[AR] Ik krijg er alweer zin in!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[AR] Ik krijg er alweer zin in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 11:55

Om met de kar op pad te gaan. In de winter hou ik altijd winterstop, omdat ik gewoon te lui ben om in die kou op de kar te gaan zitten Tong uitsteken maar nu ik achter de pc zit en naar buiten kijk en het zonnetje zie heb ik toch wel weer zin om op pad te gaan! Maar ik moet eerst nog me tuig een flinke poetsbeurt geven en de banden moeten weer onder de kar. Dus nog even afwachten. Ik denk dat ik vandaag maar ga lange lijnen Tong uitsteken
Zomer here we come! Haha!



Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:12

*snik* Ik zou ook wel willen, maar ik heb helaas geen aanspanning meer tot m'n beschikking. Ik mis het zelfs in de winter hoor, als je je dik inpakt, dan gaat het best. Lachen

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:33

Ik leef met je mee. Ik heb al zo'n 8 maanden niet meer op de bok gezeten en ik wil zo graag!!!!! Ik heb wel een kar, wel een pony maar geen kar en pony die samen gaan helaas.

Nog eventjes gedult. over 1,5 maand mag ik weer rustig aan beginnen. Dan heb ik een nieuwe uitdaging. Ik ga dan de merrie van irene voor de kar beleren.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 12:59

Ik ga met Tessebes mee... heb een paard, een tuig, maar geen wagen Verdrietig En de winter is ook te overleven hoor Gewoon doorzetten Haha! Al mende ik 's winters wel minder idd Haha! dan in de zomer Bloos!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 14:51

Ik heb er ook weer zin in! Ik heb in de zomer zelfs twee pony's om mee te mennen. Lachen En heel misschien 3, aangezien Trix en Josje ook heel leuk in tweespan kunnen, maar eerst natuurlijk enkelspan oefenen.

Met de shetlanders zijn we van plan in deze vakantie weer te beginnen, en dan elke week een keertje en rustig opbouwen.

Dus, als er iemand zin heeft om te mennen, kom deze kant maar op. Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:03

jullie zijn niks gewend Tong uitsteken Ik heb heel de winter lekker doorgereden

malle_pietje

Berichten: 115
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 15:28

Nou ik van morgen nog lekker even gereden met mijn dochter samen en kou wat is dat? Gewoon dik aankleden.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 17:16

Vandaag ben ik heerlijk het bos ingeweest met Hump aan de lange lijnen.
Hij heeft weinig buiten gelopen met de kar dus ik dacht "dan ga ik eerst een proberen aan de lange lijnen".
HIj was zeeeeeer voorwaarts en stond af en toe te dansen op zijn plaats maar het was zo lekker.
Meneertje had zich alleen verschrikkelijk lopen opwinden en met zo een dikke vacht dan zweet je al heel snel........
Maar het was heerlijk en we hebben geloof ik zo een 1.5 uur gewandeld......pfffff we zullen morgen allebei wel flinke spierpijn hebben.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:40

Heerlijk he? Ik zie me al gaan, bij mij kriebelt het ook aan alle kanten. Een nieuwe wagen, een fris en jong "nieuw" paard.... ik zie me echt al rijden
Nu doe ik nog maar alsof Knipoog en heb haar in de leidsels. Blijf ik ook flink warm, zij leert vanalles en we hebben samen dikke pret.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:20

Ik ga in de vakantie(is deze week) beginnen. ik heb net een tuig gekocht dus ik ben er helemaal klaar voor! heb er echt al super veel zin in!!

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:46

Ik had Spetter voor de winter van de ijzers af laten halen. Maar inmiddels heb ik hem al weer op ijzers staan. De winter is niet echt winter geweest en ik had er spijt van dat ik hem er af had gehaald omdat ik niet kon mennen. Dus sinds 2 week men ik weer lekker buiten. Soms een beetje koud, maar daar kun je je tegen kleden.
groetjes Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 20:49

Ik ben het helemaal met Liberty eens!! Niet aanstellen gewoon lekker doorijden in de winter, dikke kleren aan en gaan...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-04 21:21

Ja, maar ik ben een verschrikkelijke kou kleun Tong uitsteken
Ik had vandaag dus gelange lijnt met menhoofdstelletje en leidsels en we waren nog net het pad af of meneer stak zijn hoofd in de lucht en oortje naar voren Haha! En zo ging dat de hele tijd door en dribbelen Tong uitsteken In de herfst men ik ook niet graag ik heb het 1 keer gedaan, maar Timon ziet alle blaadjes vliegen Tong uitsteken Ow ik heb zo'n zin!!
Ik ben al allemaal leuke weggetjes aan het zoeken Knipoog Nog even gedult Pling

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:24

Haha ik heb geen kar Huilen Maar af en toe ga ik wel eens met Hercules aan de lange lijnen ... Ook al vriest het ik ga gewoon naar de ponys hoor!! Dan neem ik maar extra sokken mee.. en als het regent neem ik gewoon 2 rijbroeken mee Tong uitsteken Hercules was vanmiddag heeeeeeel irritant langs de weg

Stal Shetbende nu 10 pony's.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:53

Ik ben ook zo'n zomerse menner : Ben deze winter een keer of 4 geweest Tong uitsteken . Maar idd, de betere tijden komen eraan dus nog even en ik ben ook weer geregeld op de bok te vinden Cool

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 23:27

Lepeltje schreef:
Dus, als er iemand zin heeft om te mennen, kom deze kant maar op. Haha!

Wanneer begint jou vakantie? Hier houd ik je denk ik wel aan Pling

FemkeH

Berichten: 86
Geregistreerd: 09-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:50

Hoi,

Ik had wat problemen met lucht in de bandjes.
Gelukkig heb ik gisteren een lesje compressor gebruiken gehad,
en nu kan ik zelf de bandjes oppompen!

Ik ben dus ook weer een heerlijk ritje gaan maken.
Pony is ziek geweest,
dus ik heb lang niet gereden!

Mijn tuig heeft ook wel en opknap beurt nodig!
Het ziet er niet meer uit!
Maar ik heb het rijden verkozen boven een tuig poetsbeurt! Knipoog

Het was in de polder wel koud hoor!
Maar ik had mij goed warm aangekleed!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
*LOL*

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:52

Gewoon goed aankleden in de winter idd.
Ik men in de winter denk ik wel meer als in de zomer zelfs.
Dan lig ik teveel aan het strand Cool Bloos


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:56

Ik men ook meer in de winter dan zomer, zeker als het soms zo warm is Of ik moet om 6 uur 's ochtends al gaan rijden Haha!

Unitas

Berichten: 215
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 16:08

En al die pikkebeesjes!
Dus.
Da's ook niet zo fijn in de zomer.


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 00:00

Ook ik ben in de winter gewoon doorgegaan met mennen. Het gaat heerlijk, en ik ben hard op zoek naar een 4-wielig karretje.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:45

vandaag kwam giljam weer om me nog even te helpen met mn tuig goed af te stellen, daarna hebben we boef ff voor de kar gezet om te kijken of alles echt goed was. nou, het ging echt flut!! hij wilde de deur niet uit dus vloog zelf steeds tegen de zijkant van de deur aan, ging achterwaarts etc. toen hij eenmaal buiten was bleef hij irritant doen, hij probeerde zelfs te stijgeren! dus nu gaan we nog even wachten tot het wat mooier weer is, zodat hij (hoop ik) wat rustiger is..

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 23:09

ik gister zelfs in de sneeuw gereden, maar dat ging per ongeluk.. Zat net op de bok en toen begon het

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 19:30

Jaaaa jij moet gauw maar weer met de kar op weg! Zal timon ook heel leuk vinden!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 22:00

liberty"]
Ik men ook meer in de winter dan zomer, zeker als het soms zo warm is Of ik moet om 6 uur 's ochtends al gaan rijden Haha!
[/quote]
Of na 8/9 uur 's avonds Lachen

[quote="unitas schreef:
En al die pikkebeesjes!
Dus.
Da's ook niet zo fijn in de zomer.

Die hebben we hier niet Hyper! Lang leve de zee


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, SentiBot en 11 bezoekers