Crowny is gisteren overleden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 17:28

Gisteren had ik hem buiten gezet en ga 10 minuten later weer bij hem kijken en toen stond ie met zijn been in de lucht. Ik hem direct uit de bak gehaald, hij kon niet meer lopen. Van het weekend heeft ie een klap gekregen en daardoor een sneetje opgelopen op zijn knie.
Direct de DA gebeld en deze heeft me direct naar Utrecht gestuurd. Daaraan gekomen en foto's gemaakt bleek dat hij een beenbreuk had van 15 cm. Het leek wel een soort gespleten. Tijdens die klap heeft ie waarschijnlijk een scheurtje opgelopen en in de bak tijdens het rollen is dat verder gegaan door het rollen.
Hij had zoveel pijn dat hij de hele tijd heeft staan kreunen. We hebben dus direct besloten om hem daar te laten inslapen. Hij had maar 30 tot 40% kans om de operatie goed door te komen en daarna nog het opstaan en het gaan lopen. ALtijd zouden de platen kunnen loslaten en ook dan moest ie direct ingeslapen worden. Daarna daar 2 maanden in een boks en dan nog maar afwachten of hij dan nog zou kunnen lopen. Hij had zo'n pijn, ik moest wel. Vanmorgen met mijn DA gebeld en die had het al gehoord en zei dat het de juiste beslissing was. En ik mis hem zo. Ben vandaag naar stal gegaan en ik kan het niet geloven!!!!


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:30

ooooooooooh wat verschikkelijk erg voor je.... ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen ,
Ik leef erg met je mee
dikke knuffel van mij

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:31

he wat oliebol zeg.
veel sterkte!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:31

he wat ontzettend erg voor jullie
veel sterkte met dit verlies.
en je hebt gekozen voor t fijnste gekozen, voor hem dan. veel sterkte toegewenst

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:03

Knap van je dat je z'on moeilijke beslssing hebt kunnen nemen! Ik leef met je mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:06

Je hebt een hele dappere beslissing genomen.
Veel sterkte met dit verlies!
Sonja

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:08

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veeeeeeeeeeeel sterkte.....
veel liefs astrid

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:17

He jee, wat ontzettend naar! Heel veel sterkte....

Groetjes Suzanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:19

Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Wat ontzettend erg zeg, zo'n ongeluk is echt een nachtmerrie.
Heel veel sterkte

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 18:51

Heel moedig van je!
Ik wens je veel sterkte!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:19

Ik weet wat het is om zo plotseling afscheid te moeten nemen. als ik je verhaal zo lees moet ik ook meteen weer denken aan julius en het afscheid.

Het doet heel veel pijn en het gemis is groot. Dat zal nog wel een hele tijd zo blijven. Ik had veel steun van de mensen van de plaza(vroeger*grijnz) en van stal.
Als je wilt mailen met me dan kan dat altijd. Ik weet wat je doormaakt en dat is verschrikkelijk.

Ook al weet je dat je de juiste beslissing hebt gemaakt het doet erg veel zeer. Je mist je maatje, je makker. Ik mis Julius ook nog steeds. maar als ik nu aan hem terugdenk dan is dat met een glimlach. Ik heb zo veel leuke dingen met hem meegemaakt. Die blijven voor altijd bij me.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:22

ik weet niet wat ik moet zeggen

sterkte!

gr. thirza

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:42

Rena wat erg voor je.......ik wil je heel veel sterkte wensen,met het verlies van je paard.

Jacqueline

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 19:44

Heel veel sterkte,
wat een verschrikkelijk verlies.

Sprakeloos

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:05

jee zeg ik schrik me rot hier!meid echt ontzettend veel sterkte gewenst!ik vind het echt verschrikkelijk vooor je!!!sterkte ..............

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:11

ik heb hier niets meer aan toe te voegen, ook van mij heel veel sterkte en een dikke knuffel

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:18

Wat een N8merrie zeg!Jeetje Rena,hopelijk kan je dit verlies een goed plekje geven in der loop der tijd. Probeer de mooie herinneringen te herinneren!Sterkte en lucht je hart hier maar! Liefs Linda

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:26

Wat erg voor je! Ik wens je heel veel sterkte toe!!!
En denk maar aan alle leuke dingen die jullie samen hebben meegemaakt!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:32

Ook al op 10 april, net als mijn Manjo vorig jaar... Ik weet dan ook hoe het is om je paardje, je maatje, je beestje te verliezen en ik wil je heel veel sterkte toewensen! Wat helpt is veel over hem praten, vooral met mensen die hem ook hebben gekend en die weten hoeveel hij voor jou heeft betekend.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:37

Heel veel sterkte! We leven met je mee!

Groetjes, Jasja ("Vikki")

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:57

heel moedig van je ik vind het ontzettend erg voor .
ik wens je heeeeeeeell veeeeel sterkte Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Citaat:
Op 2001-04-11 18:28, schreef Rena:
Gisteren had ik hem buiten gezet en ga 10 minuten later weer bij hem kijken en toen stond ie met zijn been in de lucht. Ik hem direct uit de bak gehaald, hij kon niet meer lopen. Van het weekend heeft ie een klap gekregen en daardoor een sneetje opgelopen op zijn knie.
Direct de DA gebeld en deze heeft me direct naar Utrecht gestuurd. Daaraan gekomen en foto's gemaakt bleek dat hij een beenbreuk had van 15 cm. Het leek wel een soort gespleten. Tijdens die klap heeft ie waarschijnlijk een scheurtje opgelopen en in de bak tijdens het rollen is dat verder gegaan door het rollen.
Hij had zoveel pijn dat hij de hele tijd heeft staan kreunen. We hebben dus direct besloten om hem daar te laten inslapen. Hij had maar 30 tot 40% kans om de operatie goed door te komen en daarna nog het opstaan en het gaan lopen. ALtijd zouden de platen kunnen loslaten en ook dan moest ie direct ingeslapen worden. Daarna daar 2 maanden in een boks en dan nog maar afwachten of hij dan nog zou kunnen lopen. Hij had zo'n pijn, ik moest wel. Vanmorgen met mijn DA gebeld en die had het al gehoord en zei dat het de juiste beslissing was. En ik mis hem zo. Ben vandaag naar stal gegaan en ik kan het niet geloven!!!!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 20:59

tjeem..meissie....wat schrikken.. Heel erg veel sterkte...en onthou vooral de goede dingen aan hem...

liefs Ymke Kusje

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:01

Afschuwelijk! Moet meteen weer denken aan mijn kleine Shaimilla. Die moest ik ook laten inslapen door een gebroken been!
Heeeel veel sterkte.
Petra

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 21:05

alles is hierboven al gezegd. Maar ik wens je heel veel sterkte om dit verlies te verwerken...ik vind het wel een heel moedig besluit, hij is nu vast gelukkig en zonder pijn...denk eraan hij leeft verder in je hart en ooit zijn jullie weer samen met z'n 2

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 21:16

k zit met tranen in mijn ogen naar al jullie lieve woorden te luisteren.
Dank jullie wel meiden. Dit ik nodig!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kirrietje, Mark0919, mirriejj, Monique1963, rozebadeend, xdesix en 36 bezoekers