is het vreselijk of heel normaal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

is het vreselijk of heel normaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 20:41

haay mensjuhs
ik en me vriendin hebben een shetje
maaar elke keer als we dat shetje van de wei of uit stal gaan halen dan valt het aan
plat de'r oren in der nek . .en dreigen Bloos! Huilen ..............we willen graag weten waar dat van komt miss . .omdat ze hengstig is maar dit weten we niet zeker
et ff een reactiej neer tnxx later kis en hoefjuhs shet en peopie Schijnheilig Schijnheilig Tong uitsteken Lovers

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:46

Dat zou wel eens een reden kunnen zijn.
Normaal is het natuurlijk niet, maar je komt het wel bij meer paarden tegen vooral bij sommige hengsten.

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 20:49

OKE BEDNAKT!:J

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:54

peopie"]
maaar elke keer als we dat shetje van de wei of uit stal gaan halen dan valt het aan
plat de'r oren in der nek . .en dreigen Bloos! Huilen ..............we willen graag weten waar dat van komt
[/quote]

Zou het niet hierdoor kunnen komen?? Je zegt het zelf al in je andere topic:

Eeeehm: [PP] niet erg of is het zielig...

[quote="peopie schreef:
Gisteren (woensdag) hebben me vriendin en ik me shet weer gereden doen we altijd hoor... Maar ze was heel vervelend enz. maar ik ben net zo lang doorgegaan totdat ze gewoon deed wat ik en me vriendin wouden. Maar dat duurde twee uur ong of ander half uur en daarna was ze zeik en zeik nat



jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:00

Ik denk dat jullie veel te lief voor haar zijn en ze dus geen enkel respect voor jullie heeft. Ik denk dat jullie een stuk duidelijker moeten zijn met wat wel en wat niet mag. als je alles maar goed vind gaat het van kwaad tot erger

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:00

Suzanne F."]
[quote="peopie"]maaar elke keer als we dat shetje van de wei of uit stal gaan halen dan valt het aan
plat de'r oren in der nek . .en dreigen Bloos! Huilen ..............we willen graag weten waar dat van komt
[/quote]

Zou het niet hierdoor kunnen komen?? Je zegt het zelf al in je andere topic:

Eeeehm: [PP] niet erg of is het zielig...

[quote="peopie schreef:
Gisteren (woensdag) hebben me vriendin en ik me shet weer gereden doen we altijd hoor... Maar ze was heel vervelend enz. maar ik ben net zo lang doorgegaan totdat ze gewoon deed wat ik en me vriendin wouden. Maar dat duurde twee uur ong of ander half uur en daarna was ze zeik en zeik nat



[/quote]

Daar dacht ik ook meteen aan!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:17

petrabonanza schreef:
Ik denk dat jullie veel te lief voor haar zijn en ze dus geen enkel respect voor jullie heeft. Ik denk dat jullie een stuk duidelijker moeten zijn met wat wel en wat niet mag. als je alles maar goed vind gaat het van kwaad tot erger


Ik denk eerder dat ze TE zijn voor haar...Check dat andere topic van der maar eens...

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-04 21:22

We straffen haar als we dat moeten hoor en we weten al waar het van komt ze is hengstig

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:32

Heey peopie, je moet niet meteen terugschrikken als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent. Je vraagt hulp, en je krijgt hulp. Ookal krijg je niet te horen wat je zegt. Ik denk dat je duidelijker moet zijn voor je Shetje. En anders misschien proffesionele hulp in levende lijve moet zoeken. Als je duidelijker bent hoef je geen 2 uur door te gaan voor ze echt luistert en zal ze ook niet het gevoel hebben dat jij niet aardig/te lief bent en zal ze dus ook niet vervelend doen als je haar uit de wei/stal haalt.

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 13:49

Jij heb duidelijk haar andere topics nog niet gelezen...
En Peopie: hoe weet je nu oppeens wel dat ze hengstig is, weer het klassieke geval van een bordje om haar nek waar dat op stond?

Roxy20

Berichten: 578
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:12

Hoi Peopie ik zou echt maar eens wat strenger worden tegen je shet want mijn shet wilde me eerst toen ik hem net had ook shoppen als ik hem op zijn kop gaf maar dat is nu over, want ik ben de baas. Succes Knipoog

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:18

als ik jullie topics lees, vraag ik me weleens af hoe dat er bij jullie altijd aan toe gaat... een aanvallende shet, uren longeren, een pony wassen in februari...

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:20

dat beestje is gewoon super kwaad op jullie als ik dat andere topic lees, als ik haar was zou ik jullie ook aanvallen

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:32

dat kind spoort niet
Laatst bijgewerkt door dipsulvymo op 27-02-04 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:35

Ik denk dat een cursus Natural Horsemanship wel op zijn plek is. Gecombineerd met een infuus geduld en verstand, en een beetje eelt op de ziel. Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:46

ik denk dat penny verhalen hier niet echt op de juiste plek zijn om aa ndacht te vragen...

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:51

Ik heb de andere topics van jullie niet gelezen, maar hengstigheid lijkt niet aan de orde, het kan best af en toe zo zijn, maar niet ELKE KEER ze is immers niet elke dag/week hengstig.

Ik zou het dus in een andere hoek zoeken dan de hengstigheid, succes!

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 16:02

Heey mensen ik moet effe iets zeggen dit wat ik allemaal zeg gaat over een ander meisje en haar shet heet pipo en die doet dit met haar shet mijn shet heet dipsy en ik ga niet zo om met der hoor maar ik ga proberen dat meisje weg te halen bij die shet zodat die shet een beter leven bij iemand anders krijgt dus ik probeer gewoon iets te doen voor die shet ik ga alle berichten antwoorden die jullie hebben gegeven aan haar laten zien zodat ze ziet hoe erg het is voor dat paardje maar ik weet het ik had het eerder moeten zeggen maar ik durfde het niet sorry het spijt me maar ik probeer alleen maar iets goeds voor die shet te doen!En alles wat ik hier schrijf over die shet is over dat meisje echt waar ik haat dat kind ze moet normaal omgaan met dat shetje ik vind het zo sneu.Die hengstigheid dat zegt dat meisje dat het zo is enz. end at die aanvalt enz. maar als ik der wei inloop doet ze bij my nmiets en bij dat kreng wel...ik weet het ik had het gelijk moeten zeggen!

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:05

dus je zegt dat je wel durft te zeggen dat jij dit bij jou shet doet en dat je niet durft te zeggen dat een ander meisje dat bij haar shet doet Verward

Sorry ik snap hem nog even niet

peopie

Berichten: 81
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: s-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 16:10

nee ik doe dit niet bij my shet! een meisje die pipo verzorgt doet dat en ik durfde niet op bokt te zeggen dat zei het is want dan krijg ik problemen maar ik ga alles naar haar sturen en dan kan ze zien hoe erg het voor die shet is oke snap je het en hopelijk krijgt de shet dan een beter leven! Ik ben lief voor me shet maar als zij niet lief is ik ook niet snap je

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:13

nou red zijn leven dan maar en zorg dat ie in een paradijsje terecht komt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:15

En gebruik in het vervolg alsjeblieft hoofdletters en punten...leest even makkelijker.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:10

ik vind het wel raar dat het eerst jouw shetje is en dan ineens niet.. Verward maar goed... ik vind persoonlijk ookal is mijn verzorgpony hengstig ze mij NOOIT mag aanvallen...dus ik straf zoiets af.

dipsulvymo
Berichten: 19
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: s-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:31

Ik zal me best doen om hem in een paradijsje te brengen oke! En nog maals sorry dat ik het zo laat vertelde, en dat ik zo deed oke?

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 17:34

dipsulvymo schreef:
Ik zal me best doen om hem in een paradijsje te brengen oke! En nog maals sorry dat ik het zo laat vertelde, en dat ik zo deed oke?


haha je bent dus peopie EN dips...., je hebt jezelf nu verkletst.

je weet toch dat je geen 2 accounts mag hebben.