die pennymeisjes:@

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

die pennymeisjes:@

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 22:25

ik word steeds vaker voor pennymeisje gezien
gewoon omdat ik een pony heb die mishandeld is
(dit is echt zo!!!!!!!!!) Boos!
hij vertrouwt gewoon degene die het meest bij hem is en dat ben ik...dus daar heb je het tweede dat al verklaart is!!
daarbij hebben wij ook lies en booster, lies is closer met mun rotte stief pa
en booster houd van iedereen die hem eten geeft!!!
maar door die penny meiden word je meteen gezien als pennymeisje
als je zegt dat je pony alleen jou vertrouwd, maar een pony die mishandeld is vertrouwd degene die hem dingen leert, hem over zijn angst helpt, hem verzorgt, en hem fijne momenten bezorgd!!!
dat is gewoon zo...als mijn moeder nu zo veel met phara bezig was
vertrouwde hij mijn moeder vast meer dan mij...
maar booster en lies zijn van mijn moeder...dus....
ik snap het echt niet!! waarom geloven ze jou nou niet als je dit zegt in een serieus forum?
xxx phara

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:30

Omdat je dit soort dingen meestal alleen gelooft als je het zelf meegemaakt hebt. Ik rijd op een paard dat alleen mij op haar rug vertrouwd. Iedereen zegt ook dat ik overdrijf. Maar het belangrijkste is dat je zelf de waarheid weet. Houd dat altijd in je achterhoofd!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 22:31

...dat is bij phara ook zo, ik durfde het al niet te vermelden om niet weer als "pennymeisje" gezien te worden
hij word onzeker met een andere ruiter...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:33

Ik snap helemaal wat je bedoelt!! OK dan! Tja, het ene paard is een allemansvriendje en de andere doet wel aan vriendjespolitiek Lovers

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 08:18

Dit probleem heb ik ook, hoors. Mijn paard vertrouwt ook alleen maar mij op zijn rug en als ik dit zeg dan vinden de meeste ook dat ik te veel overdrijf, maar zet maar eens iemand anders op mijn ventje. Je kan meteen zien dat hij heel driftig gaat lopen, zijn rug wegdrukt en dus in paniek raakt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 08:40

Ik vind het alleen niet zo netjes dat je in een openbaar forum zo over je stiefvader schrijft.
Bovendien zou het allemaal een stuk begrijpelijker zijn als je gewoon ABN schreef en die MSN taal achterwege zou laten.

Je suis Charlie.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 09:26

en had je al die paarden wel zonder die stiefpa??? denk dat je toch betere uit leg moet geven, en in normaal nederlands!! of zijn er mensen waar dit stukje geheel duidelijk is? Snap wel dat jij voor je paardje op komt, zou ik ook doen.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Gulpje

Berichten: 8061
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 10:52

Hou er nou eens over op zeg, huilie

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 15:41

Hoe lang heb je Phara al?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:13

Ja owkey maar dit moet je niet verkeerd opvatten.. Lachen

Maar Pharagirlke, heel veel mensen noemen jou (op bokt dan) pennymeisje. Ook al heb je het nieteens over je mishandelde Phara.
Dus het ligt misschien gewoon aan de dingen die je zegt. Jou kijk op paarden.. zeg maar..

Citaat:
denk dat je toch betere uit leg moet geven, en in normaal nederlands!! of zijn er mensen waar dit stukje geheel duidelijk is?


Helemaal mee eens..

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 16:42

eh even zien...ik heb pharaon nu...5 jaar dacht ik...
ja sorry voor het nederlands even niet aan gedacht Bloos!
sorry!!! Haha!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 16:44

ohja 'rotte stiefpa'? je zou hem eens in je buurt moeten hebben!!!! dan sprak je anders, als hij er niet was had ik pharaon alleen en dat was voor mij meer dan genoeg geweest...die andere paarden zijn wel lief enzo, en ik heb er nu ook aan gehecht, maar ik had even goed met pharaon alleen kunnen leven, misschien zelfs beter....
ps: totaal niet aanvallend bedoeld he!! voel mij ook niet aangevallen hier Haha!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:48

Maarre je hebt phara al 5 jaar dus he?! En dan niet eens een foto. Dat is toch ook niet geloofwaardig of wel soms? Miss heb je wel foto's hoor kan het mis hebben! Maar vorige x zei je dat je geen foto's van hem/haar had?!

Zou leuk zijn als je die er eens op zette! Dit is niet aanvallend bedoeld hoor maar zo kan je bewijzen dat Phara echt van jouw is.

Uhm over je stiefpa kunnen wij niet oordelen, wel jammer dat hij zo is voor je

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:49

pharagirlke schreef:
eh even zien...ik heb pharaon nu...5 jaar dacht ik...
ja sorry voor het nederlands even niet aan gedacht Bloos!
sorry!!! Haha!

ik denk dat je taalgebruik nog wel het belangrijkste is... het is dat ik me nu verveel maar normaal lees ik dan de 1e zin van het topic en klik snel weer weg, omdat ik toch geen zin heb om erop te gaan reageren... niet l*llig bedoeld, maar zo gaat het bij mij wel...

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:50

Marrie, ooit aan gedacht dat ze misschien geen scanner of digi heeft?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 16:55

in de zomer komen ze met een digitale camera foto's maken, ik heb wel foto's van hem, maar NOG niet op pc Haha! jullie zullen dus nog even op de zon moeten wachten en dan komen er zeker en vast foto's van pharaon op de computer (gelooft het of niet, maar heb nog maar pas internet, een digi hadden we nooit nodig aangezien we geen computer hadden Haha!) maar in de zomer komt mijn echte vader foto's maken van de paarden waar ik er normaal ook opzit enzo....
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 09-03-04 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:56

Okej beter dan! Ben benieuwd hoor

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 16:58

Oliver schreef:
Ja owkey maar dit moet je niet verkeerd opvatten.. Lachen

Maar Pharagirlke, heel veel mensen noemen jou (op bokt dan) pennymeisje. Ook al heb je het nieteens over je mishandelde Phara.
Dus het ligt misschien gewoon aan de dingen die je zegt. Jou kijk op paarden.. zeg maar..

Citaat:
denk dat je toch betere uit leg moet geven, en in normaal nederlands!! of zijn er mensen waar dit stukje geheel duidelijk is?


Helemaal mee eens..

mijn kijk op de paarden Verward
mag ik meer uitleg want eigenlijk snap ik het niet volledig Haha!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:13

wat ze bedoelen is dat door je taalgebruik je een zgn pennymeisje lijkt, even een simpel voorbeeld:
lies is closer met mun rotte stief pa

dat kan je ook zeggen als "lies is closer met mijn rotte stiefvader" maar nog prettiger leesbaar is het als je zegt bijv "lies kan het beter vinden met mijn vervelende stiefvader"

dan kom je meteen een stuk volwassener over zegmaar...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 17:18

....het is gewoon dankzij de verstandhouding tussen mij en dat vervelend stiefvadertje, dat ik zulke groffe woorden gebruik
hoe kan een kind van 13 nou in hemelsnaam volwassen overkomen Haha!
ach ja...ik heb me nooit wat aangetrokken van dingen die mensen zeggen...
maar ik vind gewoon, als je de waarheid spreekt, dan zeggen ze meteen pennymeisje, hoeveel bokkers hebben geen mishandelde pony? zijn dat dan allemaal pennymeisjes? Haha! ze zullen blij zijn het te horen Tong uitsteken
maar, het probleem hier zit 'm er, dat niemand van jullie me echt kent, en ik ken jullie niet, dus waarschijnlijk dat daar het probleem zit ik weet niet of jullie iets aanvallend bedoelen of niet, en waarschijnlijk andersom Verward
dus....ik ga proberen me aan te passen

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:25

Cassidy schreef:
Ik vind het alleen niet zo netjes dat je in een openbaar forum zo over je stiefvader schrijft.
Bovendien zou het allemaal een stuk begrijpelijker zijn als je gewoon ABN schreef en die MSN taal achterwege zou laten.

Ben het hier wel mee eens eigenlijk.
Maar toch is het jammer dat je niet begrepen wordt als je bij je paardje bent!


RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 18:06

Sjemig waar maak je je druk om. Ze vinden dat...Nou klaar toch zit jij ermee jij weet hopelijk beter.

pharagirlke schreef:
hoe kan een kind van 13 nou in hemelsnaam volwassen overkomen Haha!


Door te typen zoals je dat op school leert. Met hoofdletters,komma's etc en niet door: "H4LlOw 1kKuH B3n ...3N 1KkUh B3n Un M31sJuH v4N 14
J44rTjUhS oUd" te typen. Jij bent niet zo erg hoor maar toch typ je een beetje in de "breezah" taal en dat is niet te lezen door ons en het mag hier ook niet. Trouwens er zijn hier genoeg mensen van 13/14 jaar die "normaal" typen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 20:05

uhu kan zijn Tong uitsteken
maarja...ik zal echt waar proberen er aan te wennen! Haha!
je en jij is niet mijn sterkste kant *LOL* maar het is duidelijk dat het tijd word dat ik me aanpas...

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:35

mooi....ik denk dat het wat duidelijker is nu? ik ga proberen wat kalmer aan te doen...en bied nu mijn excuses aan voor alle keren dat ik hier voor niets ben uitgevlogen, vanaf nu ga ik gewoon niet naar bokt als ik lastig ben...dan is er ook geen kans dat ik zo uitvlieg......
dus sorry mensen, als ik op jullie ben uitgevlogen!

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:00

ach joh, al goed. en je komt zo ook een stuk volwassener over, zie je, het is niet zo moeilijk Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benita, DDDara, Esperanza, ikkedus, Jet_33, Mark0919, Mila17, MissMarije, MissSicarius, Nalonyda, sterregoud, tienus63 en 32 bezoekers