"Selecteren, inversteren, presteren"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

"Selecteren, inversteren, presteren"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 13:54

02-03-2004: Selecteren, Investeren, Presteren


Nationaal Hippisch Symposium: “Selecteren, Investeren, Presteren”


In het kader van haar vijfentwintig jarig bestaan organiseert de Nationale Eliteveiling Borculo op zaterdag 13 maart aanstaande het Nationaal Hippisch Symposium in Hotel De Cantharel te Apeldoorn.

Onder de noemer Selecteren, Investeren, Presteren wordt er tijdens dit symposium aandacht geschonken aan de condities waaronder succesvolle fokkerij van (top)sportpaarden, zowel spring als dressuurgericht, naar de toekomst toe zou moeten plaatsvinden.
Een voor fokkers en opfokkers interessant thema, gezien het overaanbod aan moeilijk verkoopbare veulens en paarden en een, in de ogen van professionals in de sport, tekort aan potentiële cracks.

De inleiders tijdens dit jubileumsymposium zijn:
 Cor Loeffen
 Ulf Möller
 Egbert Schep
 Ger Visser


Inhoud presentaties
Cor Loeffen zal zich tijdens zijn inleiding richten op de algemene condities voor een succesvolle sportpaarden fokkerij, terwijl respectievelijk Ulf Möller en Egbert Schep gaan inzoomen op de fokkerij van een succesvol dressuur en springpaard. Ger Visser besteedt in zijn presentatie aandacht aan de wijze waarop zijn bedrijf via een goede selectie en professioneel horsemanagement topprestaties genereert. Het dagvoorzitterschap van dit unieke symposium staat onder de kundige leiding van Bert de Ruiter.

Interactief !!
Om dit Symposium tot een interactief gebeuren te maken wordt u actief bij het programma betrokken.
Na afloop van de 2e en 4e presentatie gaat u onder leiding van een deskundige tafelvoorzitter en aan de hand van vooraf geformuleerde stellingen met uw tafelgenoten in discussie. De uitkomsten van de ronde tafeldiscussies worden plenair toegelicht door de tafelvoorzitters en ongetwijfeld voorzien van commentaar door de sprekers.
De zorgvuldig geselecteerde tafelvoorzitters zijn afkomstig uit fokkerij, sport, training en wedstrijdjurering.

Na afloop van dit middagsymposium is er een borrel en de dag wordt afgesloten met een uitgebreid buffet.

Investering in kennis
Dankzij de bijdrage van een sponsor voor iedere discussietafel blijft uw investering beperkt tot € 50,00 inclusief BTW, een fractie van de werkelijke kosten.
Het aantal deelnemers is maximaal 250 en de inschrijvingen worden gehonoreerd op basis van volgorde van binnenkomst.

Programma
13.30 uur - Ontvangst
14.00 uur - Opening door de voorzitter van de Nationale Eliteveiling Borculo
14.15 uur - Presentatie de heer C. Loeffen
14.45 uur - Presentatie de heer U. Möller
15.15 uur - Ronde tafeldiscussies
16.00 uur - Pauze
16.30 uur - Presentatie de heer E. Schep
17.00 uur - Presentatie de heer G. Visser
17.30 uur - Ronde tafeldiscussies
18.15 uur - Conclusies en Afsluiting


18.30 uur - Aperitief
19.00 uur – Buffet
20.30 uur – Sluiting

Voor meer informatie:


Zenith training & consultancy
Bronkhorsterweg 1-3
6971 JA BRUMMEN
Per fax: 0575-560567

Per mail: info@zenithtraining.nl , o.v.v. nationaal hippisch symposium



Gaan er bokkers heen?

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 14:59

Lijkt me wel leuk! Maar het is wel ver weg....misschien als ik een leuke reispartner vind....wie biedt zich aan?? CGJ??? Gezellig joh!!! Schijnheilig Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 18:39

Lijkt mij ook wel wat.... Alleen ver weg en het geld kan ik op dit moment gebruiken voor andere dingen..... helaas.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 22:58

Waarschijnlijk ben ik er, maar heb nog niet gekeken of ik al wat had.