Hulp bij clinic...?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Hulp bij clinic...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 20:08

Voor de clinic die oa ik organiseer in Best op zaterdag 17 april (zie onderschrift) heb ik 3 vraagjes...

1. Wie heeft er zin me te helpen te groomen? Beetje tutten, vlechten, foto's maken, enz? Het handigst is denk ik als je hier in de buurt woont...

2. Iemand zin om parttime kassamuts te worden? We hebben iemand nodig die entreegelden int, ik wil hier eigenlijk min. 2 mensen voor hebben. Voor zover mij bekend is kunnen we 1 ingang naar de bak openhouden, dit betekend dus dat degene die aan het tafeltje zit de clinic redelijk zou moeten kunnen volgen. Er wordt gewisseld tussen de vrijwilligers... Ik heb inmiddels van xtostarlight gehoord dat ze wel wilt komen helpen. Wie nog meer?

3. Daarnaast ben ik evt. op zoek naar stalling in Best e.o. Gewoon dat ik 1 dagje Kelvin op stal of in een wei kan zetten, zonder eerst op en neer te rijden naar huis. Een vergoeding vind ik niet meer dan logisch...

Wie bied? Lachen

PS: Aanmeldingen voor de clinic kunnen ook nog Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:51

Groomen! Jaa als je eerder hierheen komt wil ik hem best voor je vlechten en groomen
Vind ik zo leuk he, en iedereen verklaart me voor gek Bloos

en als je gewoon overdag bedoelt voor die wei, heel mss kan het hier wel. Weet niet of mn ouders het goedvinden natuurlijk, maar als het alleen voor overdag is en je paard een beetje sociaal tegen starlight is... (hij kan evt ook in een aparte wei) Maar weet dus niet of mn ouders het goedvinden

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:03

Eerder? Ik zal er denk ik al vrij vroeg zijn, aangezien ik mezelf in het eerste uur indeel Haha! En ik vind vlechten dus helemaal niet zo leuk... Bloos!

Inderdaad voor overdag. Ik denk alleen niet dat het een goed plan is om Kelvin en Starlight bijeen te zetten, Kelvin staat bij Sandra nl ook apart van de anderen.... Kay, de shet, loopt ie constant te pesten, met de Hafs maakt ie ruzie en met de Fries is het helemaal oorlog... Maar als ze apart zouden kunnen, of Kelvin in de stal, en je zou het willen vragen...

Je hebt wel timing overigens, wilde dit topic net een rotschop gaan geven Haha!

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:07

ik wil wel helpen vlechten.. maar geloof dat je al eiamdn hebt gevonden. en k meot met de trein komen..

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 16:17

Ik wil best ergens meehelpen, heb alleen die dag waarschijnlijk zelf wedstrijd. Laat nog wel iets horen als ik meer weet, ok?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:20

Sgoe OK dan!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:48

Pervinco schreef:
Eerder? Ik zal er denk ik al vrij vroeg zijn, aangezien ik mezelf in het eerste uur indeel Haha! En ik vind vlechten dus helemaal niet zo leuk... Bloos!

Inderdaad voor overdag. Ik denk alleen niet dat het een goed plan is om Kelvin en Starlight bijeen te zetten, Kelvin staat bij Sandra nl ook apart van de anderen.... Kay, de shet, loopt ie constant te pesten, met de Hafs maakt ie ruzie en met de Fries is het helemaal oorlog... Maar als ze apart zouden kunnen, of Kelvin in de stal, en je zou het willen vragen...

Je hebt wel timing overigens, wilde dit topic net een rotschop gaan geven Haha!


Whaha ja ik zag het in je onderschrift Tong uitsteken
We hebben in principe een grote wei, maar omdat er voor de zomer teveel gras staat issie in 2en gedeeld, hij kan dus gewoon apart. Emmertje water erbij en klaar.
De stal is denk ik te klein voor een groot paard, het is echt een uitloop, niet echt geschikt om er de hele dag een paard in te zetten Scheve mond
Ja hij is wel groot (4/5 bij 2,5 zoiets) , maar er zit een stuk waar hooi/strooi/halsters enzo lig dus dat zit al niet bij de stal.

Maar mocht je niemand kunnen vinden voor t vlechten, ik hou me aanbevolen Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:59

Lieve schat, Kelvin is maar 1m60... Scheve mond

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:06

ow whaha dat is maar een stukje meer als starlight Bloos
Maar ja, ik zal het wel vragen aan mn ouders en ik laat het wel weten.
Kun je alsnog kijken of je hem liever in de stal of wei hebt.