Argggggggg, mannen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Argggggggg, mannen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 20:14

Ik zit mezelf hier echt op te vreten... Frusty

Okey, ik kreeg dus een e-mail van m'n vriendje, dat ie me woensdag, donderdag of zaterdag ofzow wel zou bellen. Ondertussen heb ik geen flauw idee waar hij is, hij heeft z'n mobiel ook niet. En zit zonder internet! Zoooooowwwwwwww irritant. En ik kan dus mooi wachten, waar ik totaal niet tegen kan... Ik ga echt flippen... BEL!!!!!!! ~~}>

Moest ik ff kwijt

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:18

Citaat:
Moest ik ff kwijt


lucht het op
Knipoog

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 20:20

Blond Eigenlijk niet neej Clown

Technoboy

Berichten: 423
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:23

ow. das jammer.

wel k*t voor je Scheve mond

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:07

WAS vriendje dus???! Knipoog

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 21:08

Dat hangt ervanaf, hij heeft (nog) niets fout gedaan eigenlijk... Ik heb gewoon een pest hekel aan w88, eerst maar eens zien wat ie te vertellen heeft

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 21:33

Het is nu donderdag, dus hij heeft nog 2 dagen Nagelbijten / Gniffelen

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 21:38

1, morgen ben ik er niet.......................................

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:29

Nou, ik vind dat het toch niet teveel gevraagt is om te zeggen op welke *dag* hij van plan is te bellen... ik zou dit ook vervelend vinden...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:35

Tja, mannen...... ze zouden ze af moeten schaffen Knipoog

Maar idd.... kleine moeite om even te bellen lijkt me

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 22:48

Het niet bellen is tot daarentoe, maar zoals Arwen al zegt... Je weet toch wel wanneer? Verward Ik kan ook absoluut niet tegen wachten... Ach gut

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 23:17

Mannen,houdt erover op.....Mijn vriend is ziek Scheve mond

zeur zeur zeur zeur zeur......

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:41

KellyenXena schreef:
Mannen,houdt erover op.....Mijn vriend is ziek Scheve mond

zeur zeur zeur zeur zeur......


Hou op schei uit....wij vrouwen zijn het zwakke geslacht maar als je ze hoort zeuren als ze eens een griepje hebben zou je dneken dat ze bijna dood neervallen

Maar zou me ook gepikeert voelen als ze niet eens een dag kunnen opnoemen waarop ze bellen, of een mobiel meenemen, de meeste mannen gaan plat op hun mobiele bereikbaarheid *met die van mij kan je urenlang wappen, wippen, smsen, handsfree bellen, inetten, en ga zo maar door*
Raar dat die die dan neit even mee neemt zeg...zucht..mannen...preventief ruimen...

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:49

Wij bellen gewoon iedere dag, simpel Haha!
Bel ik hem niet, belt ie mij Lachen

Maar wat dat betreft, zijn mijn vriend en ik, beide denk ik even ongeduldig.

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 09:45

Citaat:
woensdag, donderdag of zaterdag ofzow wel zou bellen.

heeeeerlijk zo'n globale tijds aanduiding!!!


ik wacht wel hoor schat! i live to wait for you!! Haha! Haha!

mn vriend heeft zich ook ziek gemeld vanochtend..en dan tegen me aan komen liggen: "liefie ik ben ziek Verdrietig Ach gut " ik ben zielig"........wat een piepzak joh!! ....maar wel heel schattig moet ik stiekem wel zeggen hoor als hij daar met 1.98m als een zielig hoopje mens ligt!! Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 09:53

pukkielover schreef:
maar wel heel schattig moet ik stiekem wel zeggen hoor als hij daar met 1.98m als een zielig hoopje mens ligt!! Haha!


Bekend bekend Haha! Stiekem zijn ze dan best klein Lachen

Mocht van het weekend (toen ik hartstikke verkouden was) geen Luxemburgse sneeuwpop gaan maken, moest naar bed van 'm... Zegt ie op een gegeven moment: "Je mag jezelf best wel een beetje zielig voelen als je zo ziek bent hoor..." Ik heb nogal de neiging om niet te klagen... Maar goed, daar heb ik dus handig gebruik van gemaakt ~~}>

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:02

Ik kan me helemaal voorstellen dat mannen zich af en toe gruwelijk bekneld en geclaimd voelen door vrouwen (hoewel ik zelf niet zo kleverig ben). al dat gebel, wat moet je daar nou mee?

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:21

dat is inderdaad wel het voordeel (bij mij dan) dat als ik een keer ziek ben dat ie dan wel met een kopje thee en een warme kruik klaar staat!! af en toe wel errrug lekker hoor ..gewoon zielig zijn!!! Bloos Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:22

Desiree schreef:
al dat gebel, wat moet je daar nou mee?


Sja, als je elkaar alleen 's weekends ziet en 's avonds tegen 12'en een minuutje of 10 belt... Hij belt mij overigens altijd Haha!

Hevonen

Berichten: 5613
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:30

Hoor eens, je gaat toch niet zitten wachten? Doe gewoon wat je wilt en ben je toevallig thuis als hij belt, prima, ben je er niet, ook best, moet hij maar duidelijker zijn. Je gaat je leven niet laten beheersen door wachten op hem,moet hij maar eens wat meer rekening met jou gaan houden. Je zult zien, de situatie wordt er niet slechter van!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 10:33

Pervinco"]
[quote="Desiree schreef:
al dat gebel, wat moet je daar nou mee?


Sja, als je elkaar alleen 's weekends ziet en 's avonds tegen 12'en een minuutje of 10 belt... Hij belt mij overigens altijd Haha!
[/quote]
Momenteel zie ik mijn vriend ook alleen in het weekend hoor. MAar we bellen alleen als we iets te vertellen hebben. En zoveel bijzonderheden gebeuren er ook weer niet dat we altijd een keer moeten bellen (alleen nu, nu we bezig zijn met onderhandelen van een huis).

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:22

Suzanne F. schreef:
WAS vriendje dus???! Knipoog


Een ding waar ik echt een hekel aan heb is al ze de afspraken niet nakomen aantal keer accepteer ik nog wel maar daarna End of story.
Er zijn nog genoeg andere leukere kerels op de wereld.

Ze zeggen altijd BlonTs have more fun maar singles ook hoor Haha!.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:56

Desiree"]
[quote="Pervinco"][quote="Desiree schreef:
al dat gebel, wat moet je daar nou mee?


Sja, als je elkaar alleen 's weekends ziet en 's avonds tegen 12'en een minuutje of 10 belt... Hij belt mij overigens altijd Haha!
[/quote]
Momenteel zie ik mijn vriend ook alleen in het weekend hoor. MAar we bellen alleen als we iets te vertellen hebben. En zoveel bijzonderheden gebeuren er ook weer niet dat we altijd een keer moeten bellen (alleen nu, nu we bezig zijn met onderhandelen van een huis).
[/quote]
Ik zie mijn vriend soms ook alleen in het weekend en hij houd niet van bellen. Hij zegt dan iedere zoiets van ik bel alleen als ik wat door wil geven of als er wat belangrijkst is. Grr mannen ik wel ook wel eens gewoon lekker slap ouwehoeren alleen om zijn stem te horen. Snap je balen wel hoor alleen niet te ver in door draaien hoor. Gewoon zelf leuke dingen gaan doen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:03

tja, playing hard to get misschien? Knipoog

manenn die niet telefoongeniek zijn, zijn idd vervelend... maar eigenlijk ken ik er maar weinig, meestal hang ik langer met mannen dan met vrouwen aan de foon.

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 13:12

RosiePosie schreef:
Hoor eens, je gaat toch niet zitten wachten? Doe gewoon wat je wilt en ben je toevallig thuis als hij belt, prima, ben je er niet, ook best, moet hij maar duidelijker zijn. Je gaat je leven niet laten beheersen door wachten op hem,moet hij maar eens wat meer rekening met jou gaan houden. Je zult zien, de situatie wordt er niet slechter van!

Ja hier ben ik t ook mee eens!