mag de les in met Bonanza *blij*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-01 20:02

Ik heb maandag op Bonanza (voor de 4ex) gereden en die vrouw kon er neit bij zijn, ik bel altijd als ik ga rijden en dan komt ze kijken.
Maar ze kon dus niet.
Ik ging rijden,werd al donker had het licht aangedaan in de bak. Ze begon al een beetje aan de teugel te lopen in de stap maar nog neit echt constant, en nu liep ze wel lekker ontspannen en en en aan de teugel, nog niet super constant maar ze is nog jong en ze meot het nog leren.
Daar was ik al super blij om! In de draf vind ze het nog wat moeilijk maar het komt nog wel want het is een super beessie.
De galop ging net als de andere keren moeilijk en haperig. Ze komt moeilijk in de galop, heeft echt een aanloop nodig + dat ze heel snel trug valt of haar benen blijven in 1x steken in die oh zo zware zandkorrels Haha!
Dat is dus een van dr kunstje om onder de galop weg te komen, aangaloperen en dan ineens stil gaan staan, heeft ze bij nog niet gedaan maar bij dr eigenaresse vaak zat.
Die eigenaresse belde de 's avonds ff op om te vragen hoe het ging, nou super dus.
En ik vroeg wanneer ik es in de les mocht porberen, nou zei ze: als jij denkt dat Bonanza er klaar voor is en jij zelf ook dan gaan we het proberen.
Ik was er wel klaar voor en voor mijn gevoel Bonanza ook wel want ik ben al aardig gewend aan haar en zij ook al wat aan mij.
Nu gaan we dus maandag voor het eerst de les in, voor haar helemaal nieuw, want ze is nog nooit in EEN binnenbak geweest en heeft ook nog nooit met andere paarden gereden, dus ben benieuwd.
Maar die stalhouder is ook mijn instructeur dus die kent Bonanza wel goed, dus kan mij goed helpen enzo.

Ben zo blij, tralalalala, hihi....
dat moest ik dus ff kwijt.

-Maaike-

[edit]Anna-Jelly: slechtste typfouten verbeterd Haha! [/edit]
_________________
<font color=red> Lovers Me luv my nep-stinker Lovers
</font color=red>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-11-29 19:05 ]</font>

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:05

Leuk zeg! Maar als ik jouw was zal ik wel optijd heen gaan want dan kan ze alvast wat wennen. of rijd er een andere les voor jouw les? Want dan is het een beetje lastig.
Nou, veel succes en we horen het wel!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 13:21

er rijd niemand voor mij in de les en we gaan er om 6 uur heen en om half 7 heb ik les dus ga ik ff rustig eerst alleen emt dr de bak in.

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 14:28

echt leuk voor je Maaike ik kom snel eens bij je les kijken ok? Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 19:21

jep, zeker weten

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 22:35

jajaja je zit nu bij me en we gaan morgen eerst naar Chess en dan naar Bonanza *grijnz* moesten we even kwijt Haha!