik ga haar vanavond maar bellen!
Bedankt allemaal

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:19

Veel succes met het telefoontje. Aan jou valt als ik het hier zo lees niets te verwijten hoor. Kop op.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:30

Bel anders voor alle zekerheid die DA nog eens.
Vraag waardoor het komen kan zijn (zeg dat je er nog eens over nagedacht hebt en dat je het toch nog niet helemaal begrijpt. Vraag of hij het simpel uit kan leggen, zodat je zeker weet dat je het snapt! doe ik ook altijd!!) Haha!

Vraag ook of de eigenaresse hem mag bellen om te vragen wat er gebeurd is.

Je kan dan de eigenaresse bellen om uit te leggen wat er gebeurd is, en uit te leggen wat de DA tegen jou gezegd heeft.
En je kan tegen haar zeggen dat ze zelf de DA kan bellen om uitleg te vragen.

Als jij niks fout hebt gedaan moet ze dat zo toch wel doorkrijgen?

MAAR: Altijd zelf initiatief nemen om te bellen. Dan bewijs je gewoon dat je niet bang bent, want je hebt namelijk niks fout gedaan!!

Succes meid!! OK dan!

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:02

Okee ik ga rond 9 uur bellen!!
maar ik heb het nummer van de dierenarst niet die woont naast die mensen waar daisy staat Haha! dus die konden we gewoon halen Haha! haha


xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:06

ben benieuwd hoe t aflooppt..
leuk si anders.

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:34

Ik ben ook heel erg benieuwd!

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 22:33

*schop*

Met update
ik heb gebeld en gevraagd wat die vrouw nou had gezegd, maar dat bleek te zijn toen hun weg gingen naar de tandarts en terug kwamen ik nog aan het rijden was maa rik was er ongeveer al een uur af !!
En toen was het zo van ik wou morgen al naar je toe komen om te bespreken want * *=het kind dan even is nou met wedstrijden bezig en dan is het beter als zij haar alleen rijd en ik rijd anders enz.
Dus toen zij ze wat moeten we nou doen, dus toen heb ik maar gezegd dan stop ik wel met rijden. SNIK
Maar ze nam me niks kwalijk het is gebeurd klaar! maar als ze die week niemand erop had laten rijden was het niet gebeurd volgens haar, maarja
Maar ik mag nog wel gewoon knuffelen enz. en dat ga ik zeker doen voordat ik een ander paardje vind!
maar ik huilde natuurlijk aan de telefoon en ze zegt ook niet huilen enz.
Maar ik neem haar niks kwalijk het is haar paard en als hun denken dat het beter is als ik niet rij klaar!
maar ik snap die vrouw niet , ze wil me gewoon weg hebben ofzo.
En nou is het haar gelukt ook!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:47

Jeetje ja daar kun je niet tegen op! Hoop dat je snel een ander leuk paardje vind. Ach gut

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 18:49

Thnx en daar kan ik zeker niet tegen op! maar * zegt het tegen iedereen joh!! en zo gaat het weer zijn ronde !!:S
Maar ik hoop dus ook dat ik snel een leuk paardje vind ... Toevallig een idee??

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:52

nee woon niet echt in de buurt helaas... misschien even een advertentie op marktplaats en op bokt zetten! succes

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 19:09

In noordholland zijn er erg veel te vinden moet je maar via marktplaats doen je staat versteld

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 21:51

okeee !!
Thnx ik ga gelijk even kijken haha
Ben vandaag even zoals standaard naar daisy geweest ze begon weer zo lief te hinneken zo schattig

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 22:02

Nou ik vind niet dat het jouw schuld is,die vrouw dan ook niet maar zij liet jou er toch op rijden die week?
Dan moet ze ook niet gaan zeuren dat het anders niet gebeurd was...
Of begrijp ik het nou verkeerd? Verward
Nou ik vind het jammer voor je dat je je verzorgpaardje kwijt bent.
Succes met het vinden van een nieuw leuk verzorgpaardje Lachen

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EveliNero, lauret, Leedebee, Nimby, robbie88, Vitas en 99 bezoekers