Prox heeft een heel dik oog

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irisje
Berichten: 49
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-01 12:33

Prox ziet er echt uit als een bokser die KO is geslagen. Net boven zijn linkeroog is het helemaal dik. Het zakt ookal naar beneden, daardoor hij heel zielig gaat kijken (hij vindt zichzelf ook heel zielig). Hij is namelijk zo stom geweest om heel hard met zijn hoofd op de punt van een muurtje te slaan. Frusty Frusty Ik kwam net iets later de stal binnen. Stond hij daar met een bloedend hoofd. Ik heb er snel iemand bijgehaald, want zelf mocht ik niet aan het oog komen. Gelukkig bleek het heel erg mee te vallen; twee kleine wondjes, maar het werd wel heel dik. Met veel moeite heb ik het kunnen ontsmetten, maar koelen ging echt niet.
Vandaag zal zijn halve oog dicht, maar hij heeft er minder last van geloof ik. Ik mocht er zelfs al weer aankomen. Het is gelukkig niet warm. Hij was vandaag echt heeeeel lief en dat terwijl hij de laatste dagen echt hengst heeft gespeeld (voorjaar en zo). Hopelijk gaat het gauw weer beter want zo kan ik niet rijden en hij moet zijn energie toch wel kwijt.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:19

Zielig hoor Iris, hopelijk gaat het snel weer wat beter...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:40

A Gut...hopelijk is het snel weer over en kan hij weer met 2 ogen de wijde wereld inkijken Lachen

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:45

ach...beterschap en geef hem maar een dikke knuffel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 16:19

Ik heb net even een ziekenbezoekje gebracht met Pablo (even een tussenstop naar de springwei)ij Prox. Hij ziet er echt zielig uit. Zijn oog zit bijna helemaal dicht en het is zo dik als een tennisbal. Hij had wel zijn oortjes naar voren dus het valt wel mee gelukkig. Maar het ziet er niet uit. Ik zou het maar lekker veel koelen. Succes!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 17:21

aaah hopen dat het snel over is!!