Die gekke Barley toch..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 20:29

Gisteren had ik afgesproken met Hanneke dat Barley met haar paard Spencer op de wei zou gaan vandaag. Spencer en Barley staan vaker samen maar in het weekend moeten we het zelf regelen. Zij zou Spencer in de wei zetten en aan Anne vragen of zij Barley in de wei zou zetten. Zelf is ze namelijk een beetje bang.

Kom ik op stal vandaag, staat alleen Spencer buiten. Ik dus navragen. Maar niemand had gehoord dat Barley ook mee zou gaan. Anne wist van niets. Ik dus Barley erbij gezet. Toen kwam Hanneke. Ik dus "he muts waarom heb je Barley er niet bij gezet.." Tja ze wist het niet meer. tst, tst, tst. Hoezo aderverkalking

Maar goed. We hadden dus afgesproken dat ik ze er van af zou halen. Ik dus weer naar huis. krijg ik telefoon"Hallo met hanneke, ik haal spencer van de wei want ik heb een zadel gekocht." Nou prima! maar ik vertelde dat Barley niet alleen kon staan en als ze even aan iemand wilde vragen of die Barley dan meenamen..

Kwartier later weer telefoon. Lichte Paniek want Barley was helemaal gek aan het doen op de wei. De les was nog aan de gang maar omdat Barley zo aan het hollen was zijn de paarden aan de kletter gegaan. hihi. Een iemand is afgestapt en een ander vrouwtje wilde meteen al niet meer rijden Huilen Dat is niet zo leuk natuurlijk.

En intussen stond Barley rustig op stal. Tja Ilse is niet bang en die had haar gewoon rustig binnengehaald.Peesjes afgedaan etc. Errug lief natuurlijk.

Wel logisch dat ze gaat hollen, natuurlijk. Zomaar helemaal alleen op de wei....

Ze is nu wel errug vies hoor!

Maar wat een tantetje he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 20:45

Wat een donder!! Haha
He maar Heike, Peesjes he... Zijndat peesbeschermers?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 20:49

haha inderdaad. Ik vind dat zo'n lang woord. Zeg altijd peesjes..

Lekker makkelijk!

(trouwens wat een stoer onderschrift haha)

_________________
"Riding: the art of keeping a horse between you and the ground"


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-02-03 19:50 ]</font>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 20:57

Hahaha, het duurt ook lang... Pfff!

Maar wat ik wilde vragen, waarom doe je Barley peesjes om in de wei? Ik bedoel, heeft ze die nodig? Nieuwsgierig hoor, ik geef geen commentaar!!
Het leek me alleen eenbeetje overdreven.....
(zei ik met een piepstemmetje)

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 21:01

hoi
ja, ik had het ook gezien friso en calanta ervandoor alleen omalley gaf er niks om. *LOL*
Friso wou er toen vandoor dus stapte marleen maar af alleen toen dacht friso dan ga ik maar er vandoor zonder ruiter haha. *LOL* Maar ze hadden hem wel weer meteen. en toen Barley weer op stal stond ging de les weer verder. Best wel grappig eigenlijk. *LOL*:)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 21:06

nouja als ik het goed begrepen heb is omalley een tinker, en dat verklaart dan een heleboel *GRIJNZ*
nouja zou t ook niet leuk vinden om altijd met iemand in de wei te staan en dat ze me dan zomaar alleen achterlaten. nouja ze heeft wel een goed kudde instinct zorgt er wel voor dat ze niet alleen achter blijft.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 21:10

haha. Nou meer toeval dat O' malley niets deed denk ik. Die kan me toch ooit eens wegstuiven om eigenlijk niets. En bokken kan ie ook goed. Maar hij is nergens bang voor. Doet het alleen om te spelen..

En die peesje die ik voor de zekerheid om. Ze is nog erg jong en onbeholpen. Britt is ook pas drie en die had laatst een peesklap. Best zielig. Barley is nog zo vaak aan het rennen etc in de wei.

En och ik heb ze zo om gedaan. Ze heeft er geen last van denk ik. want alles doet ze af behalvde haar peesbeschermers (vooruit het hele woord) Maar echt nodig Verward Verward denk het niet..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 21:28

Nouja, ik wilde je ook niet echt kritiek geven. ( Verward bekritiseren?? moeilijk woord hoor!)
Ehm, ja nou ja, ik dacht omdat Barley toch eenbeetje uit het wild komt, dacht ik, die weet wel hoe ze op haar benen moet staan!!
Maar goed beter zo, dan dat je ze niet omdoet en ze krijgt wat. Dan vergeef je het jezlef ook nooit!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 21:33

Ik voelde het niet als kritiek hoor. Ik vind het juist heel goed als mensen zo nadenken. Ik had ook getwijfeld hoor.

Maar in Wales stond ze natuurlijk altijd buiten. Nu is het steeds feest als ze naar buitengaat. Ze krijgt bovendien nu goed voer. Dat allemaal bij elkaar zorgt voor een compleet andere situatie.

Dus zodoende...(ik had er wel over nagedacht dus *LOL* )

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 21:35

die barley toch!wat een scheet,zou ik ook doen hoor als ik alleen achter bleef.maar tink doet dat dus ook heel erg,als ze alleen buiten is en ik sta er niet bij dan staat ze binnen notime bij een ander paard inde wei,wees blij dat dat bij jullie niet kan<LOL> Haha!

soms is het beter om te zwijgen


Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 23:21

Hoi Heike,
Ik heb Joris nooit peesjes om, wist niet eens dat die nuttig zij in de wei. Joris is boos want hij is op dieet, nu serieus, en vandaag wilde hij zich niet laten vangen. Geen zin, Joris wil alleen nog maar ETEN!
De dikzak. Die BQ zet wel steeds de hele kiet op stelten, wanneer gaan we wandelen? Als de sneeuw weg is?
Doei

pauline
ps Joris zijn nieuwe zadel gepast, vond het niet zo spannend volgens mij, vertrok geen spier. Cool he?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 23:48

inderdaad. Erg stoer van die joris van jou. Had niet anders verwacht *grijnz*

Is ie op dieet *LOL*....tja das voor een haflinger toch helemaal niets. maar ik vind het wel slim hoor. Denk er wel aan dat ie in de groei is he?

tja Barley is in staat om zichzelf te verwonden hoor. Daar heb ik niet zoveel zin in. Het is best een druktemaker. En eigenlijk weer helemaal niet. Jammer dat ik er zondag niet was.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 23:56

Ja, dat was wel jammer. We hadden ook echt in een opwelling bedacht om langs te komen, en ik weet je mobiele nummer niet.
Is BQ (BBQ? haha)echt zo'n druktemaker? Gewoon een paard met humor. Ik wil ook smileys, hoe maak ik dei

pauline

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 00:01

Heeeeeeeeee!!! Pauline!! Hoest?? Cool dat jij hier nu ook rondhangt Lachen Join the clan..

Smileys zijn vrij simpel, tiep een dubbelepunt en een haakjessluiten en je hebt een pracht van een Lachen

Een lijst met alle smilies krijg je door op 'Smileys' te klikken wat onderaan het vak staat waar je je bericht in kan tiepen..

Have a nice weekend en bokze!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 00:02

Tja barley is gewoon erg speels. Wil graag hollen enzo. Daagt ook wel uit. Tja ze is ook pas 2,5

Volgende keer toch bellen hoor! Ik geef je mijn 06 nummer wele even via een prive bericht.

Enne als je smileys wil dan moet je gewoon een smiley teken intikken. Als je een berichtje tikt zie je onder je kader waar je je bericht in kan tikken wat teksten staan. Er staat ook "Uitschakelen van Smileys in dit Bericht." Op het woord smileys kan je klikken. daar zie je welke er zijn en hoe je ze kan maken Party!!

groetjes Heike

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 00:02

Hehehe, Great Minds Think Alike

Of nie, Heike? Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 00:08

Jaja, nou, es effe kijken dan...
Dus Kusje als het werkt, zo eerst even kijken, en daarna ga ik slapen. Dromen Kom je morgen nog even langs als je tijd hebt?
Truste,

pauline

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 00:09

Jaaaaaaaa!
Wat ben ik toich een it-er, niet?
Laatmaar, hoef geen antwoord *LOL*

Pauline

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 13:07

Hey!
Het is wel goed dat BQ (ik snapte 'um al niet) zo speels is... Doet ze tenminste wat! Waarom zou je haar niet gewoon de hele dag buiten gooien? Dat stond ze toch vroeger ook? Naja, die van mij kunnen niet buiten want die breken alles af, en breken zichzelf vooral af... Gister brak er een hele kruin uit een boom, en Voltrack stond op zijn achterste benen (daar istie araabje voor)...

En Pauline: Joris komt wel weer uit zijn dipje hoor! Joop staat ook op dieet vanwege de sneeuw (ah zieltje)...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-01 15:37

ja ze staat nu wel vaak buiten. ik vind het wel fijn dat ze ook ooit binnen staat. Ze gaat ook weer graag naar binnen hoor.

En binnen kan ik haar vanalles leren. Vaak staat ze overdag op de wei en ga ik 's avonds borstelen, of spelen in de kleine bak.

Dus de combinatie vind ik heerlijk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-01 17:39

Klinkt inderdaad echt wel gaaf... Ik zou haar gewoon lekker op de wei houden. 't Kan tenminste, bij ons is het probleem dat de wei te klein is, en dat ze het niet gewend zijn, al zouden we het ze best kunnen leren (te beginnen in de zomer)...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Em_, GoogleAdsense, Googlebot, lletam, Sjors050 en 86 bezoekers