50 jaar wat te geven?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

50 jaar wat te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 22:06

M'n moeder wordt volgende week alweer 50, nu dus het probleem, wat te geven???

Ik dacht zelf een mooi sieraad, (m'n moeder is aardig hip tegenwoordig!)via online sieraden sites, maar dan wil ik ook echt wat moois, ik maak zelf sieraden dus als het niet mooi genoeg is kan ik het net zo goed zelf maken Tong uitsteken
Iets goud/koper kleurigs, maar echte mooie dingen lopen al gauw op naar de 100 euro, denk aan Dolce Luna, Sprankelstar of Otazu.
Geen echt goud of zilver, daar hou ik niet van, en zij draagt dat ook steeds minder, meer hippere kleurigere dingen)

Dus dat valt waarschijnlijk af Tong uitsteken

Dan dacht ik misschien een dagje naar zo'n kuuroord ofzo, maar dat is weer zo'n gedoe, dat moet ik regelen met m'n vader en die is zelden thuis als ik thuis ben, of m'n moeder is erbij..

Ik wil iets speciaals, maar wat... in principe is ze natuurlijk met alles al blij Tong uitsteken

Nou jullie nog leuke ideeen?

Niet iets simpels, maar echt iets leuks, misschien een mooie tekening, laten maken door een proffessioneel iemand ofzo, maar dan, van wat???

Help me! Lachen


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 23:14

niet bijster origineel, maar toen mijn moeder 50 werd heb ik haar 51 rozen gegeven.... 50 rode rozen, voor de 50 jaar die ze al heeft "afgelegd"..... en 1 witte voor het "nieuwe jaar"..... Lachen

Ik heb ook een keer foto's laten maken van Kyra (mijn hond die bij ze woont) door een prof. fotograaf.... dat is misschien ook een leuk idee? Foto van een dierbaar iemand? (mens of dier)

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:09

Ik ben ook niet erg origineel, maar een etentje organiseren met jullie allen?
Afbeelding

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 10:21

Hier organiseren we altijd met allemaal vrienden en familie een thema voor die dag! Aan de partner vragen we hoeveel het mag kosten allemaal en dan wordt het dus geregeld door ons. We hebben al een keer een legerdag georganiseerd. Liep iedereen in Legerkleding en eten in een legertent. Gewoon rustig over nadenken dan kom je vanzelf wel op wat origineels!

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-02-04 11:49

Het jammere is (of misschien wel fijne!) dat ze niet van verrassingen houd en feestjes ook niet, we gaan in ieder geval uit eten met de familie.

Een simpel kadootje heeft ze geloof ik nog het liefst, maar ja, wat? Nou ik denk nog even na... Tong uitsteken


Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 11:52

Meid, als ik jouw sieraden zie ga ik al kwijlen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, Animal, ardanwan, Axxy, beert, Dimphyl, Facebook, Gambler99, Groetje, Mars, MerleSimone, Mogamba1997, Piekosjj, saltshaker23, Valentinotje, Vjestagirl, Westhof, xPearl, xRaisin en 151 bezoekers