Vandaag komt Chandler eindelijk op stal!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Vandaag komt Chandler eindelijk op stal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 10:26

Ik kan niet meer wachten, de zenuwen gieren door mijn lijf!! Voel mij net een klein kindje, want vandaag komt Chandler eindelijk bij mij op stal!!

Gaby is is vorige week naar een andere stal gegaan en het was zo stil!! Omdat Chandler zijn koker ontstoken was door de castratie, wou de vorige eigenaar eerst dat alles genezen was voordat hij hem kwam brengen!!
Ja, alles was echt super geregeld, mocht wanneer ik wou naar Chandler toe en werd iedere dag gebeld hoe het met hem was!! Vorige week vrijdag was de smid er en toen vroeg de vorige eigenaar of Chandler nog naar de smid moest!! Hij zei krijg je van mij, omdat je nu zolang wacht!! Ik betaal het nog een keertje!! Echt super lief!! OK dan!

Vertel vanavond wel verder hoe het is gegaan, ga nu zo naar stal!! Kan niet meer wachten!!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:20

Haha! jeetje leuk zeg! lekker he die gezonde spanning! ook lief dat ze nog de hoefsmid hebben betaald! Schijnheilig
heel veel succes!!! en ben blij voor je!!!! OK dan!

Annash
Blogger

Berichten: 26513
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:45

aaah fijn joh, dat die mensen zo aardig zijn en nergens moeilijk over doen! echt super


en heeel veel succes he, ik ga nu sparen voor t treinkaartje en dan kom in binnenkort Chandler (en Diva van Bibi!!) in t echt bewonderen!!!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:51

super leuk!! Haha! heel veel suc-6 en plezier met hem.
en wel even vertellen hoe het gegaan is he Knipoog Lachen

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:51

jaaa Ik kan ook niet waaachten!!

Ik kom d'r zo aan hoor!
Ff langs school wat ophalen en dan ga ik CHandler opwachten!
Ik heb vannacht ook amper geslapen, haha! ik leef helemaal met je mee!

Tot zo!

(ben trouwens benieuwd, misschien worden Diva en Chandler nog wel een leuk stelletje Knipoog)
Laatst bijgewerkt door biepp op 19-02-04 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 12:52

Wat leuk! En enorm aardig van die mensen dat zij nog wel een keer de hoefsmid willen betalen.

Veel plezier alvast!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:11

Heel veel sucses met je paardje,en wat betreft de hoefsmid heb je een geweldige verkoper,ook heel erg netjes dat hij het paard heeft verzorgt na zijn castratie!
Is toch altijd zorgvuldig werk hoor,fijn dat ze dat voor je gedaan hebben,lijkt mij het wachten zeker waard!
Sucses en veel geluk voor jou en het paard!
Lundi

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 11:37

Nou, ik het is zo verwarrend weekend geweest!! Donderdag is Chandler eindelijk gebracht!! Eerst zou hij om 12.00 uur komen! toen werd ik gebeld dat hij tussen 13.00 en 14.00 uur zou komen, even later weer telefoon hij komt rond 17.00 uur!! Boos!

Biepp en ik waren aan het wachten op stal, ja eindelijk zag ik de trailer aan komen!! Chandler kwam uit de trailer!! We hebben hem snel op stal gezet!! Hij begon meteen te eten!! Ondertussen heb ik hem lekker geborsteld en daarna lekker een deken op gedaan!! Ik helemaal blij!! Iedereen van stal kwam hem even begroeten, dus hij kreeg ff alle aandacht van de wereld!!

Vrijdagochtend was op weg naar mijn werk!! Ja, ik kreeg een raar gevoel en dacht ga eerst nog snel even langs stal om te kijken hoe Chandler zijn eerste nachtje op stal had doorgebracht!! Ik kwam bij stal en Chandler lag lekker in stal!! Ik deed de deur open en dacht nou dan staat die wel op!! Maar hij bleef liggen!! Ik kon naast hem gaan zitten en hem aaien!! Ik dacht dit kan niet goed zijn!! Meteen de stalhouder gebeld, ondertussen geprobeert Chandler weer te been te krijgen!! Eindelijk ging die weer staan!! Hij keek wel een goed uit zijn ogen, maar hij had super kouden oren!! Wat zouden we doen!! DA bellen of even aanzien!! De DA zou toch later nog op stal komen om nog wat paarden te enten, dus besloten we om even af te wachten!! De stalhouder zou hem in het oog houden en ik naar mijn werk gaan!! Als er iets zou zijn zou hij mij meteen bellen!! Ik heb een paar uurtjes gewerkt en ben daarna snel weer naar stal gegaan!!!

De DA heeft naar Chandler gekeken, hij heeft koorts!! Chandler heeft net een castratie achter de rug die niet helemaal lekker is verlopen!! Zijn koker was gaan ontsteken, de vorige eigenaar zou de nazorg opzich nemen en als Chandler helemaal opgeknapt zou zijn hem dan brengen!! Zijn koker ziet er opzich wel goed uit, maar zijn zaadstreng is niet vergenoeg afgeknipt, dus daar zit nog een ontsteking!! Zijn rechterachterbeen is ook een beetje dik, dus zijn ze bang op bloedvergiftiging!! Jeetje, mijn hele droom viel plots in duigen!! Ik was helemaal overstuur!! De DA zei dat ik de vorige eigenaar moest bellen en dat degene die hem gecastreert had er naar moest komen kijken!! De DA vond dat het verstandigste, omdat als er iets zou gebeuren en als zij er iets aan zou doen er dan zo heen en weer spelletje komt!! Ik de vorige eigenaar gebeld!! Nou, hij zou contact opnemen met die man die hem gecastreert had. Hij zou mij bellen zo gauw hij die ham had gesproken!! Maar hij zei alle kosten die er nu nog gaan komen zijn voor hem!! Het duurde zolang en ik was helemaal overstuur!! Dus de stalhouder ging contact opnemen met de vorige eigenaar!! Ondertussen belde de DA mij of ik al wat had gehoord, want degene die Chandler had gecastreert moest haar bellen om toestemming te geven dat zij antibioticatie mocht geven!! Ik dacht dat ik helemaal gek werd!! De stalhouder heeft op een gegeven moment maar alle telefoontjes overgenomen, want ik wist niet meer hoe ik het had!! He, he, het was 20.00 uur en alles was geregeld!! Ik kon bij de DA antibiotica opgaan halen en degene die Chandler gecastreert had zou de volgende dag langskomen om te kijken!!
Ik snel naar de DA en de antibiotica gehaald, vervolgens naar stal gescheurt en de antibiotica gegeven!! Nog ff bij Chandler in stal gezeten en toen naar huis gegaan!! Ik was helemaal kapot en er stond weer een drukke dag op het programma voor de volgende dag!!

Ik kwam op stal en Chandler was al een heel eind opgeknapt!! Hij was lekker fris en stond lekker te eten!! De stalhouder vroeg of Chandler even in de wei mocht!! Nou, hij heeft zich helemaal uitgeleeft het ging dus duidelijk beter met hem!! Hij was zo gek dat hij de draden in de wei maar steeds op het laatste moment zag en dan een enorme noodstop maakte!! Ik voelde mij een stuk gelukkiger dat hij zou vrolijk door de wei aan het rennen was!! Daarna hem weer op stal gezet en helemaal gepoetst!! En maar wachten totdat die man die hem gecastreert had kwam!! Maar het was ondertussen al een uurtje of 17.00 uur en nog niks gehoord!! Nu dan maar zelf de vorige eigenaar bellen, nou blijkt dat die man maandag komt!! Ik weer balen, maar gelukkig slaat de antibiotica goed aan bij Chandler en is zijn rechtachterbeen ook minder dik geworden!! Dus nu is het weer afwachten wat er maandag gaat gebeuren!!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 11:52

Oh wat een verhaal.... hopelijk blijft het nu goed gaan met Chandler!
Jammer dat ik je fotos niet kan zien in je profiel. Ik ben benieuwd hoe je lieverd (Chandler) er uit ziet.

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 16:42

nanka schreef:
Oh wat een verhaal.... hopelijk blijft het nu goed gaan met Chandler!
Jammer dat ik je fotos niet kan zien in je profiel. Ik ben benieuwd hoe je lieverd (Chandler) er uit ziet.


Ik hoop dat de antibiotica zijn werk blijft doen, hij is er in een dag al zo van opgeknapt!! Als het goed is doen mijn foto's het ook weer in mijn profiel!!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:46

Wat een verhaal zeg, hopen dat het goedgaat tot morgen !