Aangenomen op handelstal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Aangenomen op handelstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 16:47

Vandaag gingen Moontje en ik naar een handelstal in Haghorst, om te solliciteren.
Moontje heeft hier vorig jaar ook al gewerkt/stage gelopen, ik ben toen een paar dagen mee geweest enzo, wat heel erg leuk was. En daar kwam toenertijd de Gribaldi merrie ook vandaan. Lachen

Rond een uur of 12 kwamen we daar aan, maar er was niemand. Dus Monica had even gebelt, maar hij zat in Limburg. Boos! We mochten wel over t hek klimmen, maar niet naar binnen aangezien er alarm op zat.
Dus wij een hele tijd beetje op het erf rond gelopen en gevoetbald. Clown Toen kregen we honger en zijn we de buurt een beetje gaan verkennen en opzoek gegaan naar een cafetaria. Daar even zitten eten. Waar we nog een erg vrolijke man hebben ontmoet. Clown Hij was jarig en vroeg telkens of we nog wat wilde drinken of eten. *LOL* Cool
Op een gegeven moment SMSde Monica maar naar de eigenaar van de stal dat we wilde vragen of we daar konden werken. Toen belde hij dat hij over een half uurtje er zal zijn en dat we dan wel even zouden praten.
Dus wij ook richting die stal gegaan toen we uitgegeten waren enzo.

Daar dus even zitten praten, en we mogen er maandag beginnen. Haha! We zijn de enige die er dan werken. Er werkte eerder nog 2 meiden geloof ik, maar die zijn ermee gestopt/ontslagen of weet ik veel wat. Knipoog
Stallen hoeven we niet te doen. Haha! Alleen voeren, alles een beetje netjes maken, de paarden verzorgen en rijden enz enz.
Super gaaf dus! OK dan!
Heb er echt heel erg veel zin in. Cool

Nu moet ik alleen nog even ontslag nemen bij de Albert Heijn. Nagelbijten / Gniffelen Wat ik nog een beetje eng vind. Schijnheilig


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:52

Heel leuk voor je, echt heel leuk......... maar ik zou nog even wachten met ontslag nemen bij Appie.

Misschien loop je wel de hele dag met stront te sjouwen voor de helft van het geld zwart Haha!, leer mij handelaren kennen Knipoog
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 03-03-04 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:52

Gefeliciteer met jullie nieuwe baan...

haha en succes met ontslag nemen....

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

happyjoyce

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:03

Leuk hoor! *LOL* Gefeliciteerd.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:09

Ben je gestopt met je school dan?
Of ga je parttime werken?

Nouja, iig gefeliciteerd Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:13

Ik zou als ik jou was eerst duidelijke afspraken maken bij die handelsstal voordat je ontslag neemt bij appie Lachen
Zaken zoals je loon, je werkzaamheden je verzekering etc... is niet geheel onbelangrijk denk ik.

Verder wens ik je veel succes en ik hoop dat jet het er een beetje naar je zin gaat hebben OK dan!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 17:13

Ik moest met kerst verplicht stoppen met mijn opleiding.. Scheve mond Nu moet ik volgende week op gesprek bij t ROC, voor een cursus, 1 dag in de week geloof ik. Tenminste, als het gesprek goed verloopt en ik aangenomen wordt natuurlijk.
Ik ben namelijk wel leerplichtig. Scheve mond
Maar verder dus gewoon de hele week daar, incl. vaak de zaterdag. (behalve als we wedstrijd hebben e.d.)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 17:15

ukkie schreef:
Ik zou als ik jou was eerst duidelijke afspraken maken bij die handelsstal voordat je ontslag neemt bij appie Lachen
Zaken zoals je loon, je werkzaamheden je verzekering etc... is niet geheel onbelangrijk denk ik.

Verder wens ik je veel succes en ik hoop dat jet het er een beetje naar je zin gaat hebben OK dan!


Ontslag neem ik sowieso al bij de appie, want dit werk bevalt me niet. Na 1,5 uur achter die rotkassa krijg ik ontzettend last van rug, schouders, benen en armen, en ik zit vaak toch 6 uur achter elkaar achter dat ding. Verder vind ik het ook helemaal geen leuk werk en ga ik altijd met tegenzin er naartoe, en die pijn er dan nog eens bij....
Dus stoppen doe ik toch wel. En mocht dat op die stal dan niet bevallen, zoek ik wel weer wat anders. Lachen

Maar dit gaat wel goed denk ik. Afspraken zijn nu gedeeltelijk gemaakt, we hebben nu 1 proef-week zeg maar, dat we kunnen kijken of we het echt willen. En als dat zo is, worden de rest van de afspraken gemaakt.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:50

Hoe ga je daarheen? Met de auto?

* To Belg, or not to Belg *

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 17:53

Scooter. Knipoog

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:08

Jeetje, dat is wel een eind! Wegen je reiskosten en reistijd dan nog wel op tegen je verdiensten?

* To Belg, or not to Belg *

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-04 18:09

Het valt heel erg mee hoor. We delen sowiezo de reiskosten dus dat valt ook mee allemaal. Lachen

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:02

Krijg je uberhaupt wel betaald? Zoals GK zegt, het zou niet de eerste stal zijn, waar je er bedondert vanaf komt. En als je achter de kassa al last van je lijf krijgt.. dan wens ik je toch succes op een stal Knipoog

Vandaag even geen achterhaalde quotes

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:06

Gefeliciteerd Nath Tong uitsteken En veel succes en plezier met werken daar!

Enne Charlotte Nathalie schreef dat ze niet de stallen hoeft te doen alleen voeren en rijden enzo. Dus lijkt mij dan wel meevallen voor je lijf. Knipoog

nescio

Berichten: 340
Geregistreerd: 06-05-02
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:07

Veel plezier hoor nathalie Knipoog

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:15

Oke, maar als ze daar fulltime gaat werken, van 's ochtends tot weet ik hoe laat, zou het ewl eens tegen kunnen vallen. Neem aan dat je dan ook niet 1 paard moet rijden, maar een stuk of 3 minstens.
Verder zullen er genoeg klusjes zijn, en ben je gewoon constant bezig.
Kan heel leuk zijn! Zeker, maar tis de vraag of je dat kunt en/of wil.

Vandaag even geen achterhaalde quotes

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:17

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Maar waar ligt Haghorst nou weer Verward Verward Nog nooit van gehoord en ik kom toch bij je uit de buurt...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:28

Gefeliciteerd! En succes, ik zou ook niet bij de Appie willen werken


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:37

veel plezier, ik weet zelf hoe leuk werken in de paarden is, of beter gezegd, kan zijn

zorg dat je alles goed zwart op wit hebt, want ze naaien je zodra ze dat kunnen, iig sommigen...

op een manege kan je nog t beste werken, die hebben een CAO etc via de FNRS(of iig bepaalde controle en een naam hoog te houden) privestallen enzo kunnen doen wat ze willen en qua reiskosten en vrije dagen minimumloon enz wordt je dus snel genaaid(ja spreek uit ervaring)

maar ik snap wel dat je dit veel liever doet dan bij de AH want t is dat mn knieën versleten zijn anders had ik nu nog bij de springstal hier gewerkt Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:40

Haha gezellig Haha! Ik weet waar je zit, dus ik zal eens langskomen binnenkort Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:20

hhe gezellig.. zou ik ook wel willen *LOL*

Nou iig plezier daar OK dan!

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:36

harstikke leuk zeg!
lijkt me ook leuk om daar te werken,krijg je ook veel ervaring enzo door Lachen
ik hoop ook dat het je bevalt.

maar moet je tot later sávonds werken?
anders kun je mischien afspraken ofzo maken dat je camilla daar zet?
zodat je sávonds niet ook nog eens daarheen moet rijden,maar je haar meteen zelf daar kunt doen.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:54

wil niet banketstaaf overkomen ofzo maar is dat wel echt iets voor je omdat ik uit je verhalen begrijp dat je soms je eigen pony nog eng vind is het dan wel iets om op allemaal vreemde en paarden te rijden die je niet kent onder het zadel

gun je het van harte want het is een erg leuke ervaring maar wel een hard wereldje

ONDERSCHRIFTLOOS

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:22

griebels schreef:
Maar waar ligt Haghorst nou weer Verward Verward Nog nooit van gehoord en ik kom toch bij je uit de buurt...


Haghorst ligt in de gemeente Hilvarenbeek, niet ver van Tilburg.

* To Belg, or not to Belg *

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 21:24

Bij Moergestel in de buurt Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Googlebot, Irma_Maandag, KikiCelinevs, Mark0919, sterregoud, SusanH en 40 bezoekers