Samen een "cap" bestellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Samen een "cap" bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 14:23

Omdat dit item een beetje is weggezakt, haal ik het nog even omhoog met een uitleg.

Om als westernruiter niet met een gewone cap te hoeven rijden en als een potje met hoed je te ver gaat, zie hier een leuk alternatief!
De foto is een wel een uitvoering met Amerikaanse vlag maar dat hoeft natuurlijk niet. Ze zijn ook in het zwart en wit.
Als we gezamelijk bestellen scheelt dat in de kosten!
[WN] Het cappie probleem
Aanmelding graag per PB. OK dan!

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:26

Ik heb 'm pas besteld, maar vroeg me af; is het juist niet duurder om ze samen te bestellen, want als je onder de 50 euro blijft hoef je toch geen invoerrechten te betalen? Groetjes Wendy Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 20:47

WenS schreef:
Ik heb 'm pas besteld, maar vroeg me af; is het juist niet duurder om ze samen te bestellen, want als je onder de 50 euro blijft hoef je toch geen invoerrechten te betalen? Groetjes Wendy Lachen

Wij importeren veel goederen voor ons bedrijf dus dat zit wel goed Knipoog

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 20:53

WenS schreef:
Ik heb 'm pas besteld, maar vroeg me af; is het juist niet duurder om ze samen te bestellen, want als je onder de 50 euro blijft hoef je toch geen invoerrechten te betalen? Groetjes Wendy Lachen


Hoeveel was jij er dan in totaal voor kwijt Wendy?

Ik vind hem erg leuk maar of hij lekker zit, kom je natuurlijk pas later achter. De Casco (kindermaat) die ik nu heb, kan ik nog aandraaien als het benauwd wordt.
Ik ben denk ik niet zo'n held dat ik met de vlag zou gaan rijden, de blauwe is ook leuk.