Latraal aandraven en terugkomen ==> HELP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Latraal aandraven en terugkomen ==> HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 12:12

Tijdens mijn trainingsweek was is aan het kijken naar een les van een vriendin van me, en ze blijft op dit probleem stuiten ==>Latraal aandraven n terugkomen . Ze is zelf niet zo handig met de computer dus heb ik dit onderwerp gestart om de kijken of er nog reacties op komen van mensen die een tip hebben of dit ook al hebben meegemaakt.

Het is een ruin is 7 jaar en heeft regelmatig last van latraal aandraven, de overgangen van de galop terug naar draf gaan vaak ook niet zuiver. is er sprake van attactie of waar kan dit naar leiden. Kunnen we ier via bloed onderzoek achter komen, of zijn hier andere middelen voor om daar achter te komen. Hij loopt wedstrijd gericht niveau L.

Alvast bedankt.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Wanneer iemand liever zijn/haar belevenissen per pb stuurt is het mij ook goed.



taverno

Berichten: 4215
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:54

Er kunnen verschillend oorzaken zijn:
1 de ruiter is rijtechnisch niet handig
2 het paard heeft wat minder talent.
3 de instructie past niet bij de combinatie
4 het paard mankeert wat,als ik jullie was zou ik hem naar een kliniek brengen om hem te laten onderzoeken en hem daar onder de man .laten zien

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
Het leven is ruiger met een tuiger

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:32


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Iris_Casper, Kimmie235, Marjo84, MissJG, Rije, Room_Soesje, XladyX en 36 bezoekers