Behendigheidswedstrijd v/d Manegerie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Behendigheidswedstrijd v/d Manegerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 17:01

Hallo Lachen !

Ik deed vandaag mee aan een behendigheidswedstrijdje. Ik heb het nooit zo op wedstrijden (dit was mijn eerste Bloos ). Ik ben dan helemaal gestrest en alles dus wedstrijden liet ik altijd voorbij gaan maar dit keer vond ik het wel leuk om mee te doen! Ik had me ingeschreven op Sasha. Dat is eeen pittige haflinger,altijd lekker voorwaarts en erg bokkerig in de galop! Ik vond het wel een uitdaging! Met instappen was ze al lekker fris, dus ik was op alles voor bereid Haha! Bij binnenkomst moest je rechtsaf de hoefslag op tot de hoek en daar halthouden in een vierkantje van spingbalken. Ze kon weer eens niet stilstaan en stond maar te maaien met die benen! Je moest gewoon zo snel mogelijk het parcours afleggen, en voor fouten kreeg je strafpunten. De oeveningen:

-Sjaal van stok pakken en om doen.
-Achter palen met afzetlint langs
-Slalommen om 4pionnen met een tennisbal er op.
-Tussen een figuur van springbalken door, zonder balk aan te raken.
-In een vierkant van springbalken halthouden, rechts afstijgen en opstijgen. (Dat is nog best pittig... pff. Gelukkig was sas nie zo groot Schijnheilig )
-Over een spierwit vloerkleed heen
-Met een lepel en bal er op naar een emmer daar in gooien en over de balk heen naar de finish!

Was erg leuk, ging best goed, Sas vond alleen het vloerkleed heel eng.. Dus dat was effe moeilijk maar uiteindelijk ging ze. en tja mijn balletje was al meteen van mijn lepel gevallen door dat sas zo dribbelig is en niet stil kon staan was het een kunst om die lepel alleen al goed aan te pakken met balletje en al Clown !!

Wie heeft er vandaag nog meer meegedaan bij de behendigheidswedstrijd van de Manegerie?

XXMegan

PS. Van de 134 punten had ik er 96 Clown

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:27

Ik heb ook meegedaan, reed op Rebel en had 99 punten.
Rebel vond de sjaal in het begin al eng Clown , dus dat kostte me al veel tijd. Toen in draf achter het lint gegaan, snel terug naar stap voor de slalom, miste de laatste Clown .
Verder ging het wel redelijk, op het kleed na Schijnheilig .
Vond hij nogal eng, bleef er voor stilstaan en heen en weer lopen etc., eroverheen lopen ? echt niet..
Na een tijdje besloot hij dat hij er toch echt overheen moest, dus sprong er zo vanuit stilstand overheen Clown , maf beest Tong uitsteken .
Was jij degene die als eerste op Sasha reed?


Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 19:50

Jaaa! Dat was ik! Clown

Ik wist pas de dag ervoor dat ik mee deed dus vandaar dat ik geen leuk outfit had! Bloos

Sas deed ook moeilijk bij dat kleed! En ze stond steeds te dribbelen..druktemaker!

Rebel viel wel mee dus?

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:53

Rebel viel opzich wel mee, eigenlijk alleen bij die sjaal en het kleed vond hij het eng, daardoor nogal veel tijd verloren Tong uitsteken (had voor de tijd 6 punten Schijnheilig , dus was de op twee na langzaamste).
Maar ja, weet nu wel dat hij kan springen Knipoog Schijnheilig .

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 20:04

Hahahahaa... ik was heel snel.. 1.minuut49sec Goed he... Maar ja sas crosste lekker door.. Bij kleed heb ik denk ik wel tijd verloren want ze wou steeds er langs.. Schijnheilig

Ik had 32punten voor de tijd, was de snelste of 2na snelste... Was me balletje kwijt, miste bij de slalom een pion en had voor originaliteit niet veel.. haha daar zal ut hem in zitten Knipoog

Degene die wonnen hadden allemaal makkelijke paardjes. Ja zo ken ik het ook, als je paard nergens een kick om geeft dan ken iedereen winnen!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers