Wat doen jullie nou? ( werk )

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Wat doen jullie nou? ( werk )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 23:04

Ben benieuwd wat jullie nou doen zo na school voor werk...?
En hoeveel uur per week werken jullie dan? ( heb het nu over degene die nu nog op school zitten )

Ik ben nog steeds aan het zoeken...maarja weten jullie misschien iets met dieren?

Liefs Sun

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:08

Nee ik werk bij de plaatselijke slager ja het is met dieren maar denk dat je liever de levende wilt! Maar gewoon in de buurtkrantjes kijken en echt binnen 3 weken leuke baan gevonden!!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 23:13

Haha ja idd, wil met levende dieren werken Tong uitsteken
En hoeveel uur per week werk jij dan ?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:16

Ik run een vage paardensite Lachen Uurtje of 40 in de week gemiddeld gok ik?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:18

Ik ben een callgirl Lips are sealed

(telefonische helpdesk Haha!)

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:23

Zitten jullie nog op school dan? Goh, trage leerling? Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:27

Op het moment werk ik als oproepkracht bij een partycentrum, hier worden demo's georganiseerd en komen ze met complete bussen, om na de demo's (ala tellsell, maar dan live zeg maar) door te gaan met een loterij en een bingo. Het werk is leuk, maar die mensen snap ik echt niet! Aan de andere kant... voor een 10tje zijn ze er weer een daagje uit, met eten alles erbij!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:30

manic schreef:
Zitten jullie nog op school dan? Goh, trage leerling? Knipoog


Je bent nooit uitgeleerd. Ik zit nu op een school die "leven" heet Haha!

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:38

OOoh... diep Knipoog

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:43

Euh nee hoor sta achter de toonbank bij de slagerij maar ik werk op vrijdga van 2 tot 6 en zaterdag van 9 tot 5 dus in totaal 12 uur

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:54

Cassidy schreef:
Ik ben een callgirl Lips are sealed

(telefonische helpdesk Haha!)


Dat wil ik waarschijnlijk ook gaan doen (money money money), is het echt te erg voor woorden?
Misschien ga ik het ook doen, misschien ook welaalleen dit, als ik aangenomen wordt, promowerk.

Ik doe nu dus niks, ja af en toe een diest op de manege, maar niet voor vast, en echt veel school doe ik niet, ik schat 6 uur in de week ( Bloos oriëntatiejaar = soort van tussenjaar), dus een beetje geld verdienen kan geen kwaad.

BayjaJarig

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:56

Ik werk bij een hypotheekverstrekker (mijn ouders Haha!) als management-assistent (jaja mond vol, lijkt heel wat Haha!), 3 dagen in de week. Verder doe ik een 2 jarige opleiding tot makelaar. 1 avond in de week naar school.

Qerty
Berichten: 2012
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 23:58

Werk met ingang van morgen voor een groot advocatenkantoor! Klinkt wel interessant he?
zal er maar niet bijvertellen dat ik in de kantine werk Bloos

Verder werk ik bij een grote brillendistributeur en op een pensionstal. Bij elkaar zo´n 20 uur in de week.

In mijn vrije tijd studeer ik.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:01

Ik werk zo'n 15 uur in de week bij Domino's Pizza, erg leuk werk vind ik

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:13

Werk bij inpak, productie bedrijf...
Heel gezellig gelukkig , en heb het er voorlopig wel naar me zin krijg per week uitbetaald(via uitzendbureau) en werk 40 uur per week.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:19

JosLover"]
[quote="Cassidy schreef:
Ik ben een callgirl Lips are sealed

(telefonische helpdesk Haha!)


Dat wil ik waarschijnlijk ook gaan doen (money money money), is het echt te erg voor woorden?
Misschien ga ik het ook doen, misschien ook welaalleen dit, als ik aangenomen wordt, promowerk.
[/quote]

Ligt eraan wat voor helpdesk. Waar ik op zit is gelukkig presales (mensen bellen je op voordat je een probleem hebt, want ik heb ook jaren op een postsales helpdesk gewerkt en niet voor elk probleem bestaat er een oplossing, dus dat is minder fijn) en het is geen telemarketingwerk (heb ik ook gedaan, en dat is niet leuk). In mijn geval gaat het meer om conscultancy, en het maken van configuraties van een 1000 Euro tot een Miljoen Euro. En dat is wel bevredigend werk. Ik doe het dan ook fulltime, 40 uur per week.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 00:27

Oke, ik werk dan nu wel niet meer,maar even een kleine impressie van wat ik heb gedaan Knipoog
Krantenwijk, 's weekends telefooniste voor een spareribs line (vrijdag zaterdag en zondag) In een friettent gewerkt ( 5 avonden per week)
In de weekenden serveren in een restaurant..Aantal jaar op een handelstal gewerkt(elke dag)..Paarden inrijden/corrigeren (stuntpiloot dus Knipoog ) Lesgeven...
En nu ben ik eigen baas Haha! Zit twee dagen per week op school en 1 dag op stage..Zou heel graag weer werken,maar gaat zo moeilijk met mijn paard...Deze moet ik s ochtends zelf op de wei zetten en er smiddags weer uithalen en rijden....

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:05

Ik werk sinds mijn 15e in de keuken van een bejaardentehuis. Ik werk daar dus nu zo'n vier en een half jaar alweer. wat vliegt de tijd. Ik heb een contract voor 8 uur in de week en verder werk ik in alle vakanties nog wat dagen bij en als ik een dag vrij ben door de week. Verder is het wel een nadeel dat ik ook op feestdagen moet werken (nieuwjaar kerst pasen carnaval enz.) dat is altijd wat minder maar als ik per sé carnaval wil vieren valt er wel wat te regelen.
in de keuken help ik mee met maaltijden opscheppen en in de warmkarren zetten, saledes maken nagerechten maken en afgarneren slaatjes ,maken euh poetsen opruimen afwassen elke keer anders.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:08

Ik zit op de univ en werk eigenlijk niet...

laatst een weekje geenqueteerd om m'n wintersport te betalen, voor extra's maak ik wat tekeningen, en voor de rest besteed ik m'n tijd aan m'n studie Lachen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 01:10

hbo-er en ik werk in de horeca. 2 dagen in de week (18u)'szomers en in de vakanties meer.

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 09:56

ik zit op het VMBO en werk in een restaurant doe daar de afwas en serveren
is onregelmatig werk maar ik werk zo'n 25 uur in de maand

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:02

Ik ben niet iemand die in de schoolbanken kan zitten. Naar mijn leerplicht ben ik daarom dan ook al gauw gestopt met school. Ik leer liever in de praktijk. Dus aan het werk gegaan. Natuurlijk heb ik al we werkervaring van de baantjes die ik naast schooltijd heb gedaan. Horeca, schoonmaak en verkoop.

Ik ben begonnen als fulltime verkoopadviseuse is een schoenenwinkel. De economische terugslag heb ik dan ook goed meegemaakt. Helaas ben ik hierdoor ook tot parttimer aangesteld. Verdrietig Inplaats van 32 uur werk ik nu nog maar 20 uur in de week. Qua loon ben ik er dus ontzettend op achteruit gegaan, maar ik geniet wel ontzettend van mijn vrije tijd die ik nu dus heb. Ik houdt mijn ogen open, maar een baan ligt in deze tijden niet meer voor het oprapen.

Liefs

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:16

Naast mijn school werk in in een Dierenspeciaalzaak.
De hele zaterdag , dat is dan 8 uur.
In de vakantie's werk ik meer.

Nouja verder loop ik 4 dagen in de week in een Dierenkliniek stage, maarja das nie officieel werk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:20

Ik ben consulent bij een groot landelijk uitzendbureau. Doe er alles wat er te doen valt op een uitzendbureau: intakegesprekken, matchen, acquisitie, bedrijfsbezoeken, begeleidingsgesprekken, offertes maken en opvolgen, maar ook administratieve dingen zoals urendeclaraties invoeren, advertentieteksten maken, mailingen schrijven etc.

Ik werk 40 uur per week met 13 ADV-dagen per jaar, dus eigenlijk 38 uur.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:41

Ik werk nu bijna 3 jaar bij een platenmaatschappij in Hilversum als Label Manager. Daarvoor heb ik Engelse Literatuur gestudeerd, maar dat was het toch niet helemaal, dus ben ik na een jaar mee gestopt. Ik wilde altijd al in de muziek werken dus ik ben happy Lachen