Hoezo patriotisch??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 11:11

Dit is dus ECHT amerikaans Cool

Afbeelding

Ach een andere vlag en labeltje erop en je kunt er zo in nederland mee starten Haha! Haha!

_________________
Keep it NICE folks!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sugarmiss op 2001-11-28 11:12 ]</font>


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 11:24

gatverdegatver en het ziet er nog uit alsof het zadl van stof is ook (of ben ik weer scheel). Hoe kunnen ze het verzinnen Verward

Niets zo charmant als een paard in her land.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 11:48

Ik vind het wel wat hebben,hoor! Cool

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:40

Wat is het verschil eigenlijk met een pad in de vorm van een amerikaanse vlag, of dit zadel? Waarom beschouw je dit als echt Amerikaans en een pad met de Amerikaanse vlag niet? Alleen omdat een zadel zoveel duurder is? Of omdat je het niet zo vaak ziet?

Bovendien hoor je de Amerikaanse vlag helemaal niet te gebruiken voor pads, dekens of zadels, als je de volgende website wilt geloven. Na 11 September kwam er een gigantische hausse van spullen waar de Amerikaanse vlag lukraak werd opgekwakt op de verkoop ervan te stimuleren. Officieel hoor je dit dus niet te doen. Dus iedereen met de Amerikaanse vlag op pad, blouse, zadel of deken en slicker voor je paard (of met de drang om deze te bezitten) : lees dit

§ 176

Respect for flag

No disrespect should be shown to the flag of the United States of America; the flag should not be dipped to any person or thing. Regimental colors, State flags, and organization or institutional flags are to be dipped as a mark of honor.

(a) The flag should never be displayed with the union down, except as a signal of dire distress in instances of extreme danger to life or property.
(b) The flag should never touch anything beneath it, such as the ground, the floor, water, or merchandise.
(c) The flag should never be carried flat or horizontally, but always aloft and free.
(d) The flag should never be used as wearing apparel, bedding, or drapery. It should never be festooned, drawn back, nor up, in folds, but always allowed to fall free. Bunting of blue, white, and red always arranged with the blue above, the white in the middle, and the red below, should be used for covering a speaker's desk, draping the front of the platform, and for decoration in general.
(e) The flag should never be fastened, displayed, used, or stored in such a manner as to permit it to be easily torn, soiled, or damaged in any way.
(f) The flag should never be used as a covering for a ceiling.
(g) The flag should never have placed upon it, nor on any part of it, nor attached to it any mark, insignia, letter, word, figure, design, picture, or drawing of any nature.
(h) The flag should never be used as a receptacle for receiving, holding, carrying, or delivering anything.
(i) The flag should never be used for advertising purposes in any manner whatsoever. It should not be embroidered on such articles as cushions or handkerchiefs and the like, printed or otherwise impressed on paper napkin or boxes or anything that is designed for temporary use and discard. Advertising signs should not be fastened to a staff or halyard from which the flag is flown.
(j) No part of the flag should ever be used as a costume or athletic uniform. However, a flag patch may be affixed to the uniform of military personnel, firemen, policemen, and members of patriotic organizations. The flag represents a living country and is itself considered a living thing. Therefore, the lapel flag pin being a replica, should be worn on the left lapel near the heart.
(k) The flag, when it is in such condition that it is no longer a fitting emblem for display, should be destroyed in a dignified way, preferably by burning.

Meer info op: http://www.treefort.org/~rgrogan/web/flaglaw.htm

Toegegeven: erg Amerikaans en voor ons nuchtere Hollanders moeilijk te volgen. Maar heb een beetje respect voor het symbool van een land (wat een vlag dus is).

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:50

cool... Gaaaap

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:51

Cassidy, ik denk dat je er een beetje naast zit, niemand heeft het over disrespect voor de Amerikaanse vlag Schijnheilig
Het is maar een grappig item, hoor. Geen levenszaak. Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 14:06

OOPS, dan ben ik vet strafbaar voor grondoefeningen met de amerikaanse vlag Haha! . Ik laat Lois er onderdoor galopperen, leg hem over z'n kop of rug, eroverheen (foei). We hebben laatst (bij gebrek aan koeien) vlagjagen gedaan. mijn bijrijster trok de vlag over de grond en Lois erachteraan jagen. Niet door een gebrek aan respect ofzo maar omdat ik geen andere vlag heb. Misschien de volgende keer een voetbalvlag gebruiken ofzo Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-01 14:12

Citaat:
Op 2001-11-28 14:06, schreef Natascha:
OOPS, dan ben ik vet strafbaar voor grondoefeningen met de amerikaanse vlag Haha! . Ik laat Lois er onderdoor galopperen


Zolang het er niet OVERHEEN is... Haha!

Nou Cassidy, ik denk dat de meeste Amerikanen zich er dus ook niks van aantrekken. Ik denk dat de drang naar $$ sterker is.

Het gezegde 'niet roomser zijn dan de paus' schiet mij hierbij te binnen.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:09

woeps, ik ben dus ook vet in overtreding. Clown Mijn moeder heeft voor mij een uitrijdeken gemaakt van een originele amerikaanse vlag. Die ligt dus over zijn reet Lips are sealed


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 15:11

Vera, als jij al zoiets hebt van "och het is niet zo erg" waar leg jij dan de grens tussen wat net nog wel kan en wat niet meer kan? Waar ligt de grens tussen een grappig item en ronduit smakeloos?
Dit is niet om je aan te vallen hoor, maar wel weer een houding van een nuchtere Hollander van "het zal wel weer loslopen".

En Sugarmiss, omdat menig Amerikaan achter de almighty Dollar aanholt, hoeven wij daar nog niet aan mee te doen. Om maar een overtrokken (en heel fout) voorbeeld te geven: al die twisted wire bitjes die op de markt zijn, als het wordt aangeboden hoef je die nog niet te kopen.

Toegegeven, ik vond (en vind nog steeds) een pad in de kleuren van de Amerikaanse vlag erg leuk. Maar nu ik weet hoe het hoort zal ik hem niet aanschaffen!

Voor de goede orde, ik beschouw mezelf ook als rasechte Nederlandse, heb een Quarter Horse, maar heb voor de rest weinig met Amerika!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:04

Het zal wel aan mij liggen maar ik snap echt niet waar je je zo druk om maakt Verward

Ik wist niet dan een rood wit blauw zadel een kwestie is van "waar ik de grens leg tussen wat nog wel kan en wat niet meer kan".

Ik vind het zonde om negatieve energie te steken in zaken die die de wereld absoluut niet dienen. Lovers

P.s. Ik zit nogmaals het verhaal over "the flag" te lezen maar zoals ik het lees gaat het om de daadwerkelijke vlag (die aan een stok wappert) en niet om afbeeldingen of producten die de kleur van de vlag dragen....

_________________


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vera op 2001-11-28 17:10 ]</font>

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:45

i) The flag should never be used for advertising purposes in any manner whatsoever. It should not be embroidered on such articles as cushions or handkerchiefs and the like, printed or otherwise impressed on paper napkin or boxes or anything that is designed for temporary use and discard. Advertising signs should not be fastened to a staff or halyard from which the flag is flown.
(j) No part of the flag should ever be used as a costume or athletic uniform. However, a flag patch may be affixed to the uniform of military personnel, firemen, policemen, and members of patriotic organizations. The flag represents a living country and is itself considered a living thing. Therefore, the lapel flag pin being a replica, should be worn on the left lapel near the heart.

Ben ik nou blind of zit er een vlag op dat zadel? En ik een zadel niet als een onderdeel van een kostuum of een uniform of onderdeel van een lid van een patriotische organisatie.
Het gaat in dit geval ook niet zo om het feit dat dit een rood/wit/blauw zadel is. Het gaat om de vlag die erop zit. Als je dit dan al patriotistisch noemt, hoe noem je dan een pad wat de Amerikaanse vlag draagt.
Maar laat maar, er zijn er wel meer die mijn hersenkronkels niet kunnen volgen....

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 17:56

Hahaha, je hebt gelijk...

Alleen dan snap ik nog steeds niet waar jij je zo druk om maakt, maar je geeft zelf al aan dat meer mensen je hierin niet kunnen volgen Haha!

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:02

No offense : Misschien last van PMS???? Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:03

Bedoel ik mezelf dus mee he, niet jouw! Frusty Frusty

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 18:07

Ja, da's inderdaad lastig. Zie je de wereld door een hele andere bril Cool
Sterkte! (Teunisbloem werkt hier heel goed tegen!)

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 19:25

ik vind jullie Lachen Lovers
O ja, ik heb een Amerikaanse vlag pad Lips are sealed

_________________
"saddle up, and follow your dreams"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jos op 2001-11-28 19:26 ]</font>

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 19:28

Cool. dat is wel wat voor mijn fjordje Danno Haha! Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 19:32

oeps..... en een blouse en sokken, en staldeuren en een.... o jee, een hele container en een W.C.
eigenlijk bijna heel veel . Bloos Bloos Bloos
Cassidy, kom je een keer kijken? Purmerend is dichtbij Party!!

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 19:38

Jos, jij mag je hele buitenboeltje over gaan schilderen Schijnheilig
had je niet ook hele rijen van die kleine am. vlaggetjes in je oude binnenbakje hangen??
Je hoeft je voorlopig niet te vervelen *LOL*

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:30

hahahaha, ja Jos, als je echt ervanaf moet dan kom ik je wel helpen, hoor *LOL*

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 22:11

Jos, volgens mij hebben wij elkaar al een keertje ontmoet op Trainingsstal Starnmeer. En ik had je toen al beloofd dat ik je een keertje zou opzoeken. Ik beloof dat ik me zal inhouden als ik een keertje langskom...Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 03:52

Citaat:
The flag represents a living country and is itself considered a living thing.


Jeetje dat wist ik niet.....als vegetarier zijnde moet ik dan maar meteen stoppen met het eten van americaanse vlaggetjes......sh*t en ze smaken juist zo lekker! Frusty Haha! Frusty

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 08:31

Eet jij vlaggetjes... Verward Haha! Blijven die niet erg plakken onderweg naar beneden? Geef mij maar chocola.
Jos, beschrijf jouw wc eens? Waar zit de vlag?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 17:25

"All over" de plee. carys. Haha! Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 16 bezoekers