We zijn terug van een geweldige vakantie! + foto!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

We zijn terug van een geweldige vakantie! + foto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 16:32

ja, eigenlijk mag ik van mams erniet achter,

ik moet nog zuigen en ga zo naar de stallen om deze uit te mesten,

maar ik wil het toch ff snel vertellen!
Haha!
WE ZIJN TERUG!
Van een werkelijk fantastische vakantie, op fuerta fentura (kanarisch eiland)

compleet georganiseerd door de doe een wens stichting en voor mij de eerste keer in het vliegtuig.
HEt viel mee en tegen, heenweg ging goed, terugweg met toch een kuit spanning....

maar ik moet gaan, maak het verhaal zeker nog wel af!
Groetjes!
Renske


Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-03 17:09

even een toevoeging alvast, maak het verhaal denk ik vanavond en morgen af.

Maar het stond in de krant van donderdag 9 oktober (Dagblad van het Noorden) misschien heeft iemand die, regio drenthe voorpagina.

Iemand het gezien? Je kan er bijna niet omheen, meer dan een kwart pagina, met grote kleurenfoto, echt heel gaaf!

Wie o wie kan deze voor ons scannen?
binnenkort komt haar verhaal ook op hen site te staan, maar de familie wil ook wat Tong uitsteken : en die hebben deze krant niet...

Het is zo'n geweldige stichting: anders hadden wij nooit op vakantie gekund, zo mooi van hen! Lachen

Waarom is wat minder mooi, want mijn zusje heeft een levensbedreigende ziekte, anders zouden ze dit ook niet gedaan hebben, wel heel mooi is dat ze op dit moment heel erg goed is en we er dan ook geweldig van hebben kunnen genieten!
Wel jammer was dat ze pas net weer in haar ritme zat toen wij al weer weg moesten.
Ze is namelijk ook licht autistisch en kan dus slecht tegen veranderingen,de eerste dagen was ze ernorm dwars.

Aan het einde van de week was ze net gewend en zeer goed te spreken, maar toen moesten we weer naar huis.
nu is dat ook weer een verandering en is ze dus weer van slag. Gisteren heeft ze meerdere keren gehuilt, heel zielig, ze wou weer terug...

vandaag had ze daar geen tijd voor, toen kwam hans van de doe een wens stichting weer, die heeft de film gekeken en onze verhalen aangehoord, deze heeft ook de fotorolletjes (7! maar liefst, + 2 wegwerpcamera's) meegenomen om te laten ontwikkelen.

Over een tijdje komt iemand deze weer terug brengen, dat zal dan de laatste keer zijn dat we deze onvergetelijke en geweldige vrijwilligers zien, namens de stichting.

Ik hoop dat iemand het artikel kan scannen, dat schep nog wat meer duidelijkheid

en dan zal ik binnenkort het verslag zelf erop zetten: dus wat we gedaan hebben en hoe het eruit zag, hoe we het beleeft hebben etc etc.

Groetjes Renske

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 17:39

*verslag verslag verslag!!!!!*

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:33

he renske
wat leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad en ook fijn voor lonneke natuurlijk
wanneer stond het in de krant want mijn ouders lezen hem

ONDERSCHRIFTLOOS

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:44

Wat leuk dat jullie het zo fijn gehad hebben, ik zat er toevallig gister aan te denken! Je vertelde me over deze vakantie toen we samen reden met endurance Wittelte, weet je nog??
Hoe gaat het trouwens met Kaatje? ik zag je bij endurance Leersum op de startlijst staan maar ik heb je daar niet gezien, was je er wel??

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:48

Wat ontzettend fijn voor jullie (en je zusje speciaal) dat jullie zoiets hebben mogen doen!

Don't dream your life, live your dreams!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 12:56

ja zeker echt genieten!
Het stond er donderdag 9 oktober in, oh zou iemand dat willen scannen?!

Lonneke (mij zusje) heeft dus een hartafwijking en dat is in haar geval bij deze afwijking levensbedreigend. Daarom hebben opa en oma haar opgegeven bij de stichting doe een wens en deze hebben bekeken of zij in aanmerking kwam: JA, dat kwam ze.

Een afspraak gemaakt en er kwamen 2 vrijwilligers praten. We hebbben het over van alles gehad, haar ziekteverschijnselen, haar toestand, haar hobby's onze hobby's, interesses, mogelijkheden, bezittingen: denk aan camera's etc etc, speciale andere dingen, ze wouden lon leren kennen. En natuurlijk haar 3 wensen.

Op 1 kwam te staan een weekje naar ponypark slagharen...mmm..ja, het is bekend voor haar en dat vind ze fijn, en natuurlijk is ponypark leuk, maar voor een keer, niet voor een week.
Ze mag de wens van haar leven doen en dan kiest ze dit: ja dat kunnen wij misshcien ook nog wel waar maken...
Dat vonden de vrijwilligers ook, en besloten werd dat ze na de operatie nog eens terug zouden komen.

Dat gebeurde en lonneke was toen zo veel beter! Bij het vorige gesprek was ze enorm slecht en dat was ook 1 van de redenen dat ze zelf niet zo ver weg durfde. Nu wel...

Ze wou naar spanje, met het vliegtuig, oh ! het vliegtuig...ik zag dat helemaal niet zitten, maar het was HAAR wens. Op 2 stond geloof ik K3 ontmoeten en op 3 bij Goa achter de schermen kijken, ja, 3 leek me ook wel wat!

Alle gegevens waren verzameld en er ging een tijd van herstel voorbij. Na deze periode werd er weeer contact opgenomen, dit keer met mamma en er was de vraag of we niet naar de canarische eilanden wouden, ipv spanje zelf: NATUURLIJK WEL!!!!

Helaas kom je daar ongeveer alleen maar met het vliegtuig, dus ik moest beslissen...heb al mijn moed bij elkaar geraapt en ja gezegd. Want dit kan ik toch niet laten gaan?! Dit kunnen we zelf niet, dus ja, dit zullen we ook noooit meer meemaken, dit is ook mijn kans van mijn leven! misschien ga ik hierna wel nooit meer met mijn zusje op vakantie, wie weet?

Ik heb me er uitgebreid op voorbereid, en daar had ik ook alle tijd voor, want besloten werd in de herfstvakantie te gaan, en ook dat Fenje, onze ambulant begleidster, mee zou gaan.

Ik heb gesprekken gehad, en heb nog steeds, bij mediant nazorg vuurwerkramp, omdat ik daar bij ben geweest en veel van mijn angst daar weg komt en heb pillen ingeslagen van de huisarts...

En toen was het zo ver!
Het was bijna herfstvakantie..

loonie
Berichten: 660
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: zo.Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:13

he renske leuk zeg maar je hebt het allemaal al verteld dus maar doe de groetjes aan lon en paula.

marciano----->m1 +11 --->>> 4 de op de nederlandse !!! L springen+2..
ixion------->B +7 mijn topperss

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 13:17

Woensdag 8 oktober kwam er onverwachts een persfotograaf, dat had Fenje geregeld, en donderdag ochtend rolde lonneke's verhaal in de krant bij ons binnen.

Ik heb de laatse spullen gepakt en ben nog gauw even gaan rijden, zo lekker nog even een galopje over de es gemaakt!
Thuis me omgekleed, de camera in de aanslag en ja, daar was de vrijwilliger al!
Niet veel later kwam Fenje ook, gevolgd door de taxi chauffeur.

En toen, donderdag om 11 uur waren we weg!
Op schiphol stonden geheel onverwacht opa en oma, om ons uit te zwaaien, en hielp een andere vrijwilliger ons door de incheckbali en de douane.
Met 2 pillen achterover gedrukt het vliegtuig in, ik zat op de 1e rij, vlak bijde stuwardessen en iedereen was erg aardig.
De vlucht ging wonderbaarlijk goed!

In Puerto del Rosario stond keurig onze huurauto klaar en na wat puzzelen, gingen we bepakt op weg naar het zuiden van het eiland.
Het hotel was magnifiek!!!! 4 sterren echt belachelijk mooi!
http://www.h10.es/ca/h_pesmeralda_t.html

de volgende ochtend natuurlijk direkt gezwommen in het zwembad en die dag getourd en de grotten bij Ajuy gezien.
De dag erna (zaterdag) hebben we de neckerman hostes ontmoet en daar namen we onze exursiepapieren in ontvangst, die ons ook aangeboden werd. Ze vertelde ons dat er een speciale verassing was, in het oasis park, waar we naar toe gingen op zondag.
De rest van de zaterdag op het strand gezwommen en gewinkelt.
Zondag dus naar het park, oh wat is het daar mooi! In dat dorre landschap zoveel groen inenen! Allemaal aangelegd en het groeit puur op irrigatie, maar toch!
Er was een zoo, met allerlei dieren, we hebben de wasbeertjes en allerlei soorten apen gevoerd. Toen een papagaaienshow bekeken en koffie gedronken, hier kregen we een ara op onze schouder, en daar werden we mee op de foto gezet.
Vervolgens een reptielenshow waar we een waaraan geaaid hebben, en hij om een vrouwelijke vrijwilliger vroeg: okee, ik wel! Ik bedoel...wat kan er nou uit zo'n mandje komen: wist ik dat daar een minstens 9 meter lange TIJGER PYTHON in paste!!!, dus daar sta je dan, met zo'n slang.
Hierna de verassing: lonneke mocht een pasgeboren ezeltje een naam geven, er loopt nu op Fuerta Fentura een ezeltje rond met de naam Max.
Later nog een lunch, een wandeling in de botanische tuin, waar ik een valk, een adelaar en een oehoe op mijn arm heb gehad, en een rit op een dromedaris.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 13:50

Maandag, wat hebben we toen ook wel weer gedaan? Weer gezwommen.
Dinsdag zijn we naar de punt van het eiland geweest, de zuidelijke punt en daar de 2 vuurtorens gezien. Wat een hoge golven daar zeg!! Meters hoog! Echt geweldig om te zien!
Na afloop nog heerlijk gegeten en in Corralejo nog souveniers ingeslagen voor de mensen thuis.

Woensdag hebben we opnieuw gezwommen en gesnorkelt en daarna op een geweldige andalusische hengst gereden. Door het vulkanische landschap. Echt geweldig, we gingen als het ff kon in volle galop omhoog maar er werd ook veel gestapt. Lonneke kan dit natuurlijk niet volhouden, dus die heeft gestapt, met Fenje ernaast. We dachten aan een half uurtje, en wij zouden 2 uur gaan, maar toen wij terug kwamen kwamen lonneke en Fenje ook net terug, ze heeft 2 UUR gereden, wel gestapt, maar toch! Dat is echt gigantische veel!!! Ze was daarna wel heel erg moe, ze heeft weinig gegeten die avond en lag er optijd in. Wij zijn nog naarhet strand geweest met natuurlijk een wijntje.

Donderdag moesten we om 12 uur uit onze kamer zijn, en mamma is niet de snelste, wij waren al lang klaar en lagen dus lekker nog aan het zwembad te bakken, en na ons afgemeld te hebben zijn we naar het noorden getourd, daar hebben we nog de zandduinen bekeken, apart! En gezwommen, hier was een heuse strand-guard!

Toen weer het vliegtuig in, oh..............

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 14:06

Hier moesten we wel zelf inchecken etc, want hier stond geen vrijwilliger, ja de neckerman hostest stond er wel, maar die waren erg onvriendelijk en besteedden geen aandacht aan Lon. (onze officiele VIP).
Ook niet aan mijn vlieganst en ik stond er dus alleen voor...en omdat we natuurlijk weer laat waren (wel die nodig 2 uur van tevoren, maar de laatsten van de vlucht) hadden we geen plekken vooraan...ik zou op de 19e rij moeten zitten..............
In alle staten was ik en dit keer heb ik 3 pillen achterover gedrukt. De vrouw bij de informatiebalie bij de gate had een dokter voor mij geregeld, maar dat leek mij niet zinvol, gezien ik al pillen had.
De laatste mogelijkheid waren de stuwardessen. Hier kon ik eindelijk mijn verhaal weer in het nederlands doen. Deze waren ontzettend aardig en ik mocht in ieder geval voorlopig achterin het vliegtuig zitten tot iedereen zat. In hen hokje zeg maar. Ze hielden me bezig en ik werd snel rustig. Supermensen!
Met enige dwang hebben ze geruild met een vrouw op de achterste rij en ik mocht daar zitten. Het maakte niet veel uit met voor, beide plekken hadden ruimte en dat is voor een claustrofobisch mens wel fijn! Ik mocht het handje vasthouden tijdens het stijgen en het dalen en Lonneke mocht stuwardess zijn. Ze kreeg een jasje aan, make-up op en moch met het karretje rondlopen en frisdrank etc verkopen. Echt heel gaaf van hen dat ze dat deden! Verder kwamen ze regelmatig bij mij kijken, echt heel lief.

Om kwart voor 2 s nachts stond er weer een vrijwilliger klaar om ons op te vangen, ongelofelijk! Midden in de nacht! En de taxi chauffeur was er ook weer. We hebben eerst samen nog wat gegeten en waren om een uur of 5 s ochtends thuis.
De volgende dag er om half 12 uit, de paardjes hadden al eten gehad van ellen en natuurlijk hebben we direkt gereden. Lekker!

Deze vrijdag kwamen opa en oma ook nog om de video te kijken en de verhalen aan te horen.

Zaterdag was er weer een vrijwilliger om de verhalen aan te horen en de fotorolletjes mee te nemen.

Binnenkort gaat lonneke een verslag typen, dat komt op de site van de doe een wens te staan.
http://www.doe-een-wens.org/

We zullen nog 1 vrijwilliger zien, dat is wanneer de fotorolltes terug worden gebracht, en dan is het helaas afgelopen.
Het is bar koud hier in Nederland, als je net uit 32 graden komt, maar ik ben wel weer blij met de paardjes en alle andere dieren hoor!

Helaas helaas is het weer over, maar gelukkig hebben we ervan genoten!
Het was echt toppie!!
SUPER SUPER!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:53

Wat een super verslag!!!! Ik kan me voorstellen dat het erg koud is nu, hihihi!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 15:56

wat een verslag zeg!!!!
trek je wel warme kleren zodat je geen kouw vat

ONDERSCHRIFTLOOS

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 19:18

Het krantenartikel,
de foto is gescand, de tekst staat eronder (ff overgetypt):


Afbeelding
Lonneke Grimm: "Ik wil graag een keer in de krant, met een foto".
Foto: Jan Anninga

Doodzieke Lonneke ziet twee wensen in vervulling gaan
Door Bert Dijkema
Wachtum-Lonneke Grimm is vandag een gelukkige meid. Twee wensen van het 14-jarige meisje uit Wachtum zijn in vervulling gegaan. Ze mag van de stichting Doe een wens een week naar een warm land en deze krant is aan haar tweede wens tegemoet gekomen. "Ik wil graag eens in de krant, met mijn foto".
Vanmorgen gaat Lonneke de met een hartafwijking is geboren (tetralogie van Fallot) om kwart over elf vanaf Schiphol de lucht in. Voor een lange reis naar het Canarische eiland Fuertaventura.
Haar moeder Paula Pieterse, zuster Renske en Fenny Folkers van Thuiszorg maken de trip mee. "Alles is van het begin tot het eind door de stichting geregeld. Vandaag komt de taxi voorrijden. Twee vrijwilligers van Doe een wens zijn daarbij aanwezig en op Schiphol worden we ook weer opgevangen door mensen van de stichting", vertelt Pieterse.
Opa en oma Grimm dienden het verzoek in. Al vanaf haar geboorte sukkelt hun kleinkind met hartproblemen. Toen ze anderhalve maand oud was laf ze al op de operatietafel. Lonneke had geen verbinding tussen hart en longen. Sindsdien volden nog driie chirurgische ingrepen in het Academisch Ziekenuis in Groningen.
De laatste was dit voorjaar. Afhankelijk van het succes van die operatie wordt bekeken op Lonneke in de toekomst nogmaals onder het mes moet.
Dan niet alleen voor haar hartproblemen, maar wellicht ook nog eens voor het rechtzetten van haar 'verkromming' van de ruggegraat. Pieterse: "De technieken en de ervaring van de artsen worden steeds beter. Het is echter de vraag of de doktoren het aandurven. Het is kiezen tussen twee kwaden, want Lonneke verliest bij elke operatie ontzettend veel bloed."
Lonneke die in de eerste klas vmbo zit van de mytylschool in Haren, gaat genieten op het Spaanse eiland. Ze gaat in een huurauto veel van het eiland zien. Lonneke houd van zwemmen en wat dat betreft zit ze met haar gezelschap in het hotel ook goed, want het heeft een bubbelbad. En het water langs het brede strand van Fuertaventura nodigt - onder begleiding- vast uit tot een duik in zee.
Het jonge meisje is nog nooit zo ver weggeweest. Vanaf haar zevende gaat Lonneke wel elk jaar een week op koamp, dat door de Hartstiching wordt georganiseerd. Damen met haar vader heeft ze ooit een tripje naar Parijs gemaakt en is ze met hem op vakantie in Oostenrijk geweest. Haar rolstoel gaat dan mee, ook nu.
Lonneke is gek met dieren. Af en toe rijde ze in wachtum op Kaatje, de pony van haar zuster. Haar (knuffel)paard zit daarom ook in de koffer.
In de portemonnee zit zevenhonderd euro zakgeld van Doe een wens. "We worden wel geacht het restant in te leveren", zegt Lonneke's moeder.
"maar er blijft niks over", dat week dochterlief nu al....

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:27

En de groeten aan je zusje!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 20:12

thanx!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:00

Geweldig he die stichting doe een wens!!
Je hoort er weinig over maar ze doen zo ontzettend veel voor je.
Echt een stichting om trots op te zijn.
Zo te lezen hebben jullie het geweldig gehad
Enne wel foto's plaatsen he!

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:54

wat fijn zeg! echt een leuk verslag ga ik ook dit jaar heen hoop dat t een mooi eiland is! exht suoer dat jullie t zo naar je zin hebben gehad Lachen

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 16:03

Super gaaf zeg voor haar.

Ik moet zeggen dat ik ook wel mee had gewild hoor Haha!

Ook Super dat iemand het krantenbericht heeft ingescand voor ons.
OK dan! echt super gedaan

Brechfa Felicia 02-10-2016 Welsh Partbred / Wilana(15-05-2003) 21-02-2013 Met pensioen (27-06-2015) CarlandxBayard / Zazu R.I.P knappe meid (25-05-2004) (04-02-2010/29-11-2012) CarlandxVoltairexJoost / Noureyev R.I.P. kanjer (12-02-1995)(28-03-2003/12-10-2009) TCN PartoutxSymfonie

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:18

Prachtig!!! Kan er niets meer op zeggen! Het is fantastisch dat zo'n organisatie dromen van kinderen waarmaakt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 20:05

Ja zeker weten, super, ik heb er geen andere woorden voor!
Nou er zijn 7 rolltjes in ontwikkeling, dus dat moet wel lukken dacht ik zo!
Alhoewel...we hebben geen scanner...hmpf, ach misschien is een vriendin of zo wel zo lief er ff een paar te scannen, tegen die tijd...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 12:56

Tjeetje zeg, wat super! Ik weet niet of het de bedoeling was om hier nog te reageren, maar ik zag de link in je onderschrift en moest toch even kijken. Wat een geweldige reis en wat een geweldige ervaring voor je zusje. Die stichtingen als 'Doe een wens' krijgen van mij echt een pluim. Geweldig wat ze hebben gedaan. Jullie hebben ongetwijfeld een onvergetelijke reis gehad daar, waar je nog heel erg lang, zo niet je hele leven, aan terug zullen denken. Het is niet te geloven wat de stichting 'Doe een wens' voor je zusje heeft gedaan. Ik ga de website snel bekijken of er al een verslag op staat, ik neem aan van wel.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 13:01

Wat heerlijk meid. Je zusje ziet er ook zo blij uit op de foto. GEniet er nog maar lekekr van na. En een lieve knuffel aan jullie allemaal.

'Paint' it 'Black'


Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 00:07

Ik weet dat er lang niet meer op gereageerd was, maar idd nog vrij "recente" post, waar ik toch even nog op wil antwoorden:

de mail heeft dit keer niet doorgegeven dat er reacties waren geweest, vandaar dat ik niet eerder gerageerd heb.

helaas staat ze niet op de site, maar toevallig is er vanavond gebeld, dat ze op de site komt te staan, en dat we dus foto's toe moeten zenden!
't zal nog wel duren, maar ze komt er dus wel binnenkort op te staan!

Wanneer dat zo is zal ik het wel laten weten.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 23:32

En...

ZE STAAT OP DE SITE!!!!!

dus: www.doeeenwens.nl en je ziet het vanzelf (leuk verhaaltje geworden met toch nog leuke foto's, voor het complete verhaal en foto's klikken op lees verder rechts onderin)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers