Wat vreemd..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 21:25

om op een paard te rijden joh! Als je altijd maar gewend bent om op een pony te rijden. Vandaag heb ik op het super paard van mijn buurvrouw gereden. Het is een best groot paard van 1.70m, van Belisar.
Echt een super apart en goed dier. 4 Jaar en ze gaat Pavocup met hem rijden, dit of volgend jaar. Maar dat paard joh, zit als een stoel, loopt super makkelijk neemt alles makkelijk op!Wat een gave knol. Kwijl En zij vond het prachtig om te zien om haar paard ff te zien lopen met een ander erop. En ze vond het er nog goed uitzien ook! Haha! Maar zoveel verschil met Iowa zat er eigenlijk niet in in de gangen. Zij is te klein gebleven voor een paard, maar ze heeft wel de gangen! Was wel een uitaging!
Groetjes Linda

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 22:05

Hi.hi, dat had ik een maand geleden ook, alleen dan andersom.
Ik reed voor het eerst van mijn leven op een pony (altijd op paarden gereden) en in draf maakte die van die hele vlugge kleine stapjes. Daar was haast niet licht op te rijden!
Petra

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 22:10

haha dat heb ik dus ook als ik bij Gerald ff mag rijden, normaal rij ik op tinkers/fjorden en daar plotseling op zo'n grote KWPN'er!! is wel ff anders...