Verslag kijken bij ander paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 19:00

Helaas, we komen daar aan, paard wordt van stal gehaald, heeft ze een hele grote wond op haar been. De eigenaresse had het nog niet gezien en het werd meteen afgespoten, maar ze liep heel erg kreupel. Wanneer ze weer goed is gaan we wel weer kijken, maar ondertussen gaan we waarschijnlijk wel wat andere paarden bekijken.
Dit paard was een merrie, 1.64 ongeveer, beetje een donkere vos, smalle onregelmatige bles, 2 witte beentjes. Ze is 7 jaar, maar weinig mee gedaan. Ze is netjes aangereden, maar daar houdt het ook mee op. Ze zit aardig dik in de vacht en heeft weinig bespiering, maar het is echt een knuffeltje. Volgens degene waar ze nu op stal staat heeft ze super goede bewegingen en kan het een heel goed dressuurpaard worden. Als ze weer goed is gaan er weer heen. Ik heb geen foto's gemaakt nu, omdat er weinig te fotograferen viel. Over een poosje komen er wel foto's!

_________________
Na regen komt inderdaad snel weer zonneschijn! Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Joleen op 2001-11-27 18:01 ]</font>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:27

Jammer! Maar hoe was het afgelopen met die donkerbruine merrie waar je een tijdje geleden gekeken had? Dat leek me een heel leuk paardje!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 19:27

Ik ga zondag kijken naar een merrie met springbloed.
Ze heeft nog niet vaak gesprongen, is nog ff afwachten want er is voornamelijk mee gedressuurd en gefokt.
Veel succes met het vinden van een paardje, je zult wel net zo opgewonden geweest zijn als ik nu ben haha.
Mocht ik een dressuurmerrie vinden, dan gil ik wel.
Moet ze ook kunnen springen? Ik ken namelijk een paardje dat vanwege 1 slechtziend oog niet kan springen, maar wel uitstekend dressuren.
Ongeveer 7000,- en 1.64 m dacht ik, roodbruine vos. KWPN, goeie papieren dacht ik.
Ze loopt L2 dressuur, verkeers en trailermak, echt een lieverd die dol is op aandacht, en goed voor het been, netjes gereden.
Ze is van een meisje bij mij op de club, die nu een paardje wil die kan springen, en ja dat kan ze met deze niet.
Dus mocht je belangstelling hebben dan pb maar even.
Ik ben benieuwd wat ik zelf zondag te zien krijg!
Spannend he, zo'n zoektocht.... Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-01 19:51

Zo'n zoektocht is idd leuk! Maarre, ik wil het liefst een paard dat super kan springen! Haha! Deze merrie heeft ook veel springbloed. Highline x Purioso. Maar ik weet niet of ze veel gesprongen heeft. Het paard dat ik zoek moet sowieso goed kunnen lopen en springen.
Enne, Naz, die bruine merrie houd ik zeker weten ook in gedachten hoor! Ik wil onderling gewoon goed kunnen vergelijken. Veel verschillende bekijken, berijden enzovoort. Dan weet ik echt wat ik zoek.

Deze merrie ziet er trouwens uit als een 3/4 jarige. Geen bespriering enzo, maar het is echt een knuffel. Niet het mooiste paard dat er rondloopt, maar ik wacht met spanning op haar goede bewegingen!! Lovers

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 10:56

Heel slim Joleen ga naar zoveel mogelijk paarden kijken want zo leer je ook veel.
Dan kies je gewoon op dat moment voor de beste en leukste.

Fijn om te horen dat het goed met je gaat en dat je weer verder wil Lovers . Heeel knap.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 13:08

Prisca, ik kan echt niet zonder paardrijden leven! *LOL* Dus ik MOET wel verder!! *LOL* *LOL* *LOL* Maarre, het is wel leuk, paardjes zoeken! Lovers

_________________
Na regen komt inderdaad snel weer zonneschijn! Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Joleen op 2001-11-28 12:08 ]</font>

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:39

He wat jammer nou van die wond Frusty
Ik vind het heel knap van je om weer aan een nieuw paard beginnen in zo n korte tijd
Alle respect voor jou keuze
Ik wil je heel veel plezier wensen met een volgende beestje
Liefs Tamaae