Sit this one out!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sam_kiek
Berichten: 249
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Haarlem

Sit this one out!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 13:12

Wie kent Sit This One Out??? Verward
Het is de vader van mij pony!!! *LOL*
Ik hoop dat iemand hem kent
Mijn pony heet Kick this one In als dat je iets zegt reageer!!! OK dan!
We roepen haar gewoon met KIKI!
Kiek heeft ook een veulen gekregen anydales Beauty!
Laatst bijgewerkt door sam_kiek op 23-02-04 13:48, in het totaal 3 keer bewerkt

R.I.P kiki.. ik zal je nooit vergeten kiek!!! (L)


petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:24

dit hoort op F&A. Dat is een volbloed hengst die vaak hele goede dressuurpaarden gaf of nog steeds geeft. Hoop alleen dat hij zijn naam geen eer aan deed. Haha!

sam_kiek
Berichten: 249
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 13:26

hahah ja een lekkere bokker!!!

R.I.P kiki.. ik zal je nooit vergeten kiek!!! (L)

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:35

Sit this one Out xx brengt ook goede springpaarden, zoals Mondial III (Markus Fuchs) en Nevada (oa. Albert Voorn / Eric Willems Geeromsz).

Ik heb zelf een Sit this one Out xx merrie gehad, die kwam uit een Tolbert-moeder en ik heb haar vorig jaar naar België verkocht. In mijn profiel staat nog wel een foto van haar. Sit geeft doorgaans niet de meest makkelijke karakters.

Voor een foto van de hengst zelf zie http://www.zwartjens.nl/sit/sit.html

sam_kiek
Berichten: 249
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 13:37

heeeel erg bedankt ik ben blij met de foto's!
Mijn pony is wel heel makkelijk!!!

R.I.P kiki.. ik zal je nooit vergeten kiek!!! (L)

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:43

een paardje bij ons stamt daar ook vanaf wij hebben niet zo veel foto's van hem gevonden.
ik zal haar deze link doorsturen

sam_kiek
Berichten: 249
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 13:47

Kan je een foto van jou paardje sturen ???

R.I.P kiki.. ik zal je nooit vergeten kiek!!! (L)


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:11

Serena hier op bokt heeft ook een sit this one out
Er staat wel ergens een foto op bokt van haar paardje in een topic

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:31

sam_kiek schreef:
Kan je een foto van jou paardje sturen ???


haar naam is hier Jallist http://www.bokt.nl/forums/postfreq.php?id=10810
dit is de link er staat 1 foto van jallist van haar avatar anders pb je haar effe dan stuurt ze je vast wel wat fotoos

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 19:02

gomir schreef:
Serena hier op bokt heeft ook een sit this one out
Er staat wel ergens een foto op bokt van haar paardje in een topic


Wilde ik ook net zeggen. Dit is gelijk de enige Sit this one out xx die ik ken Haha!
Erg goed springpaardje!! *LOL*

Ik heb even een foto opgezocht van haar

Afbeelding

Samm

Berichten: 1562
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:54

Sit this one out.. is te koop

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:55

Clubgenootje heeft er ook een van Sit This One Out....genaamd Johnny-Boy. Een zeer groot (rond 1,80) en richting zwart gaand paard. Geen idee hoe hij verder is. Ik dacht wel redelijk, al kan het in het buiten een echte druktemaker zijn (als ze het tenminste toen over dezelfde had).
Ze rijd er momenteel Z2 mee.

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:15

mijn vorige pony was een Sit this one out x Sultan. Ik heb ook foto's van de hengst maar ik zag dat iemand dezelfde foto al had gestuurd. Ik heb wel nog het verrichtings onderzoek enzo als je dat wilt hebben hoor ik het wel. De foto hieronder was mijn sit this one out.

Afbeelding

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:19

het paardje van Cupid,stamt ook af van sit this one out.
Sorry dat ik voor haar reageer..maar ik zag dit topic en dacht gelijk aan Tiq,foto's staan wel in haar profiel.. Lachen

how sweet can it be to be loved by you

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:24

Sit this one out xx BB 83.0026
Engels Volbloed
Geboren: 1983
Kleur: Bruin
Stokmaat: 1.65

Vlakkebaan 23 starts
Winnaar: 2 keer
Geplaatst: 4 keer
Winsom: 19.376 Eng. Ponden
Time Form: 110

Fokker: P. Goulandris, Hesmonds Stud, Groot-Brittanië

Dance in Time xx x (Pass the Rulla xx van Buckpasser xx) x (Bold Dame xx van Bold Ruler xx) x (Spring Run xx van Menow xx) x (Boola Brook xx van Brookdale xx)

Gedragsonderzoek Ermelo, februari 1988 (21 dagen)
Intelligent, vriendelijk, gehoorzaam en eerlijk. Heeft een rencarrière achter zich. Tijdens de lichte werkzaamheden wil hij zich goed laten bewerken. Veel bereidheid om te werken, werkt met plezier. Bij aankomst goede voedingstoestand die het zelfde bleef. Op stal gedraagt hij zich rustig. Eet normaal.
Karakter: 9. Stalgedrag: 9.

Afstammelingen 1989 (veulens)
Van deze Volbloedhengst kon een uniforme collectie goed ontwikkelde veulens worden beoordeeld. De uitgezochte veulens bleken zeer goed te zijn ontwikkeld. Er is sprake van langgelijnde, ruim voldoende rijtypische veulens; bij de uitgezochte veulens varieerde het type van goed tot zeer goed. Het hoofd is goed gevormd, bij de geprikte veulens soms nog even gewoon, soms ook expressief; bij de uitgezochte veulens was sprake van een uitgesproken uitdrukkingsvolle hoofden. De hals, die in beweging steeds goed wordt gedragen, bleek bij de geprikte veulens nog wel eens wisselend te zijn; soms goed van vorm en aanzet, soms enigszins aangestoken en recht aandoend. Bij de uitgezochte veulens kreeg de hals geen bemerking mee. De schoft is steeds goed ontwikkeld, maar de lengte wisselt nog wel eens. De schouder is steeds lang, maar zou er bij de geprikte veulens wel eens schuiner in kunnen liggen; bij de uitgezochte veulens was de ligging goed. Rug- en lendenpartij zijn goed. De croupe is lang, breed, goed gevormd en rijtypisch van model. Het voorbeen is goed gesteld, langgekoot en soms iets week. Het achterbeen is over het geheel genomen goed gesteld. Het beenwerk is, zeker gelet op het feit dat we met een Volbloedhengst van doen hebben, fors ontwikkeld en bovendien hard. De stap is goed, met ruimte, tact en goed achterbeengebruik. De manier van draven is steeds goed, met goed gebruik van het achterbeen en goede souplesse. De geprikte veulens waren voor een belangrijk gedeelte niet te beoordelen, vanwege "springerig" gedrag. De uitgezochte veulens draafden met balans, tact en elasticiteit. Enkele veulens uit deze groep draafden excellent. De hengst kreeg goede merries toegevoerd.

Kort samengevat: uniforme collectie, langgelijnde, rijtypische veulens met een best fundament. De bewegingen zijn goed.
Getoond: 33 veulens uit 168 dekkingen.

Uit: Het Complete Hengstenboek (RBI)

Sit is inmiddels definitief goedgekeurd.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:35

Sit this one out = Leuk
Kan van een 'domme'' tuigtypische merrie nog een rijpaard maken. maw; geeft veel rijtypische exterieuraspecten door.

Karakter is bloederig, maar tja, wat wil je ook met een volbloed. Geeft wel mooie rijdieren en als je ermee overweg kunt zijn ze top!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Anne_GTI

Berichten: 18198
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:27

Weet nog wel een mooie jaarling te koop. (x werestostones of hoe het beest ook heten mag, kan de naam nooit goed onthouden) 't begint al vroeg bij me, kweet niet eens de voornaam van alzheimer meer....

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:59

annegti schreef:
Weet nog wel een mooie jaarling te koop. (x werestostones of hoe het beest ook heten mag, kan de naam nooit goed onthouden) 't begint al vroeg bij me, kweet niet eens de voornaam van alzheimer meer....


Weratosthenes Haha! Je zat er dichtbij!

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 12:06

Onze merrie is er een van Sit. een heerlijke hittepetit, maar ze kan wl lopen! Het is het paard van mijn zus: Kenzo hier op Bokt, als het god is staan er ook foto's in haar profiel.

...

xMissMonroe
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:26

Al heel erg lang geen reactie in dit topic maar ik schop het even omhoog met mijn kleindochter van Sit This One Out! Ze is redelijk goed in dressuur, heeft een super tact en kan goed springen! Ze springt tijdens vrijspringen een 1.30 steiltje met gemak.

http://oi68.tinypic.com/29c8lro.jpg

Ze is overigens een Rilke x Sit This One Out


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 bezoekers