Lageveld Tegwck voor de "sleep"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Lageveld Tegwck voor de "sleep"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 22:29

Gisteren heeft Tegwck voor het eerst gewicht getrokken. Alhoewel de stenenkruiwagen eerst enkel raar geluid maakte en op de wieltjes werd voortgetrokken hebben we hem later nog even andersom gehangen en moest er echt getrokken worden! ~~}>
Wat Tegwck overigens erg braaf deed. Een ander pluspunt was dat de bak meteen een beetje glad getrokken werd Schijnheilig
Zoals je ziet doet hij het allemaal heel braaf...een echte menpony! Hij reageert dan ook prima op de commando's "halt", "voorwaarts", "rechts" en "links".

Afbeelding

Ben er stiekem best een beetje trots op, want het is de eerste pony die ik (met de goede hulp van lageveld) betuig.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:41

Leuk! Volgend jaar dus ook mendurance? Knipoog

Hoe spreek je dat trouwens uit, 'Tegwck'? En wat betekent het?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-04 23:41

Tja ... hoe je het precies uitspreekt mag joost weten Knipoog Maar wij spreken het uit als Tekwoeg.
Het betekent "fairness" of "beauty" en dat is hij zeker!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:47

Wel grappig, want na al die "welsh"naamgevingen heb ik het inderdaad aan Joost gevraagd ! Kreeg vervolgens een aantal wavjes van hem met zelf ingesproken uistpraken van de namen van mijn pony's. Geweldig dus weer van Joost Lachen
En inderdaad: tekwoech is de beste omschrijving van de uitspraak (geloof ik me te herinneren)

Leuk nog van een verzorgster die hem steevast tekwoet noemde Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers