m'n computer flipt weereens

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

m'n computer flipt weereens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 20:40

Boos! Boos!

word er echt helemaal ziek van, die computer van mij spoort echt niet meer.
als ik op msn ga, kom ik wel online maar zodra ik tegen iemand wil praten, ds een gesprek omhoog wil doen, dan kaptie er mee en doet niks meer, dus met ctrl+Alt+Delete msn weg en opnieuw, en nog eens en nog eens en nog eens pff Stoom uit je oren

me computer is ook verschrikkelijk sloom!!

nu heb ik wel geprobeerd de tijdelijke internetbestanden te verwijderen (zijn er 24019 ) maar dat lukt dus niet dan staat er programma reageert niet Boos!

wat kan ik nou nog doen want tis behoorlijk afkikken zonder msn en zsowiezo vreselijk irritant als de computer constant vast loopt

(virus scanner is erover heen geweest en niks gevonden)

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 21:07

Misschien lukt het om ze handmatig te verwijderen en dan niet in één keer, maar met maar 100 bestanden per keer ofzo.

Internet opties > Instellingen > Bekijk bestanden (ik hoop dat de namen kloppen)

Pas alleen wel op dat je niet de cookies verwijdert zonder het aan je ouders te vragen, voor sommige online programma's moet je ze bewaren.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 21:19

msn doet het ondertussen weer... alleen bij 1 persoon kapteh ij er steeds mee, nu diegene weg is doet hij het weer.. Verward ik zal dan wel ddie bestanden met een paar per keer verwijderen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:29

Ad-aware even draaien? www.lavasoft.nl ? Als je hem gedownload hebt, even updaten, laten scannen en dan alle bestanden die hij vind in quarantaine laten zetten...

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 16:15

oke.. Lachen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 18:31

Hebben wij dus ook last van, en ik heb allemaal ongewilde programma's erop, ik heb al adware en spyware gedraaid, heel vaak virusscan, handmatig van die verkeerde programmaatjes verwijderd, tijdelijke internetbestanden verwijderd, 't helpt niks