Bijpraten over Omega

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 21:28

Hoi allemaal,

Ik heb Omega nu op de nieuwe locatie van onze stal staan en heb nu een fantastische bak om in te rijden. Ik ga nu dus eindelijk echt beginnen met rijden met Omega. Die paar keer dat ik hem gereden heb sinds september was hij al erg braaf. En dat is hij nog steeds, ik heb ook al weer 3 keer gereden, hij doet geen pas verkeerd, wat een heerlijk paardje is het toch. En dat voor een bijna (12 april) 5-jarige. Ik ben nog steeds erg blij met hem!
Groetjes van een stijve Esther (valt niet mee hoor dat rijden na zo'n lange tijd!)

Sprakeloos


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:30

Heerlijk dat het zo goed gaat Pling
Veel plezier met Omega......en nog vele rij uurtjes gewenst Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:31

heeey leuk is ie even oud als Lodewijk (wordt 2 mei 5 jaar)
ga je tzt ook met hem starten?
Uiteindelijk is de verkoop van Hirex een goede keus geweest dus? hoor je nog wel eens wat van zijn nieuwe eigenaren?
Lottie is ook zo'n braafurdje
mag nu M1 met 'm groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:32

fijn hoor dat het zo goed gaat!en dat je nog steeds zo blij met hem bent.wil je als je op stal bent renee en leny de groetjes doen van mij?en natuurlijk hun twee lieve knollies een knuffel geven?groetjes sanderijn


Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 21:42

Sanderijn,

heb gisteren de pony's nog hooi gevoerd Lachen
Zal ze de groeten doen.
En, saskia (van Jasper) ook al gezien?? Zij zorgde ook voor Hirex en Omega, maar heeft nu zelf weer een paard gekocht, doe haar de groeten van mij.

enn Nimber
Inderdaad heb ik het idee dat ik er goed aan heb gedaan om Hirex te verkopen. Ik heb in September nog eens gebeld, maar ik wil zelf wat afstand houden, en ik wil niet controlerend overkomen ofzo. Maar in september ging het in ieder geval hardstikke goed met hem, hij had het daar goed naar zijn zin.

Groetjes

Sprakeloos

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:46

hoi esther,ja klopt saskia is nu ook al een aantal weekjes bij ons,ze heeft jasper gekocht.is wel een mooi paardej vind ik werkte saskia ook bij hannelore dan?of deed ze het gewoon vrijwillig.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-01 17:02

Hoi Sanderijn,

Nee ik ken Saskia van de manege waar wij eerst onze paarden hadden staan. Nu hebben we heel erg vaak contact. Toen zij haar vorige paard verkocht had, heeft ze daarna Hirex gereden en daarna ook Omega verzorgt. Zij heeft verder niets met Hannelore te maken dus.
Groetjes

Sprakeloos

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 17:48

Fijn dat het zo goed gaat!
Jasper is ook een heel leuk paardje.
Lachen

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:07

Hoi Esther!
Heel veel geluk op de nieuwe locatie, ik hoop van de zomer langs te kunnen komen als PJ er is. Ben hardstikkel dol op die belg dus kan niet wachten om hem half in de kreukel te knuffelen *LOL* *LOL* !!
Fijn dat de locatie zo goed bevalt. Hou je het bij dressuur met Omega of spring je ook af en toe met hem?
Zaterdag heb ik een klein buitenritje gemaakt, langs voornamelijk boerderijen zonder evenhoevigen. De meeste boeren in de buurt van Pie vinden het prima, maar ik heb zelf nog wel dat ik vrij voorzichtig ben i.v.m. besmetting. De meeste keren dressuur ik in de buitenbak, en, als de bak niet te nat is, af en toe springen Party!! .
Isa is op het moment niet meer kreupel, wordt sinds een paar weken weer bereden en het gaat echt geweldig! Ze is soms zelfs zo baldadig dat ze door de bak sjeest en een paar bokken weggeeft waar je U tegen zegt Extreme duivel ! Hopelijk krijgt ze deze zomer geen last meer, volgende week komt misschien eindelijk een soort muilkorf, zodat ze het overgrote deel van de dag niet kan eten, maar wel lekker spelen in de wei.
Ga je in de toekomst met Omega ook nog een startkaart aanvragen? Veel succes in elk geval met hem, en ik kan me voorstellen dat je je spieren aardig voelt nu! Maar dat zal wel minder worden wanneer je nu vaker kan rijden. Geniet ze Cool ! Groetjes, Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chicken01, Kmbrly, Natashaa, OmgiliBot, Poety, shaddy82, Ubermetrics en 104 bezoekers