De Aldi-test is begonnen!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

De Aldi-test is begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 19:39

Hahahaha, vandaag wat vlees gehaald bij de Aldi. Helaas waren de schnitzels op....daar ging ik eigenlijk net voor!

Ik heb vandaag de ingevroren kip gekocht en gegeten, en ik moet zeggen Vingers aflikken , was lekker!

Maar jezus zeg wat was het DRUK Daar vandaag, werd helemaal gek zowat, dus ik doe 1x GOED inkopen en ga zo min mogelijk erheen hahaha.

Ow ja bij de AH hebben ze ook goedkope yoghurt, die was ook al lekker. De Zaanse hoeve heet dat.



Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:07

Een tip: ga ook niet op woensdag. Dan komen alle aanbiedingen uit en is het gigantisch druk Haha!.

Ik vind de potten "magic milk dessert", grote potten toetjes, heerlijk.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:15

Je moet je aldi-test ook niet op woensdag beginnen, dan is het stormloop daar Haha!
Op doordeweekse voormiddagen (behalve woensdag dan) vind ik het er goed te doen... In het weekend blijf je er ook beter weg -->druk.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 20:24

Ah ja ik had net op de aldi site gekeken en toen zag ik het indd! Zijn de tijden rond het eten, dus 5/6 uur het beste denk je?? Er zijn vaak maar weinig kassas open en gaat alles op zn gemak, ook ben ik al opgelicht met wisselgeld! Komt omdat dat mens niet kon rekenen, (buitelander) Tja mag dat misschien niet zeggen.....

Want dan ga ik vd week ff schnitzels halen.

Ik had ook al een verrot karretje, ik ben geen aldi-bezoeker dat merk ik wel maar ach als ik wat geld kan besparen op vlees doe ik dat maar al te graag een keer. Verder denk ik dat ik gewoon voor de B merken ga bij de AH die om de hoek van mn flat zo is.

Siempie: Wat is dat voor toetje??

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:29

Aldi aardbeien yoghurt: zo goed vind je het nergens!
Snitzels prima voer; vergeet ook de struisvogelbiefstukjes niet

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:31

die yoghurt die siempie noemt ken ik, je hebt er ook staciatella-yoghurt (schrijf je dat zo..) van, zoooooo lekker! met stukjes chocola erin Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:35

Het is vaak druk bij de ALDI ja.. Als wij iets van de aanbiengen willen hebben zoals een computer oid, hebben wij altijd connecties, brengt het aan huis hier Haha!

Ze hebben daar ook van die lekkere biefstukken *LOL*

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 20:42

Ik heb vandaag argentijnse kogelbiefstukken, varkenshaas en kip meegenomen. Leek me even voldoende aangezien ik het in mn eentje moet eten Haha!. Maar de schnitzels ga ik wel halen, dan begin ik bijv aan de struisvogelbiefstuk. Heb ik nog nooit gehad nl.

Iemand ooit de eendenborst daar gehad??

Hm die toetjes zijn zeker dikmakend en een hele liter?? Als het nou een eenpersoonshoeveelheid is, is het voor een x wel lekker hahhaa.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:57

Die yoghurt/dessert is er in 2 smaken, straciatella en chocolade. Het is een heel handig emmertje van 1 liter dit je heel goed kunt afsluiten.

Ik ben niet echt een yoghurt-mens maar ik vind de straciatella heerlijk, lekker fris en niet te zuur!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 21:15

Siempie schreef:
Die yoghurt/dessert is er in 2 smaken, straciatella en chocolade. Het is een heel handig emmertje van 1 liter dit je heel goed kunt afsluiten.


Hier in de aldi is het er in 3 smaken, straciatella, vanille en hazelnoot-chocolade

Is iedereen bij ons in huis groot fan van, vooral straciatella is LEKKER Vingers aflikken

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:45

Goh, wat heb ik het dan weer makkelijk. Aldi en C1000 naast elkaar met een grote parkeerplaats erbij. Golfje van me vindt die maandelijkse inkopen wat minder dus pak ik tegenwoordig de audi maar... En dan volgooien die hap. Een kar is zo vol, alleen thuis gaat het ook in een rottempo er weer door. Zucht....

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 09:25

en bij ons thuis zijn we fan van hazelnoot cholcola Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 10:30

De Argentijnse biefstukjes van de Aldi zijn echt Tong uitsteken en wat ook een aanrader is: de kalkoenfilet in kruidenkorstje. Die is goddelijk!

De schnitzels, het gehakt en de vis van Aldi zijn trouwens ook hartstikke goed en je bespaart er een behoorlijke bak geld mee uit. Ik ga altijd op zaterdag en trek er gewoon een kwartiertje extra voor uit. OK, het duurt iets langer dan boodschappies van de C1000, maar de lol die ik er voor terug heb als ik de kassabon zie, is het dubbel en dwars waard.

O ja, de cassis van de Aldi is trouwens ook heel erg lekker, evenals de boterhamworst en de Bourgondische ham!

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 10:32

Ben net weer ff geweest en heb ook maar de straciatella magic milk meegenomen.
Bij de AH ook die van Danone die nieuwe met laag vetgehalte die was helemaal niet zo lekker die van de aldi was stukken beter!

Ook nog wat snitzels.....dus kan er wel weer ff tegen.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 12:41

Ik vindt dat ze bij de Aldi ook best hele lekkere dingen hebben hoor.
Ik kom er regenmatig, en dan ligt de kar ook helemaal vol Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:00

De Aldi heeft de allerbeste cassave-zoutjes

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:05

Zep schreef:
De Aldi heeft de allerbeste cassave-zoutjes


Hier nog een cassave-zoutjes fan *LOL* !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 13:31

Bij ons helaas geen Aldi in de buurt maar aangezien ik regelmatig bij Dynamiek aan schuif aan de eettafel ga ik voor de choco-hazelnoot vla uit een emmertje jammie !

...Dreaming with my eye's wide open...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 14:01

Chronos schreef:
Bij ons helaas geen Aldi in de buurt maar aangezien ik regelmatig bij Dynamiek aan schuif aan de eettafel ga ik voor de choco-hazelnoot vla uit een emmertje jammie !


En dan met slagroom erbij:=

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:00

grandeur schreef:
die yoghurt die siempie noemt ken ik, je hebt er ook staciatella-yoghurt (schrijf je dat zo..) van, zoooooo lekker! met stukjes chocola erin Haha!


wou hetzelfde plaatsen, heb die emeer nu ook in huis, zoooooo lekker, neem s'avonds echt zo'n grote bak Bloos!

Samoeray (L)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:06

Dees schreef:
Aldi aardbeien yoghurt: zo goed vind je het nergens!
jajajajaja! Zitten gewoon hele aardbeien in! Mjammie!!!!
Snitzels prima voer;eet ik vanavond Haha! vergeet ook de struisvogelbiefstukjes niet


Gemarineerde runderlapjes zijn ook heeeeeeel lekker (ik heb altijd de kruiden marinade)
Ook koop ik vaak diepvriesgroente in saus (broccoli, bloemkool, prei, etc) alleen de prei vond ik niet echt geweldig

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 17:09

Lamsschnitzels en struisvogelbiefstuk...jammie.

En verder koop ik tegenwoordig veel bij de LIDL...helemaal nu ook bij ons de AH om 9 uur dichtgaat i.p.v. 10 uur 's avonds. Jammer Appie...weer een klant minder Haha!

Je suis Charlie.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 19:08

Hier in Drachten hebben we drie Aldi filialen.
En om heel eerlijk te zijn.. is er hier volgens mij geen enkele geschikte dag om erheen te gaan. Haha!

Wat ik graag bij de Aldi haal zijn: stokbroodjes met kruidenboter, diverse toetjes, kleine cupjes met ijs, ijsthee, chocolate chip cookies en nog een paar dingen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:25

Jammie, dat klinkt allemaal erg lekker!!!

Vandaag was ik bij iemand op bezoek en die had de Kip Cordon-Bleu van de Aldi en die zag er ook erg lekker uit.

Toos paardloos

Zonnetje81
Berichten: 18588
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:18

Ik heb hier nog geen lamssnitzels gezien en ook geen runderlapjes die gemarineerd zijn.....
Misschien kan iemand de verpakking omschrijven. Verder heb ik volgens mij gewone gepaneerde snitzels, in een rode doos per 6 stuks.

Je moet wel goed je ogen open houden volgens mij anders zie je heel veel NIET, misschien ook wel goed....hihihi.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, YandexBot en 7 bezoekers