Maffe knol :S of ben ik nou zo maf?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Maffe knol :S of ben ik nou zo maf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 01:29

Mijn paardje die reageert nogal vreemd op me als ik heel er lief tegen dr ga doen, namelijk oren in de nek, neus optrekken en wegkijken Haha! echt op zo'n manier van *trut, doe is normaal!*
Maar dit doet ze ook als ik bijv. dr even bij dr neus aan het kriebelen ben of heel lief tegen dr zit te praten :S

Laatst stond ik in een pikzwart gewaad (nazgul pak) bij dr, ze kon me niet herkennen, behalve aan me stem, dus ik begin tegen dr te praten ze kijkt me aan van *wat mot je* en hapt vervolgens met een saggo kop in me kleding, zo van, mens kom op nou, ik weet toch wel dat jij daarin zit.

Sta je dan in de verwachting dat je paard zich helemaal doodschrikt als jij aan komt lopen...

Zo laast ook, wilde ik foto's van dichtbij van dr maken, en dan trekt ze ook al zo'n rare kop Verward
Zie hieronder.
Afbeelding

Als ik gewoon bij haar was gaan staan zonder die camera dan zou ze dit niet doen, maar zodra ik die camera voor me gezicht hield ging ze zo maf kijken Haha!

En dat is telkens als ik met een *lief stemmetje* tegen dr begin te praten of dr zachtjes begin te aaien... HEEEL vreemd...

Hebben jullie paarden dit ook? Want ik vind dit echt een heel vreemd fenomeen Verward Zolang ik *normaal* doe is het ok, maar zodra ik een klein beetje vreemd of iets te lief begin te doen dan kijkt ze met zo'n chagrijnige kop... Wat doe ik nou fout?

(ik vinnut wel grappig van dr hoor, een merrie met een kop dr op)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 01:31

PS ik weet zeker dat ik dr niet kriebel hoor als ik dr zacht begin te aaien Haha!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 10:20

Haha, ja!! Zo'n koppie trekt Hof ook heel vaak!!

Als ie dan vaststaat ofzo, en ik ga hem wat kriebelen ofzo. De ene keer kijkt ie vet lief en gaat ie terug kriebelen etc. En de andere keer kijkt ie zo weg.... Dat lig ik altijd weer dubbel om zn koppie, gaat ie nog vreemder kijken Haha!

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-04 15:30

hehe ik moet ook steeds zo lachen om beaut, probeer ik lief te doen dan trekt ze zo'n maffe kop Verward hehe tis wel leuk om op die manier even af en toe je paardje te plagen Bloos magoed. :p tis dus niet een compleet onbekend fenomeen begrijp ik

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:32

Je hebt gewoon een anti-knuffel knol, die van mij heeft er ook een gigantische hekel aan... tenzij je wat lekkers hebt

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:44

Hahahaha, dat doet me denken aan Eldina van Concorde. Die is ook een beetje zo...

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:52

Welkom bij de club Haha!
Evita heeft ook niet graag dat je aan haar zit, en zolang je normaal doet valt het ook nog goed mee. Maar als ik haar plaag en gelijk een pennymeid gedraag *Vietaaaaaaa, kom hieerrrrrrr*vliegt rond de hals, gaat eraanhang, dikke knuffel..* Haha! dan trekt ze ook zo een gezicht van get a life Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 16:27

Whahahaha zie dat helemaal voor me Haha!
Ik kan me nog wel een pony herinneren die dat ook had.. O wee, als je iets te lief tegen haar praatte.... Haha! Dan kon ze wel de stal uit trappen... En dat hoofd dat ze daar dan bij trok....

Ayasha
Blogger

Berichten: 57913
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:40

komt me heel bekent voor
onze merrie thuis ook... de ruintjes hebben 't graag, alhoewel booster soms ook zo'n koppie trekt, maar de merrie...als je haar een aaitje op de neus geeft heb je dat koppie voor je.... Bloos
soms is het grappig, maar af en toe hapt 't kreng ook nog Knipoog
maar als je haar naam streng zegt dan stopt ze wel met happen, dan trekt ze alleen maar een verontwaardigde kop Verward

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 13:16

Gezellige begroeting zo Knipoog...

De mijne is eerder het tegenovergestelde, die vind het geweldig als ik allebi mn armen op dr hoofd heen sla en zo lekker ga knuffelen.

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 14:02

Die van mij is ook een echt knuffelbeest. Ik kan me wel herinneren dat bij ons op de manege ook zo'n antiknuffel beest stond. Die zag je liever komen dan gaan. Als je erop zat niks aan de hand, maar in de stal was ie niet leuk. Niet aaien, knuffelen, lief doen. Alleen zakelijk poetsen en opzadelen. Ik vind het de zogenaamde 'stropdaspaarden'--> zakelijk blijven, niet tutten Haha!

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 16:20

een echte (pis) merrie!!!
zo was mijn oude paardje ook, alles was goed zolang ik normaal deed, als ik dan ineens te lief was werd ze ook zo pissig.
hahahaha
ik vond het wel grappig!!
zo peste ik haar altijd Haha!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 21:50

Waha echt beauty! Beauty was nooit echt een knuffel paardje, lekker ding is het Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 23:48

herkenbaar, denk ik een keer lief te doen tegen Luck door 'm een kusje te geven of te aaien -> oren plat, super chagie is ie dan Boos!
beetje jammer Tong uitsteken

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-04 00:02

Mijn pony vind het niks aan als je haar over haar hoofd aait. Ze is helemaal niet kopschuw ofzo ze draait gewoon haar hoofd weg.

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 00:07

Nah, wat ze vandaag nou weer had Verward ze wilde zich in eerste instantie niet laten vangen en toen ik dr ging poetsen zat ze alleen maar met dr oren in dr nek me saggo aan te kijken, en achterbeen optillen zo van "denk dr om, als je me niet heel gauw terug in de weide zet dan verkoop ik je een schop!" (doet ze niet, maar ok :p) naja, en toen ik dr bij dr borst ging poetsen stond ze in het luchtledige te happen (hehe liet ze die tandjes zien) het was net alsof ze aan het klappertanden was Verward maffe knol hoor.
En als ik even stopte met poetsen en het duurde haar te lang tot ik weer verder ging dan probeerde ze bij me te komen en ging heel hard met dr voorbeen op de grond stampen Verward

Toen we gingen rijden was alles ok... was ze weer de vrolijkheid zelve, maffe knol..

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, b000tje, carina, ComscoreBot, Elegance_, Mo_Noah, sterregoud, Telpeva, Vagabondo en 159 bezoekers