Opleiding Personeel & Arbeid

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Opleiding Personeel & Arbeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 10:30

Ik doe dit jaar examen Slim en nu moet ik dus een vervolg opleiding kiezen. Ik heb een beetje me oog laten vallen op Personeel & Arbeid. Nu vraag ik me af wie deze opleiding doen, hoe ze het ervaren en waar ze die opleiding doen en nog verdere informatie als die belangrijk voor me kan zijn

bedankt alvast! OK dan!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 11:25

Ik ben ook vrij geinteresseerd in de opleiding Lachen Maar daar zal ik eerst mn MBO voor moeten afmaken Scheve mond
Ik ken je niet zoveel vertellen. Mn moeder doet ook de opleiding. Alleen dan 1 dag per week. Zij heeft véél PO's. Geloof ook niet dat het een makkelijke opleiding is Scheve mond

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:41

ik studeer personeel en arbeid.
vind het opzich wel een leuke opleiding, zit nu in het tweede jaar en het is best een "taai" jaar, de stof is erg droog zeg maar Lachen
maar wel leuk!

ik zou gewoon eens een meeloopdag aanvragen, dan zie je het beste hoe het er aan toe gaat...
naar welke school willen jullie gaan?

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:45

Ik wilde die opleiding eerst ook gaan volgen. Alleen achteraf vond ik het niet zo leuk en heb ik besloten om naar de PABO te gaan. Maar wat je het beste kan doen is naar open dagen gaan van verschillende opleidingen waar ze P&A aanbieden. Dan kijken welke scholen je leuk lijken en dan naar meeloopdagen gaan. Misschien hebben ze zelfs nog wel een proefstudeerdag dat hebben ze namelijk op de PABO waar ik naartoe ga volgend jaar..

In ieder geval veel succes

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:50

Een vriendin doet die studie en studeert dit jaar af.
volgens mij vindt ze het best te doen. Er wordt veel in projecten gewerkt zowel op school als daarbuiten (bij/voor bedrijven).
Zij heeft er ook altijd bij kunnen werken (ongeveer 2 dagen in de week), dus je kunt combineren met een bijbaantje..

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 12:54

waterkippie zegt

Citaat:
naar welke school willen jullie gaan?


ik denk naar de hoogeschool van Utrecht.. Dat is het makkelijkste bereikbaar vanaf hier. Ja ik kan ook naar Ede maar die school lijkt me echt helemaal niks aan...