update over mij en tinkerbell en..... snowbobbin.......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 14:30

nou jongens daarben ik weer eens.ja ik zit nu in mijn eigen huisje(in het centrum van doetinchem boven de winkels,heeeeeel gezellig)en kan dus helemaal nergens meer bokken,ben nu even bij mijn broer op het werk
met mij gaat het goed
met tinkie gaat het super(ze is echt geweldig gewoon!)
ennnnnn vorige week heb ik snowbobbin(de witte kat die was aan komen lopen)uit het asiel opgehaald.ik heb hem van sonja(van milena)gekregen(1000000000000 maal thanks)en daarnaast heeft zij ook nog de kattebak,speeltjes en andere dingetjes voor hem betaalt.
jammer genoeg kon ze door autopech niet komen kijken.dus son je komt maar eens gauw. Lovers Lovers
het huisje is netjes (nouja netjes)geschildert en ik heb verder nog weinig spullen.
snowie is onwijs lief,maar helemaal wit én doof.hij is nog wel wat onwennig,heeeeeeel speels en lief maar hij mekkert wel onwijs hard.dus ik word snachts nogal eens uit bed gemiauwd Frusty Frusty
maar ik heb nu lekker mijn eigen plekje eindelijk,kan lekker met snow knuffelen en voor tinkie zorgen.dus het komt allemaal goed met mij.ik mis iedereen ontzettend en hoop echt gauw weer jullie te horen en/of te zien.arggggggggg mis bokt zo ontzettend!!!!!!!!

_________________
quote jantina:Zou het niet heerlijk zijn als we een geldboompje in de tuin hadden?....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-11-29 14:36 ]</font>


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:31

heeeeeyyyy, dus je leeft nog?? Haha!
Heel veel plezier in je nieuwe huisje, en met je nieuwe poezebeest

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:34

heeeeeeeeey sanderijn jij ook hier!!!!! leuk joh dat je weer ff komt kijken
fijn dat t zo goed gaat met tinkie! en met je snowbeest! is t niet lastig dattie doof is??? lijkt me wel naar namelijk. voor hem vooral. schrikt ie niet heel snel??

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:34

Ha Sanderijn! Dus je bent al een beetje gesettled?

En een lieve kat erbij, voor de gezelligheid, wat ontzettend leuk van Sonja!

Fijn dat het met Tinkerbell zo goed gaat, ze is een echte steun en toeverlaat voor je geloof ik?

Hopen dat je snel weer wat regelmatiger kunt bokken!

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:35

Gezellig dta je er weer bent.
jammer dat t maar kort is maar beter dan niets
fijn dat je nu een leuk huisje hebt.
en snowbobbin (hoe kom je bij die naaam??) zal je vast binnenkort niet meer zolang wakker houden

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:39

Wat fijn me te lezen dat je het goed hebt! jammer dat je niet meer zo vaak op bokt komt.veel succes in je nieuwe huisje en met je snowbobbin en tinkie!!

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:43

Fijn te horen dat je nu in je eigen huisje bent.
Ik hoop dat je het daar een beetje naar zin hebt.
Ik ga voor Sinterklaas nog winkelen in Doetinchem, wel zwaaien als je me ziet he, ik zal opletten *LOL*

En leuk gezelschap in huis van je eigen kat.

Sprakeloos

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 14:44

Hee sanderijn!!! Leuk weer eens wat van jou te horen!! Wel heel snielig dat je nooit kunt bokken, heb heel veel medelijden met je... (maar kun je niet in de bieb??)
Fijn dat het zo leuk is in je nieuwe huisje! en met Snowy en Tink! (knuffel geven van mij!!)
Ik hoop ook over een weekje of anderhalf zo te zitten en dan het liefst met comp erbij, zodat ik kan bokken Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-01 15:14

de naam snowbobbin,uitleg is een lang verhaal:
ik had tien jaar geleden een katje gekregen,die was helemaal wit,en die heb ik naar de kwpn-hengst sultan vernoemd.
die kat is een jaar geleden overleden.
4 weken geleden kwam er een kat aangelopen bij de flat,die helemaal ontreddert was en ik heb hem toen mee naar huis genomen en laten ophalen door de dierenambulance,die hem vervolgens naar het asiel bracht.ik heb toen met het asiel afgesproken dat als ie niet door de eigenaar als vermist werd venomen ik hem zou kopen van het asiel.en zo gezegd zo gedaan.maar nou ben ik best wel weg van Ilona Mens en haar tweespan welsh a pony's snowbobbin en marshmellow,(allebei schimmels)dat ik dus besloot deze witte kat snowbobbin te noemen.mocht ik nog een andere kat in de toekomst erbij krijgen dan noem ik die marshmellow(ja ik weet het ik ben raar met namen hihi,maarik vond deze namen zo grappig!)

soms is het beter om te zwijgen


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 15:20

Hee Sanderijn blij dat het weer goed gaat. Ik heb vertrouwen in je dat je het kan en wil.

Helaas kan je door het nieuwe huisje enz geen Boktcap meer nemen maar ik denk dat we nog wel eens zo aktie in de toekomst gaan ondernemen (bij genoeg animo). Of is er iemand of meerdere die er eentje willen doneren voor Sanderijn. Ik wil ook wel gedeelte meedoen ??

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 19:39

He meid wat ontzettend fijn voor je dat het nu zo lekker met je gaat *LOL*
Heerlijk dat je nu lekker op je eigen stekje zit, en dat je zo een lieve huisgenoot erbij hebt Knipoog
Ik ben heel blij voor je *LOL*
Knuffel van Jacqueline......voor jou en voor Tinkie, en voor Snowbobbin!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 20:19

Wat ontzettend fijn om weer even iets van jullie te horen daar uit Doetinghem!
Mooi dat alles zo goed gaat daar, ik mis je wel hoor hier op bokt. Niemand meer om uitvoerig mee te pb en!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-01 23:37

Ik kom jullie binnenkort alledrie knuffelen hoor! Wil Snowy wel eens live zien! Enne... Tinkie natuurlijk Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, Annemiek73, DeTjoeter, EsmeeKKK, Flippertje, GaitMonster, GoogleAdsense, hagelslag, HighFly_, IASCrawler, janneke_S, Julia_, Mama3, N_Quirro, PlukenKrul, PowerPoef, SdaphneS, stoer, Telpeva, xChanelx en 71 bezoekers