thuiswerk , waar zoeken....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

thuiswerk , waar zoeken....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:37

aangezien ik starks thuis blijf om voor de kleine te zorgen , ben ik opzoek naar thuis werk. Niet omdat we het anders niet redden enz.. maar gewoon omdat ik mijn eigen centje wil verdienen zodat ik nogeens wat kan kopen en mijn eigen paardjes kan onderhouden zodat dat ook niet van het salaris van mijn vriend moet..

Maar op internet kan je alleen terecht voor prostitue of naar van die vage goksites.. dat wil ik dus niet , maar gewoon simpel werk thuis.. telefoon werk of administratief... Maar t liefst gewoon heerlijk simpel doosjes inpakken ofzo.. van dat geestdodende werk Haha! waar je niet veel bij na hoeft te denken ...

Weet iemand waar ik zulk werk kan vinden??? is dat ook bij uitzendburo's enzo?? Zijn daar speciale buro's voor??

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:42


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:43

bij google kom je dus uit op van die goksites enzo... ik ga die eerste link eens door pluizen thanks

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:45


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:46

niet reageren op dingen waar je naar moet bellen voor 80 eurocent per minuut. Je wordt een half uur aan de lijn gehouden voor een zogenaamde inschrijving, en je hoort er vervolgens nooit meer wat van.
Bij een GOEDE thuiswerk centrale betaal je NIKS Geen inschrijfkosten, administratiekosten, etc. Zodra ze daarom vragen, gelijk afkappen. Dit zijn nl geen echte bedrijven en je kan naar je geld fluiten.
Het lijkt allemaal leuk, maar pas er voor op!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:47

stef schreef:
niet reageren op dingen waar je naar moet bellen voor 80 eurocent per minuut. Je wordt een half uur aan de lijn gehouden voor een zogenaamde inschrijving, en je hoort er vervolgens nooit meer wat van.
Bij een GOEDE thuiswerk centrale betaal je NIKS Geen inschrijfkosten, administratiekosten, etc. Zodra ze daarom vragen, gelijk afkappen. Dit zijn nl geen echte bedrijven en je kan naar je geld fluiten.
Het lijkt allemaal leuk, maar pas er voor op!!!!


ja zo ver ben ik ook al.. zelfs op internet moet je er voor betalen op sommige sites dat ben ik dus niet vanplan.. vandaar mijn vraag hoe ik er dan aan kan komen...

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 20:29

op marktplaats staan soms wel eens dingetjes aangeboden(bij banen)..maar ik denk ook dat er maar zelden iets goeds bijzit.
in de stad kreeg ik een foldertje in me handen gedrukt over thuiswerk, met deze link:
www.thuisgeldverdienen.nl
heb me er nog niet echt in verdiept eigenlijk, en ik weet ook niet of het wat is?!
Veel suc6 iig! Lachen

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:11

misschien kan je gastouder worden? dan pas je op een of meer kindjes bij jou thuis.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 23:22

kijk, dit bedoel ik dus, krijg net weer een mail binnen:

THUISWERKCENTRALE
Zoekt thuiswerkers in geheel Nederland voor diverse vacatures (ervaring niet noodzakelijk) werkzaamheden gaan over enkele weken van start. info over de goede verdiensten BEL!
dat 10 vacatures....

en dan Wilt u zich aanmelden via deze vacatures dan kunt u bellen op 0900-5555777 (80 cpm)
of vanuit Belgie 0903-36360 (1,12 ecpm)

U kunt uzelf voor deze vacatures aanmelden uiterlijk op:

woensdag 25 en donderdag 26 februari tm 21 uur of tijdens onderstaande openingstijden.

Openingstijden:
Maandag tm vrijdag van 09.00-21.00

(belt u aub tijdens de openingstijden) Aanmelden kan helaas niet per e-mail

met vriendelijke groet

De Thuiswerkcentrale
KVK nr 20055897