Strandrit Katwijk-Meijendel-Katwijk *AFGELAST*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Strandrit Katwijk-Meijendel-Katwijk *AFGELAST*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 16:01

Voor de april groep een nieuw topic Haha!.

Mensen die tnt hebben aangegeven interesse te hebben in April:

Lachen Apple - Kevin
Lachen Belker - Joris
Lachen Mayo- Kasje
Lachen BBL - Beau
Lachen Fitzroy - Fitzroy

Het kiezen van een geschikte datum lijkt wat lastig te zijn. Nieuw voorstel: 25 april?

Graag jullie reacties in dit topic Lachen.
Laatst bijgewerkt door Apple op 07-04-04 11:56, in het totaal 2 keer bewerkt


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:09

Zou graag mee willen, maar heb vrees ik geen vervoer voor Regina.....
Dus als iemand een plekje in de trailer of een paard over heeft? Schijnheilig

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 19:26

Richtje: 14 maart is ook een groep Lachen. Dus dan zou je ook nog meekunnen Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:29

Mij idem als Richtje, het vervoer is een probleem... ik moet iemand zien te charteren met een auto en geschikt rijbewijs om een trailer te trekken, of iemand die langs Eindhoven af komt met nog een plaatsje vrij. Zal eens in dat andere topic gaan kijken dan..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:35

Apple schreef:
Richtje: 14 maart is ook een groep Lachen. Dus dan zou je ook nog meekunnen Lachen


14 maart hebben we al de gooirit.... is iets dichter bij voor mij en rijd dan dus ook daar mee.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:40

25 april heb ik volgens mij nog niets gepland, dus ik kan dan wel Lachen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:07

Apple schreef:
M'n strandregels zijn niet zo ingewikkeld hoor:

- Bij elkaar blijven
- Wandelaars endergelijke halen we allemaal aan dezelfde kant in (ze schijnen het niet zo leuk te vinden als er links en rechtsom paarden om hun oren vliegen Verward).
- Ruiters passeren we in stap
- Hondjes: beetje afhankelijk van reactie hond. Ik zal niet gaan aangalopperen bij een hondje, maar langsdraven vind ik niet zo'n punt.
- Galop: eerste galopje allemaal achter elkaar om te kijken hoe dat gaat.

Valt wel mee toch?


Hmm, ik zie geen 'problemen' tot aan het laatste punt *LOL* Dat achter elkaar blijven heb ik vorige week zondag ook geprobeerd in de Soester Duinen, poging drastisch mislukt, Kasje werd nogal heel erg enthousiast *LOL*

Dus wie er een nog grotere parkeerkont heeft dan Beau zie ik graag voor me Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 22:10

Je bent te vroeg met quoten Mayo Haha!. Ik was nog een vrij essentieel Meijendel regeltje vergeten Lachen.

Ach, als je er langskomt is het ook nog niet zo'n ramp, daar valt altijd wel een mouw aan te passen Lachen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:12

Hahaha! Welk regeltje dan? Haha!

Oh jawel, er is altijd wel een voltetje te vinden en anders moet jullie gaspedaal wat harder ingetrapt worden *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 22:15

Apple schreef:
- Bij Meijendel: eerst alle paarden los voordat ze uit de stal gehaald worden (om te voorkomen dat er een achterblijver in paniek raakt en gaat hangen)


Deze Lachen

En er zijn voltes genoeg op het strand Lachen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:19

Oh, ah! Tsja, da's wel een goede regel Haha!

Oh jawel, gelukkig in de Duinen ook *LOL* Dus die ervaring hebben we alvast meegenomen voor het strand Haha!

Ook natte voetjes halen in een flink overgebleven regenplas beviel Beau en Kasje goed, dus ben benieuwd wat ze van de golfjes vinden Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:39

Ja, 25 april, ik ga zorgen dat Hielke vrij gaat vragen.
Zegt ie net dat dat rooster al klaar is en hij nog niet weet wat hij dan heeft Boos!
Het weekend van 11 april zitten wij in Italie *LOL* Dat is vanavond besproken en afgesproken met mijn ouders.

Iemand nog zin om op een hondje te passen voor 5 dagen????

Fiesta, freiberger, what else?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:46

Wat voor hondje? Kan 'ie met een kat? Ik probeer m'n ouders een hond aan te praten, misschien lukt het wel als er een leuk beestje een paar daagjes moet komen logeren 'omdat z'n baasje niets anders kan regelen'.. Schijnheilig

nb: mocht het lekker gaan in Maart, dan heb ik evt wel zin om in April weer te komen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:53

Apple schreef:
Heb in praktijk een paar keer gehad dat er mensen 'uit het binnenland' kwamen rijden die dus het idee hadden dat strand=scheuren. Eerste de beste galop vlogen ze links en rechts om mn oren. Paarden over de zeik .


Eej }> Ik ben ook een binnenlander *LOL*

Het idee van scheuren heb ik niet, maar het kan zijn dat Kasje daar anders over denkt *LOL* Dus maar even goed kijken hoe het aan z'n verstand gebracht kan worden tegen die tijd Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 22:53

Leuk Belker OK dan!.

Arwen: leuk hondje, niet al te groot, vriendelijk Lachen. Kan ook goed met pony's Tong uitsteken.

Hahahahaha, wat ik in het ene topic typ wordt hier naadloos gequoot in topic 2. (scheelt mij weer typen Tong uitsteken).

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:04

Als het goed is gaat de buurvrouw van mijn ouders op haar passen. Daarom mogen mijn ouders mee op vakantie Haha!

Fiesta, freiberger, what else?

Caro

Berichten: 668
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:22

Helaas helaas kon ik in de maartgroep niet mee! Maar april moet gaan lukken!

25 april komt mij iig goed uit! Precies tussen de wedstrijden door Tong uitsteken Haha!

Huisje, boompje, beestje...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:36

Ha, dat wordt een leuk aanzicht, Kasje en Mack bij elkaar *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:54

* check agenda * : de 25e is nog vrij!
Is het dan niet te laat ivm toegang op het strand e.d.? Ik ga nl. echt niet over de boulevard.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 00:56

*reserveert vast 25 april voor Fitzroy in haar agenda, zodat er geen afmelding kan plaatsvinden* Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-04 10:38

Fitz, zie je mij al over de boulevard gaan? Haha!.


Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:57

Betaal jij de bekeuring als we over strand gaan Tong uitsteken Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:11

Er zijn nog 2 mogelijkheden Haha!

1. paarden op de trailer en er met de trailer heen

OF zwemmend Tong uitsteken

Fiesta, freiberger, what else?

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:55

Ik ben dan denk ook weer van de partij!

http://www.teamcarlee.nl http://www.endurancebythesea.nl Mijn dochter NK kampioen 2018 young riders ! Trots
[color=#FF8000]

Apple

Berichten: 76187
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 23:13



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers