Ik en apparatuur...*zucht*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Ik en apparatuur...*zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 13:55

Ik heb mijn dag bepaald niet met de kantoorapparatuur...helaas.


Het begon meteen al toen mijn pc vanmorgen op kantoor niet lekker wilde opstarten. Stroom eraf en nog een keer proberen bracht uitkomst; pc draait gelukkig weer.

Toen tijd om fotos te bewerken, op 1 vel te plakken en dan uit te draaien. Eerste afdruk op proefpapier ging prima, dus fotopapier erin. Maar tweede afdruk was versierd met lelijke bleke blauwe banen; de cartridge was leeg. Scheve mond
Gelukkig ben ik niet voor 1 gat te vangen, dus ik in de kast kijken en ja hoor; er stond nog een reserve. Die uitgepakt en ingebracht, maar mijn printer weigerde enig erkenning van de nieuwe cartridge. Hij verdomde het. Zucht.
Vele malen opnieuw geprobeerd, maar nee, hoor, hij weigerde. De cartridge uit een andere printer geprobeerd en die deed het. Dus de cartridge was kapot. Ik met HP bellen, en na vele dwalingen in hun joostvergeten telefonische antwoordprogramma kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die me een nieuwe zal toesturen. Oke dan.

Dus maar met die andere cartridge uitdraaien. Helaas: strepen op de proefdruk. Toch proberen met fotopapier; maar ook strepen.
Ik heb ten lange leste maar de plaatselijke fotograaf gebeld of ik het hem kon doormailen opdat hij het vandaag nog kan uitdraaien. Verdrietig

Plingiepe zucht*.
Nu maar hopen dat hij de bijlage kan openen.... Clown

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:26

Sommige dagen zit echt alles tegen inclusief het weer vandaag. Ik heb thuis juist altijd ruzie met pc's hier kan ik iemand bellen als er iets niet doet Lachen

Dees

Berichten: 18873
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 15:12

Hihi, idd, het is nog steeds niet gelukt.
Heb het nu maar opgegeven.
Het is vandaag niet mijn dag...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:20

Ach gut
misschien een schrale troost als ik je vertel dat ik de hele week al ruzie heb met Mickeysoft-applicaties? Ofschoon ze uit dezelfde familie komen zijn ze hevig gebrouilleerd met elkaar. Lijmpogingen mijnerzijds maken niets uit, ze smijten me er gewoon uit door mijn PC vast te laten lopen.
Ben vandaag aan een min of meer Mickey-loze dag bezig en die verloopt tot op heden best oké!

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:22

Zucht, vrouwen en computers... Boos! Dat gaat niet samen

Krijg ik regelmatig te horen Knipoog

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 15:27

Nou, bij mij loopt het zo erg niet hoor. Al hebben sommige collega's van mij ook zulke dagen.

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 22:12

Bij mij bleef het vandaag godzijdank beperkt tot een computer die opeens zeer veel en abnormaal luide geluiden ging voortbrengen Ziek Na 5 minuutjes werd het alleen maar erger dus toen maar alle toepassingen afgesloten en de computer opnieuw gestart
De rest van de dag helemaal geen last meer gehad van rare geluidjes of een vastlopende computer

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:07

Ik kan het prima vinden met mijn PC. De Airco is niet mijn vriend en de automatische verduistering voor de ramen ook niet. En dan gaat iedereen met die afstandsbediening zitten klooien (de mijne is de enige nog die het doet), voor je het weet is het snikheet, maar heb je kouwe lucht in je gezicht blazen, is het pikkedonker en doet het licht het niet meer.
Wil iedereen voortaan van MIJN afstandsbediening afblijven? Ik bedien vanaf heden het licht, de zonnewering en de warmte.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:10

Fijn he computers. We hebben van het weekend een grote beurs met show daarvoor moeten de nodige posters gemaakt worden. Je bergijpt ALLES gaat al mis. Printer stuk bij de fotograaf. Afdrukken niet mooi enz.... Je begrijpt het stress gehalte loopt hier behoorlijk op hihihi.

Ik heb besloten er een rustig dagje van te maken en veeeeeel koffie te drinken. Terwijl de mannen aan het verhuizen zijn. Tka iemand moet op de foon letten. Denk dat ik zo eerst maar eens gebak ga bestellen voor als ze zo terug komen Tong uitsteken .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 09:17

Waarom klinkt dit als chinees in mijn oren???
Je hebt er duidelijk meer verstand van dan mij!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Anne_26, Babootje, Century, Donderwolk55, lovelyfiefy, Marocje, nick_en_ik, paard1970, Petra_O, ryukapple, Sabine, Sorriso, Tucktuck, Vagabondo, xChoco en 66 bezoekers