Hele vruchtbare familiefoto's............... ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Hele vruchtbare familiefoto's............... ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 21:06

N.a.v. dit topic: [KS] In volle verwachting van Future en Olivi......!!!!

Gelijk de hele familie maar op de foto In mijn profiel staat precies wie, hoe en wat familie van elkaar is...

Eerde de (als het goed is) eerste die bevallen moet.... Uitgerekend op 14 maart! Mendalina V (v. Havel) en drachtig van de geweldige hengst Olivi!

De eerste in haar stal:

Afbeelding

En naar buiten waar ze gelijk hinnikte. Soms gedraagd ze zich echt als een hengst! Op concour is wel eens gevraagd welke hengst dit was Cool Ze kan echt tekeer gaan.

Afbeelding
Afbeelding

Samen met de fokker, die helemaal NIET op de foto wilde *LOL*

Afbeelding

Passen we nog door de gang?

Afbeelding

Tuurlijk Clown


De volgende! Mijn Tossie (v. Jazz) Lovers Uitgerekend op 18 maart en is dragende van Future! Een Duitse, dus wordt tweetalig opgevoed

Afbeelding

Een zielig hoopje paard Ach gut Midden in de modder, waar ze lekker heeft gerold, al wachtende op een stevige poestbeurt... die ze morgenvroeg krijgt Clown

Dan de dikste van het hele stel Haha! De fokmerrie Ida (v. Actueel), moeder van Metha (de eerste) en Tosca (de tweede) hier op dit topic. Dit jaar weer drachtig van Ooseven, waar we vorig jaar een prachtig veulen van kregen OK dan! Uitgeteld op 4 april! Dus nog een maandje te gaan.... maar wel errug dik Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Hierboven Ida en Syta. Syta (v. Krack C)is de dochter van Metha (eerste paard in dit topic) en drachtig van Oramé. Vorig jaar heeft ze Werner gekregen en dit jaar dus een vol broertje of zusje van hem! Ze is uitgerekend op 22 april en moet nog wel even aan het werk Haha! Ik berijd haar nog lekker even door, ze heeft nog energie voor twee! En ze is niet superdik dus ze kan nog wel even door gaan Clown

Nog even drie-drachtige-merries op een rijtje:

Afbeelding
Van links naar rechts, Tosca, Ida en Syta.

Nou dit was het wel even voor vandaag..... En nu maar afwachten

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:26

Wat leuk!!!
Mooie paarden en wat fijn dat ze weidegang krijgen!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 13:38

Ja maar ze gaan zoooooo ontzettend onder de modder zitten Haha! Dus bijna elke dag poetsen Knipoog Ze hebben elke ochtend weer zin om naar buiten te gaan! Alleen Metha gaat apart naar buiten, want zij staat bij ons om te veulenen... en dat wordt ruzie met Syta!

Je kunt ook wel zien hoe zwart ze het land gemaakt hebben Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:49

Ja maar dat land knapt wel weer op, het is ontzettend gezond!!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 15:58

gaaf Lachen op naar de veulentjes! Lachen

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 22:56

Nou ik kan niet wachten.......... Kun je nagaan over twee weken hebben we, als alles goed gaat en gezond is, er twee veulens bij te lopen!!!!

Heb er zooooooveel zin in!

En Adriana, ik ben ook ontzettend blij dat ze elke dag buiten lopen. Het is wel wat poestwerk, want ze gaan gewoon rollen in de modder en in de plassen.... Gelukkig heeft Syta nog een deken op dus dat valt mee Haha! Tos is vandaag aan de beurt geweest voor een 'grote beurt'. Haha!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 01:02

hele leuke foto's methe is ook een mooi paardje had die volgens mij nog nooit in t echt gezien

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 14:07

Klopt Metha heb je nog nooit gezien! Ze staat sinds een week nu bij ons. Klas heeft niet van die grote boxen om af te veulenen. Na een paar dagen gaan Metha en het veulentje weer naar 'huis'... Ze heeft het wel best naar haar zin hier! Er leuk nu haar beide dochters Syta en Uma ook thuis zijn!