Uitslagen ZZGP kampioenschappen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Uitslagen ZZGP kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 20:54

Weet iemand waar ik die kan vinden?

Ik kan op geen enkele site wat vinden. Ik heb wel al een stukje uitslagen van het ZZ-Zwaar gehoord maar ik ben ook erg benieuwd naar de overige uitslagen.

Is er misschien nog iemand geweest vandaag?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:29

hoi ik weet alleen dat seth boschman het zz-zwaar heeft gewonnen. bij de licht tour stond toen ik wegging joyce heutink nog 1 met 70% en judith scholte 2. maar toen moesten jeanette haazen en willem jan schotte en jeanine fiechter nog komen. ik had 61,67 % maar het ging ook wel droevig slecht...

Aimee

Berichten: 11794
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 21:32

En hoe heeft onze eigen Jacobien het gedaan vandaag?

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:05

Heeft Tyrza nog meegedaan toevallig??

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 22:24

Tyrza deed niet mee, Jacobien had 61 %.
De eerste 3 in het ZZ-zwaar staken er bovenuit: dit waren Seth Boschman, Annemieke Vincourt en Alex v. Silfhout.
Daarna lag het allemaal vrij dicht bij elkaar.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:48

aha iik was inderdaad ook wel erg benieuwd... maar staat het al op www.zzgp.nl?

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:55

Fitzroy schreef:
Tyrza deed niet mee, Jacobien had 61 %.
De eerste 3 in het ZZ-zwaar staken er bovenuit: dit waren Seth Boschman, Annemieke Vincourt en Alex v. Silfhout.
Daarna lag het allemaal vrij dicht bij elkaar.


Huh.... en Bart Bax dan??

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:03

ja bart bax is niet gestart, dat hoorde ik tenminste, is zijn paard kreupel ofzo??

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 03:58

Bart Bax heeft van de week met een sterfgeval gezeten.
Sander Marijnissen heeft Moedwil helaas ook terug moeten trekken.
Gisteren (donderdag) was hij onderweg en Moedwil was vreselijk aan het slaan in de trailer. Kijken.. helemaal bezweet en niet goed. Was in de buurt van Bodegraven, gelijk door naar de kliniek,.. hoge koorts. Kon dus omkeren. Was daar vreselijk van ontdaan, hard getraind, mooie kür in elkaar gezet,...helaas, daar gaat je jaar!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 08:18

Wat sneu voor zowel Bart Bax als Sander Marijnissen.
Gelukkig hebben ze nog een kans voor Nijmegen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:44

Eyes schreef:
Bart Bax heeft van de week met een sterfgeval gezeten.
Sander Marijnissen heeft Moedwil helaas ook terug moeten trekken.
Gisteren (donderdag) was hij onderweg en Moedwil was vreselijk aan het slaan in de trailer. Kijken.. helemaal bezweet en niet goed. Was in de buurt van Bodegraven, gelijk door naar de kliniek,.. hoge koorts. Kon dus omkeren. Was daar vreselijk van ontdaan, hard getraind, mooie kür in elkaar gezet,...helaas, daar gaat je jaar!


Getver, wat een ellende allemaal zeg! Mijn ZZ Zwaar paard was tentijde van de halve finale ook kreupel, anders had ik wellicht ook meegedaan.

Ik ben benieuwd naar de officiele uitslagen!

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:00

Ik heb vanavond ook al een paar keer gekeken...

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

fokfanaat

Berichten: 20205
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 17:54

iemand al meer uitslagen..................

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:34

Dat van Bart Bax klopt, was een hele belangrijke man voor de stal daar, de helft van de paarden waren van hem..
maar ik denk dat t niet alleen t sterf geval was, Orion heeft ook met een dik been gestaan


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 08:10

Zijn er nog mensen wezen kijken?

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:37

ik heb niet gekeken, maar mijn instructrice Linda Verwaal reed ook mee, en werd op de eerste dag 6e, toen liep hij fijn zei ze.
De tweede dag (zaterdag) was Wes erg vervelend en ging overeind. Hij had de hele nacht ook staan brullen en slaan, want hij werd gestald naast een ruin die nét gecastreerd was... *dom* , maar er jammer natuurlijk. De laatste dag heeft ze niet meegereden want ze ging op vakantie Haha! . Verder weet ik ook niets....

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:40

sjaantje schreef:
De laatste dag heeft ze niet meegereden want ze ging op vakantie Haha! . Verder weet ik ook niets....


........... en dat noemt zich professioneel....................
Voor mij is dit echt onvoorstelbaar......... !

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:56

CGJ12"]
[quote="sjaantje schreef:
De laatste dag heeft ze niet meegereden want ze ging op vakantie Haha! . Verder weet ik ook niets....


........... en dat noemt zich professioneel....................
Voor mij is dit echt onvoorstelbaar......... !
[/quote]

Hahaha, nou dat vind ik dus echt niet, want Roosendaal is voor haar minstens 3 uur rijden, en de vakantie was al lang afgesproken! Ze had ook gewoon niet kunnen gaan, maar wilde toch even laten zien dat ze er was, vandaar die 2 proeven. Ik vind het ook raar dat die kampioenschappen in Roosendaal werden gehouden, want dat is voor mensen uit het noorden een verschrikkelijk eind, vooral voor die 3 dagen! Als Linda had gedacht dat ze kans zou maken, was ze waarschijnlijk wel gebleven (ook als ze hoog had gestaan hoor!), maar er zijn zoveel goeien, en ze weet gewoon dat je niet daar tussen kunt rijden, vandaar voor deze keuze.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:00

Ik heb de laaste dag ook helaas niet mee kunnen rijden. Oby viel vrijdag al niet helemaal lekker aan maar toch nog Zaterdag mee gedaan om toch te proberen, maar sloot zich wederom af en was erg sloom.
Toen heb ik in overleg met een Jurylid daar (die Oby vaker had gezien) besloten om hem uit de wedstrijd te halen omdat we dachten dat hij een virus had of iets dergelijks ?
Nu gister nog een stukje thuis gereden en was hij weer de oude Verward
Misschien heimwee ofzo Haha! Zal waarschijnlijk allemaal optelsom zijn van stres & spanning, onervaren en onbewust misschien overgebracht, tijdens de halve finale ging het ook al niet zo lekker ....
Misschien lesje sportpsychologie Haha! Haha!

Maar ja al met al was het voor mij dus één grote teleurstelling. Nu mag ik niet meer ZZ zwaar starten en moet dus Prix gaan starten. De kans om dan op een kampioenschap te mogen starten is erg klein .......
van mij mogen ze de promotiegrens met 10 punten omhoog doen

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:09

Dat vind ik niet.
Dan wordt die ZZ-Z net zo'n veramelklasse als de Prix.
Niemand die nog doorstroomt.
Als jij al 20 wp in de ZZ-Z hebt kun je zeker Prix starten. die proeven zijn zowat gelijk.
Jij hebt een nog erg jong paard dus je moet best veel wedstrijden gereden hebben om zover te komen.

Als je er voor pleit dat de promotieverplichting richting de 30 wp gaat, ben ik er bang voor dat de minimale grens van 10wp óók mee verhoogd wordt, en daar zit niemand op te wachten denk ik......... en ik al helemaal niet.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:11

Whhaa,wat lees ik nu? Waren die kampioenschappen in Roosendaal.. Waarom kom ik daar toch altijd pas achteraf achter...

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:17

sjaantje"]
Hahaha, nou dat vind ik dus echt niet, want Roosendaal is voor haar minstens 3 uur rijden, en de vakantie was al lang afgesproken! Ze had ook gewoon niet kunnen gaan, maar wilde toch even laten zien dat ze er was, vandaar die 2 proeven.
[/quote]
Dus de 4e deeelnemer voor Nederland in Athene kan ook rustig zijn/haar vakantie inboeken op de laatste dag van de spelen........
Dat doe je toch niet!
Je bent er toch apentrots op dat je daar mee mag doen!!!
Anders had ze zich beter kunnen terugtrekken vóór aanvang en had de reserve op de lijst mee kunnen doen!
Zo daalt ze toch wel iets mijn achting........

[quote="sjaantje schreef:
Ik vind het ook raar dat die kampioenschappen in Roosendaal werden gehouden, want dat is voor mensen uit het noorden een verschrikkelijk eind, vooral voor die
3
dagen!


En Linda komt niet eens uit het noorden, maar het oosten.............
Maar verder ben ik het er wel mee eens.
Vanuit het noorden is het echt dramatisch ver rijden.
Ik draai de hand er niet voor om om even richting Noor-brabant te rijden voor een concours. Maar Roosendaal is voor mij bijvoorbeeld in 3 uur echt niet haalbaar, en dus geen optie.
Ik ga er maar vanuit dat het voor de ZZGP erg moeilijk is om een geschikte locatie in Centraal nederland te vinden.
De ZZGP zal daar in Roosendaal ook financieel wel enigszins verwend worden en vanuit die positie kan ik me die locatie dan wel weer goed voorstellen. Ach, en die 1 of 2 ruiters die uit noorden moeten komen wegen niet op tegen die tientallen die het concours nu redelijk dichtbij hebben denk ik......................

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:18

Ik mis nog steeds de uitslagen op I- net Scheve mond

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:22

Anders ik wel.
Blijkbaar heeft de ZZGP die kampioenschappen volledig uitbesteed, aangezien de starlijsten op startlijsten.nl stonden en niet op de eigen site.

ERG SLORDIG THIEU...............

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:32

wordt georganiseerd door KNHS en helemaal buiten ZZGP om begreep ik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fly_high, IASCrawler en 9 bezoekers