Op wedstrijd met Gomir

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Op wedstrijd met Gomir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 18:34

Ik ben zondag 29-02-04 mee geweest op wedstrijd met carina (gomir).
Carien ik vond het hartstikke gezellig en ik ga zeker vaker mee OK dan!

hier even een verslagje van carina en wat foto's.

Zondag ben ik met Otermo weer eens op wedstrijd geweest. Oefenparcours vorige week ging niet echt lekker en de les liep ook al niet zo fijn vorige week, maar we zijn toch maar gegaan. Ik moest ook wel, want Tropico zou met me mee om te groomen *LOL*

Toen we weggingen was het nog lekker fris en het parkeerterrein bij de manege was nog aardig bevroren. Het is trouwens aardig koud als je uitstapt nadat je ruim een uur leker in een warme auto hebt gezeten Bloos
We zijn eerst maar even koffie gaan drinken in de kantine. Tygahno was er ook gezellig *LOL* Die kon ik meteen feliciteren met haar wereldpunten van de dag ervoor Party!! (tweede wedstrijd en meteen 170 en 169 OK dan! )

Na een uurtje was het B afgelopen en mochten we parcourslopen voor het L. Tropico is gezellig met me meegelopen, het stond niet superhoog, maar je moest af en toe wel wat afstanden rijden(dubbel op bijna 8 en op ruim 10 meter bijvoorbeeld)
Ik hoefde pas in het derde groepje los te rijden, dat kon gelukkig binnen ivm de bevroren buitenbak Clown

Met opzadelen was Otje redelijk relaxed, hij ging alleen één keer even vriendelijk op mijn voet staan. Lekker gevoel met die koude voeten hoor...
Even losgestapt voor het losrijden en 'gelukkig' liepen er wat ponies los in de bak waar we omheen moesten stappen. En Ot wilde natuurlijk helemaal niet graag meespelen Schijnheilig (en dan is het best glad op de stenen met vier ijzers en nog wat sneeuw...Bloos )

Met losrijden was Ot ontzettend braaf, ik wist niet wat ik meemaakte. Daarna weer met zijn allen naar buiten en om de beurt even springen. Ik was als vierde van mijn groepje aan de beurt en natuurlijk wou Ot eerst even niet naar binnen. Toen we binnen waren ging het super
Alleen op hindernis vier hadden we even een miscommunicatie...(lees: ik kwam iets dicht en Ot lanceerde me half en deed ondertussen zijn hoofd lekker omhoog zodat ik een kopstoot kreeg...Clown ) Na de sprong even stilgezet, stijgbeugel weer aan, cap recht en weer aangegallopeerd naar hindernis vijf Knipoog
Daarna ging het echt superfijn. Dubbels gingen ook lekker Ik was foutloos en binnen de tijd dus ik mocht eindelijk eens barrage rijden (iedere keer als ik nul ben is het klassiek direct op tijd...Verdrietig )
Barrage ging lekker, alleen een pechbalkje op de oxer van de dubbel. Kan gebeuren, maar ik had fijn gereden Party!!
Ot op de trailer gezet en teruggelopen voor het parcourslopen. Word ik ineens omgeroepen voor de prijsuitreiking...(bij het B deden ze dat na de 2 parcoursen dus ik dacht dat ze dat bij het L ook zouden doen, niet dus).
Ot weer met een noodgang van de trailer getrokken en er weer op, maar ik was natuurlijk al te laat. Kreeg mijn lintje en envelop nog wel Tong uitsteken (ik was derde)

Daarna Ot maar aan mijn moeder en Jenny gegeven en even het tweede parcours verkend en de eerste ruiters even gekeken. Ot schrok ondertussen een keer van een paard dat achter hem stond te stuiteren dus die haalde nog uit Bloos (heb voor we naar huis gingen mijn gegevens nog maar even aan de eigenaar van het paard gegeven, maar volgens mij was het niet raak(en volgens hun ook niet))
Voor het tweede parcours mochten we weer even losrijden en Otje was nog steeds braaf *LOL* (wel iets heter, maar niet vervelend stuiteren)

Voor het tweede parcours wilde hij alleen helemaal de bak niet meer in. En toen ik been gaf stoof hij er achteruit in, ach binnen is binnen, alleen niet al het publiek bij de deur ging uit zichzelf aan de kant Schijnheilig Gelukkig had iedereen op tijd door dat ik naar binnen ging Knipoog
Parcours ging weer lekker, maar hij was wel wat heter dan het eerste rondje Hindernis 1 was de muur en dan in een gebroken lijn naar de triple. Daar zag ik even door alle balken de afstand niet meer(of was het nou door de bomen het bos Clown ) en kwam ik wel een beetje dicht. Zag er vanaf de kant trouwens vast leuk uit Knipoog Ik heb het later in het M ook veel mensen zien doen namelijk, heel spectaculair *LOL*
Daarna ging het weer super en we waren weer foutloos En dus weer barrage Haha! In de barrage kwam ik iets groot het lijntje 3-4(steil-steil) in en daardoor had ik een balk op vier. Ik had beter naar voren door kunnen rijden, ipv nog een pas erbij willen hebben, maar dat is altijd achteraf. Het was iig een hele mooie fout Knipoog
verder was ik foutloos en we waren uiteindelijk weer derde. En nu was ik wel op tijd bij de prijsuitreiking Cool

Daarna Otje uitgestapt en weer op de trailer gezet. Voor we naar huis gingen hebben we nog even een patatje gegeten in de kantine en toen was het wel weer tijd om op huis aan te gaan Bloos
Thuis mocht Otje nog even buiten spelen en mijn moeder en ik hebben Jen weer netjes thuis afgeleverd
Het was een geslaagde wedstrijd, maar wel een hele lange dag met dat binnen losrijden. Ik hoop dat Tropico het ook leuk vond, ik vond het iig gezellig dat ze mee was



hieronder nog wat foto's ze zijn niet van de beste kwaliteit maar heb ze met mijn telefoon gemaakt.
Afbeelding
Otermo Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Tropico op 02-03-04 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt


Silvia_
Berichten: 156
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:01

Gefeliciteerd met je derde prijs Lachen

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 19:21

Jammer genoeg kon ik niet blijven om je te zien springen, zo te lezen heb ik heel wat gemist

Gefeliciteerd met je prijs, lekker dat je weer wat punten verzameld hebt.

Leef zonder geleefd te worden!
Het leven is fijn als er paarden zijn...

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:23

carina:D:D:D leukkkkkkkkk fotos van otje:D echt super beest man!! leuk dat je dit topic hebt zeg tropico haahha

Just Beleve and HOPE

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:37

Je hebt heel wat gemist Tygahno *LOL* Maar je hebt van de zomer nog genoeg inhaalmogelijkheden Knipoog

Ik mag al M starten met Otje Haha! (ben het alleen nog even niet van plan )


Bedankt voor het plaatsen van de foto's Jen Vond het echt leuk dat je mee was

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:43

Hey wat goed! OK dan! je hebt er weer een envelopje bij *LOL*

Zo te zien was het op de Delft...als je daar weer eens rijd moet je het maar zeggen, wie weet kan ik weer eens komen kijken.
Otermo heb ik nog niet gezien

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:55

Netjes hoor! En vooral fijn dat hij wat makkelijker wordt met los rijden, dat is toch ook wel prettig Extreme duivel

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:58

Heb er helemaal niet aan gedacht om je te pb-en Antoinette Bloos

Wsl rijd ik met koninginnedag weer mee en heel misschien 2de paasdag, maar dat hangt ervanaf of de wedstrijd bij ons op de club doorgaat...anders zit ik natuurlijk secretariaat te spelen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 23:27

gomir schreef:
Heb er helemaal niet aan gedacht om je te pb-en Antoinette Bloos


Nou zeg, lekker weer Schijnheilig
Weet ik ook hoe 'populair' ik vooral niet ben Huilen Haha!


Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:08

he zouden de oorflappen zijn werk doen....?hihi

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Giwa
Berichten: 52
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:11

top!

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:33

reddytobias schreef:
he zouden de oorflappen zijn werk doen....?hihi


*LOL*

Hij hoort niet zoveel meer op het losrijterrein Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Lauss_ en 3 bezoekers