geen les meer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

geen les meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 18:20

Vandaag was het ondanks de sneeuw lekker weer om alle paarden eens lekker lang in de bak te zetten Cool. Ik dacht ook dat het een leuke dag zou worden, maar hoorde ineens dat we geen les meer krijgen. Ik zal het even uitleggen: ik had samen met een vriendin een keer in de twee weken prive les. Na ons was nog een meisje die prive les had van hetzelfde meisje. We wilde het puur voor ons zelf doen, omdat we allemaal niet zo nodig wedstrijden hoeven te rijden. We gingen allemaal harstikke goed en zouden donderdagochtend weer les hebben. Maar plotseling is ze ermee gestopt Verward en niemand kan verder les geven. Het is zo vervelend, omdat je toch iedere keer een doel had. Ze zei ook ieder keer: hier moet je aan oefenen en dan gaan we kijken hoe het over twee weken gaat. Bij deze als er mensen in de zaanstreek les willen geven aan mensen die gewoon een beetje bij willen leren, houden we ons aanbevolen


Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:22

Jeetje das niet aardig van haar, ze had op zijn minst je even tijd kunnen geven om een ander te zoeken.
In ieder geval succes met zoeken!!

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:33

Ben ik het helemaal mee eens Gjilke!

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:41

Das niet zo leuk, maar er zullen toch wel mensen willen zijn die les willen geven aan mensen die verder geen wedstrijden rijden?? dat hoop ik wel voor jullie!

Go jij! Go jij!

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:56

Zo zit ik nog te denken, hoe zal de bak donderdag zijn....niet te nat, te glad, te hard. Je kent het wel. En zo hoor ik van stekeltje vanmiddag dat we geen les meer hebben.... Best balen ja. Net nu het eigenlijk zo goed ging....Dus nu al druk op zoek naar iemand anders!!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Victor007
Berichten: 67
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 23:42

Heeft ze het zelf verteld, of heb je het van iemand anders gehoord??
Anders kun je het misschien voor de zekerheid beter ff navragen!!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:15

en waarom ze geen les meer wil geven??
heb je dat al aan haar gevraagd?? het is inderdaad erg banketstaaf!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:27

Jammer dat je geen les meer krijgt. Ik hoop dat je snel een instructeur vind. Zet anders even een advertentie op marktplaats of op EA.

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 13:55

Bedankt voor jullie reactie, ze heeft inderdaad laten weten waarom het niet meer kan en ik begrijp het wel, maar het is heel jammer. Ranja heeft het op marktplaats gezet en waarschijnlijk hebben we iemand gevonden . Tenminste ze komt bij ons heel goed over en je moet natuurlijk wel even kijken of het klikt, maar als dat zo is dan is het sneller dan we dachten. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers