hihi, Mijn cavia Boris!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 15:14

dit is mijn cavia boris! ondertussen is ie al opa. hij wordt kaal! gewoon oud!
hij heeft een keer op dekeuring een 3e prijs gehaald, ondanks ie de keuringsmeester gebeten heeft!!!!

[img]../upload/98/boris.jpg[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kimmy op 2001-04-10 16:15 ]</font>


Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 15:16

Mooi beestje zeg!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 15:45

Wow, ik heb ook veel cavia's (7)

We hebben net jonkies!!!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-01 15:48

mijn cavia is ook al papa! maar al zijn kindertjes zijn al dood. en hij blijft maar door tuffeN! wel gezellig hoor zo'n cavia! alleen wat oliebol als ie net keihard begint te piepen/ te schooien (aan het hok te knagen) als je tv. aan het kijken bent!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 16:31

wat een schatje zeg!!!

Lovers Party!! Lovers Party!! Lovers

Ik heb vroeger altijd cavia's gehad *LOL* . De dierenwinkel kocht ze van een rascavia fokker. Zo had ik zilver- en een goud agouti Cool . Kent iemand dat??

Nu heb ik een hond en 2 katers in huis die vast dol zijn op cavia's Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken . Maar ik hou het hier wel bij *LOL*

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 16:42

wat een mooie kleur heeft ie zeg!! en hoe oud is deze opa nu?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 16:45

Jippie,
Wij hebben vroeger een goud agouti gehad. Haar naam was Goudbobbel, een combi van gud agouti en vetbobbel omdat hetzo'n ronde cavia was. Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 17:02

Nog een jaartje, dan woon ik als het goed is in mijneigen huis en dan komen er ook weer twee cavietjes! Ik ben dol op cavies vooral als ze zoooo ontzettend schattig zijn als mijn oude cavietje Bertje. Die liep altijd los rond en schooide dan wat rond mijn voeten. Echt een poepie... Verdrietig

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 17:03

Mijn buurmeisje had een zilveraugutie Ik heb o.a. een buf en een lilac

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 17:18

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
wat leuk, nog meer kenners van rascavia's. Ik weet er inmiddels niets meer van hoor maar toen kende ik toch aardig wat rassen [bijna 15 jaar terug Kusje help ik wordt oud!!!! Frusty ]. En iedere keer ging ik weer kijken in de dierenwinkel wat voor een moie beesies Cool die man weer te koop had.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 17:29

Ik heb 2 knavies, 2 kereltjes. Zijn allebei nog geen vader, van Pietemien heb ik een foto:
[img]../upload/161/pietje_op_hok.JPG[/img]

Van Fredje nog niet, mischien dat ik die vanavond maak!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 18:39

wat een hompie zeg!!!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 07:41

aaaaaaaaah wat lief, ik zelf heb ook 2 cavia's, die zijn al 5 jaar. hoe oud worden ze ongeveer eigenlijk???

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 08:52

schattig hoor!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 09:04

Boris wordt 1 mei 5 ofzo. of die datum hebben we hem gekregen. Ik heb gehoord dat cavia's wel 7 of 8 kunnen worden! Boris moest nou eens weten, dat hij op internet staat!
hebben jullie trouwens ook last van die nagels te knippen? dat lukt mij nooit, dat beest begint mij keihard te bijten Boos! maar voor de rest is ie wel grappig hoor!

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 09:34

ja nagels knippen is echt irritant, de ene van mij is heel lief, doet niks, maar de ander gaat bijten!!!
als wij wel eens met de hond naar de dierenarts moeten, nemen we altijd de cavia's mee, dan worden gratis ff nageltjes geknipt


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 09:44

boris moet niets van de dierenarts weten, ook niet van vreemde mensen overigens! hij houdt er ook niet van als je onder zijn keel kieteld, of onderzijn buikje, of als je z'n pootjes aanraak. dan wordt ie laaiend! rent hij door zijn hok heen!!! hihi *LOL*

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:02

hahaha wat een apart beest!!!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:34

Knavies worden gemiddeld zo'n 5 tot 8 jaar oud. Die van mij zijn nog geen jaar... Hebben hopelijk nog effe te gaan! Heb vanaf mijn 14e cavia's. Zo lief als de eerste heb ik er nog geen gehad. Dat was ook een borstel, driekleurig, vrouwtje. Kreeg 'r met Sinterklaas. Een hele grote doos, met een heel klein briefje erin dat ik maar in op mijn kamer moest gaan kijken: daar stond ze! Was een eigen fok van mijn schoonzusje. Ze was (bij mij) echt handtam, lebberde mijn lippen af, als ik er buiten los liet, liep ze als een hondje achter me aan. Alleen voor "vreemden" (bv mijn vader/mijn vriendin) was ze wat angstig. Ik was eens ziek, en toen moest mijn vader het hok verschonen, beet ze hem in de vingers! Hij kon haar niet uit het hok krijgen, en bij mij wipte ze zo in de handen...

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 14:16

Dit is mijn lieveling cavia Gemma. Hier was ze nog hoogdrachtig, maar nu heeft ze 4 prachtige jonkies uitgepoept. Morgen zijn mn foto's klaar, ik zet ze wel hier neer!!!

Afbeelding

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 17:24

Leuk he die cavia's. Ik heb al 15 jaar lang cavia's. Onlangs heb ik nog een groter hok gekocht voor ze. Ik heb er nu 2. Een gecastreerd mannetje genaamd Herman(een dump cavia)en nog een vrouwtje van eigen fok die Annie heet. Die is geboren in de tijd van Bob en Annie de Rooy. Volgens mij is ze nu een jaar of 7. Bob is al dood net als haar ouders. Maar Annie is een ouwe taaie, ze ziet er niet uit heeft stijve achterpoten en is half kaal. Soms denk ik van nou is het gebeurd en de volgende dag loopt ze weer luidschreeuwend door het hok. Ik had vanmiddag bijna nog een cavia gekocht helaas was dat een mannetje. Nu maar weer ff afwachten, ik ga geen cavia meer kopen want ik vind het beter om een gedumpte te nemen.
Die hebben tenslotte ook recht op een huis.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers