Commentaar topic op [FT]??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Commentaar topic op [FT]??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 22:20

Is het misschien een goed idee om een centraal commentaar topic te maken op fototechnieken, of eventueel meerdere topics maar dan met dezelfde thema's: macro's, artestiek, landschappen?

Nu is er een aantal topics waar in om raad gevraagd wordt. Ik vroeg mij af of het niet makkelijker is deze foto's in een centraal topic te plaatsen.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 22:23

Volgens mij krijg je dan al gauw dat mensen hun photo's dubbel posten, omdat er te weinig of niet snel genoeg op gereageerd wordt... Daardoor wordt het alleen maar onoverzichtelijk lijkt mij...

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 02:54

Een centraal commentaar topic wordt denk ik al gauw onoverzichtelijk en te omvangrijk, maar meerdere topics lijkt me een prima idee. OK dan!

Ynzo schreef:
Volgens mij krijg je dan al gauw dat mensen hun photo's dubbel posten, omdat er te weinig of niet snel genoeg op gereageerd wordt

Dat gebeurt nu helaas ook al omdat veel mensen FT als een soort tweede ITP beschouwen en op allebei precies dezelfde foto's neerzetten. Vaak (maar dus niet altijd) zitten er dan foto's bij waarvan de fotograaf zelf ook wel weet wat er mis is, "maar hij ziet er daar zo lief uit."

Ook zie ik regelmatig topics voorbij komen met de vraag "welke foto is het leukst?". Nou ben ik zelf niet zo'n foto techneut, maar ik laat een foto uitvergroten wanneer ik het zelf een leuke foto vind, niet wanneer bokt het de leukste/beste foto vindt. Rolleyes

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:49

Mm ik denk juist dat het wat makkelijk is. Als ik een mooie foto's heb gemaakt van iets met de macro functie vind ik het altijd maar raar om een nieuw topic te starten voor maar 1 foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:26

denk dat het dan lastig is om te volgen wie op wie antwoordt .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 21:34

boygirl schreef:
denk dat het dan lastig is om te volgen wie op wie antwoordt .....


dat zou je erbij kunnen zetten

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 18:16

Ja idd, dat zou je in een quote kennen zetten desnoods.

Ik vind het iig wel een goed idee