ik mis d'r zo....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 10:35

nou ik al die berichtjes weer lees, van Crowny begin ik Hicky weer zo erg te missen. Het is zo stom, maar kan er gewoon niks aan doen. het was dinsdag een maand geleden alweer.
Ja, ik mag op Raldi rijden, heel erg leuk, maar het rijden gaat gewoon niet. na een half uur ben ik bekaf. zoveel been werk. 5 mei zou onze eerste wedstrijd worden, maar het gaat denk ik toch niet door. gelukkig maar, want voor mijn gevoel ben ik er helemaal nog niet aan toe.
Tja, het leven gaat door. Ook zonder mijn hicky, maar op zo'n moment als die van Crowny denk ik: waren ze maar hier!!!


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:37

Gelukkig slijt de pijn op een gegeven moment en denk je aan de goede tijden samen, misschien aan de slechte tijden. Het is heel normaal dat je haar mist, al maakt het niet minder pijnlijk. Probeer het niet te vermijden dat je aan haar denkt.Nu zal het misschien met tranen zijn, maar ooit kijk je terug met een glimlach...

Sterkte

liefs ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:40

Ik voelde me de eerste tijd na Manjo's dood ook niet fijn op een ander paard, zelf niet op Ameretto, hoewel ik toch al heel lang niet meer op Manjo reed. Maar het voelde gewoon als verraad en een ander paard kon Manjo niet compenseren.

Het gemis is voor jou nog te vers Kimmy, je moet het gewoon de tijd geven. Als het dan met Raldi niet gaat, denk je: had ik Hicky nog maar, en tja, dat is nou eenmaal niet mogelijk, hoe verdrietig het ook is. Maar uit ervaring weet ik dat het wel slijt (het verdriet en gemis, niet de herinneringen). Over een tijdje kijk je er heel anders tegenaan, hou dat maar in gedachten.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 10:45

Huilen Huilen ja niet niet gemakelijk maar je komt er wel door heen de pijn die het doet word ook minder denk aan de leuke dingen ,
dat je haar mist is niet zo gek ,
probeer er zo veel als je kan over te praaten is is goed voor je

heel veel liefs
francien

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 12:02

Geef Raldi de tijd om aan je te wennen en jij ook aan Raldi. Misschien denk je er over een paar maanden al heel anders over.

Het gemis blijft nog even maar het zal ook wel slijten.

Succes Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie