Iets wat jullie waarschijnlijk niet verwacht hadden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 10:09

Zoals sommige van jullie zich misschien nog kunnen herinneren was er hier op bokt een gebruiker onder de naam: een hopeloos iemand. Voor degene die dit niet hebben gevolgd zie topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 15&forum=2

Ik ben 'een hopeloos iemand'. Ik voel me nu weer erg hopeloos. Het is gisterenavond uitgegaan. Na 2 jaar en ruim 2 maanden. Ik heb 't lang volgehouden, maar 't heeft niet geholpen. Wat ik jullie toentertijd niet heb verteld was dat ik een hele goede vriend had, waar ik van Mo niet mee om mocht gaan. Ik had al eerder m'n beste vriend aan de kant geschoven voor Mo. Ik heb daar erg veel spijt van gehad. Dat wilde ik niet nog een keer doormaken. Dus ik heb een poosje stiekem contact gehad. Ik hield dat niet vol en heb dat toen alsnog afgekapt. Ik ging er zelf aan onderdoor. Afgelopen vrijdag kwam ik die jongen weer tegen en merkte dat ik er juist aan onderdoor ging door hem niet te zien.

Gisteren ging ik paardrijden bij Pris en die jongen wilde graag mee, hij had me nog nooit zien rijden. Ik vond 't fijn dat hij er was. Ik heb lekker gereden en 't ging heel goed. Vervolgens moest ik nog terug naar zijn woonplaats, want daar stond m'n auto. Eenmaal in z'n woonplaats aangekomen werd ik steeds nerveuzer alsof er iets heel fout zat. In z'n straat stapte ik uit de auto en liep naar mijn auto, om m'n paardrij-spullen in m'n auto te doen. Vervolgens hoorde ik een stem zeggen: Hé p*k, kom eens hier. Ik herkende de stem gelijk en zei tegen die jongen dat 't Mo was. Hij had me op staan wachten. Hij heeft zelfs m'n kenteken nagetrokken bij m'n vader om zeker te weten dat ik 't was.

Mo was helemaal doorgedraaid en heeft midden op straat heel hard tegen me staan schreeuwen. Hij greep die vriend van me bij z'n strot en wilde 'em in elkaar slaan. Een vriend van Mo hield dat gelukkig tegen. Ondertussen kreeg ik zoveel opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd, dat ik niet eens meer weet wat allemaal. Ik mocht 'em niet meer bellen en hij wilde geen contact meer.

Ik stortte in midden op straat en zat daar op de grond keihard te janken. Toen reed Mo heel hard weg. Die vriend van me schrok heel erg, dat ik in elkaar gestort was en tilde me op en bracht me naar z'n huis. Vervolgens kwam Mo terug en wilde dat ik meeging. Niet omdat hij wilde praten, maar puur zodat de ik in ieder geval veilig thuis kwam.

In de auto heeft hij de hele tijd tegen me geschreeuwd, dat ik nooit van hem heb gehouden, nooit heb gerespecteerd. Hij zei ook dat ik niet was wezen paardrijden, maar op die vriend van me had gereden Verward . Hij beschuldigde me dat ik al die tijd dat ik die jongen ken met hem heb liggen n**ken. Ik heb nooit wat met die jongen gedaan. Hij geloofde me niet. Hij zei dat 't enige dat hij zou missen m'n ouders waren en m'n hond.

Hij vond dat hij niks verkeerd had gedaan. Hij loog constant, daar heb ik 'em vaak op betrapt zonder dat hij er iets vanaf wist. Er zijn ontzettend veel dingen gezegd over dat hij vreemd is gegaan. Ik heb praktisch zijn eindexamenproject gemaakt, waardoor hij z'n diploma heeft gehaald, maar ik heb volgens hem nooit iets voor hem gedaan. Ik stond altijd 24/7 voor hem klaar. Ik liet een tijd alles vallen om maar bij hem te zijn. Ik kon dat niet meer. Hij heeft ook regelmatig gezegd: donder op, hou je bek. En dan heb ik geen respect?

Oke, ik wil niet goed praten dat ik gelogen heb en achter Mo z'n rug om heb afgesproken met die andere jongen. Daar voel ik me ook flink schuldig over. Want dat was gewoon fout. Niet zozeer het contact zelf, maar dat 't stiekem was. Maar ja wat kon ik anders? Mo wilde absoluut niet dat ik met hem omging, terwijl die jongen me toch erg naar 't hart staat. Hij is er altijd voor me en ik kan heel goed met hem praten. Hij heeft ook nooit geprobeerd om mij te dwingen om 't tegen Mo te zeggen of met Mo te kappen.

Toen we met de auto thuis kwamen is hij uitgestapt en naar zijn auto gelopen (z'n vriend had die meegenomen), ingestapt en zo weggereden. Geen woord meer, na ruim 2 jaar.
Ik heb nog lang met Pris over de telefoon gepraat en er kwam nog een vriend langs. Uiteindelijk ben ik rond 3 uur in slaap gevallen.

Vannochtend ben ik niet gaan werken. Ik was 't wel van plan, maar ik stond onder de douche alleen maar te janken en over te geven.

Ik voel me zo kl*te, maar toch weet ik dat 't beter is dat 't uit is. Het zal voorlopig nog heel erg pijn doen, maar ik hoop dat ik uiteindelijk meer rust ga krijgen in m'n leven.

Maar 't doet zo'n pijn! Ik heb gewoon superdikke ogen van 't janken. Ik weet dat m'n relatie met hem niet goed was. In de gedichten die ik regelmatig schrijf schrik ik soms gewoon als ik ze teruglees. Dat ik zoveel pijn op schrift heb. Ook als ik m'n topic van toen teruglees. Dan weet ik dat 't gewoon heel erg fout zat. Maar ik kan er niks aan doen, ik hou zoveel van hem. En diep in m'n hart wil ik 'em echt niet kwijt. Maar toch misschien is dit beter zo.

Sorry dat 't zo'n lang verhaal is geworden, maar ik moest 't echt van me afschrijven.

Huilen Huilen Knuf mayo Huilen Huilen

p.s. Heike en Bart zullen 't wel geweten hebben dat ik 'een hopeloos iemand' was, aangezien ze dat geloof ik kunnen zien. Maar ja, ik durfde er gewoon niet voor uit te komen.

Huilen Huilen Huilen


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:19

meis wat een verhaal zeg.... verschrikkelijk! lucht je hart hier maar hoor, wij zijn er voor je. sterkte

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:19

Hoe kan die Mo jou zoiets aandoen? Al die lelijke beschuldigingen je naar het hoofd gooien, je een goede vriend afnemen en je zo overstuur maken? Gelukkig besef je zelf dat het beter is dat het over is met de relatie. Ik had jouw berichtje een paar maanden terug ook al gelezen op digiplaza. Ik hoopte dat ik nog iets van je zou horen. Luister, wat jij meemaakt, zoiets maakt bijna iedereen wel eens mee. Het is een vreselijke rottige ervaring en je moet er rekening mee houden dat je ongeveer 9 maanden nodig zult hebben om hier overheen te raken. Die 9 maanden, daar moet je doorheen zien te komen, en onthou altijd: de tijd gaat vanzelf voorbij en heelt alle wonden. Daar hoef je zelf niets voor te doen. Zoek afleiding bij vrienden, ga uit, ga leuke dingen doen. Dat deed ik destijds ook en dat hielp echt. Ga die goeie vriend opzoeken want dat is een hele goeie persoon om jou af te leiden. Laat nog eens horen hoe het verder met je gaat. Ik wens je alle sterkte toe, als je wilt praten, mail me dan!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-01 10:23

Waarschijnlijk zal ik nog wel even van me afkletsen, dus ik laat zeker nog wat van me horen.

Knuf Mayo (sorry even geen behoefte aan m'n welbekende smilies)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:25

Hee Mayo,
Wat een nare situatie zo zeg. Schrijf het maar lekker van je af bij Bokt hoor! Iedereen kan hier zelf kiezen of hij/zij iets wel of niet wil lezen dus je legt niemand wat op. Ik kan me voorstellen dat je je nu erg k*t voelt en in de war. Beter om lekker een daje thuis te blijven.
Sterkte!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:25

goedzo meissie, ik hoop dat je hier een beetje steun kunt vinden

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:26

O gos meis toch.......heel veel sterkte en misschien is het wel goed dat het uit is (doet nu nog heel veel pijn) maar je kan jezelf niet aan de kant blijven cijferen voor een jongen, je hebt zelf ook een leven en daar mag niemand over beslissen!!!
En ken je het gezegte zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten........doordat hij zelf zoveel loog.....geloofde hij jou ook niet.
Nu mag hij die goede vriend van je niet en mag je niet met hem omgaan......de volgende keer mag hij je vriendin niet......en ga zo maar door........totdat je straks niemand meer zou hebben alleen hem!!!!
Heel veel sterkte en kop op meid, het komt allemaal wel weer goed.

Heel veel sterkte.......dikke knuffel van Jacqueline

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:28

Ze heeft heerlijk gereden gisteren en het ging echt goed. Jammer dat zo´n leuke avond zo verstoord moet worden.

Mayo het is hard maar ik denk zel dat dit beter is. Je kan nu omgaan met wie je wilt je bent nog zo jong. Geniet eerst van het leven voordat je jezelf helemaal vast zet. Dat weet ik uit eigen ervaring.

Als je me nodig hebt ben ik er voor je.

Dikke knuf

Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:30

die opmerking van Jacqueline: zoals de waard is.... daar moest ik ook al aan denken. Als hij er vanuit gaat dat je liegt zal hij het zelf ook wel doen inderdaad. tjezes wat een enorme klootzak zeg.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:33

sterkte, ik sluit me aan bij de mensen hierboven. Je gevoel zegt dat het goed is zo maar je hart is het er mee eens. Toch is het goed zo denk ik, iemand die je gaat verbieden om met anderen om te gaan is gewoon een eikel. Dus kop op, pak een dikke reep chocola(ben nog steeds van mening dat chocolade lekkerder is dan mannen Lachen ) FF lekker janken, dat maakt niet uit. Je bent in ieer geval nu weer vrij om te doen en laten wat je wilt. Groetjes en heel veel succes!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:42

Sterkte mayo, als ik het zo allemaal lees denk ik toch echt dat dit het beste is...
succes

:evaw:

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:05

lieve mayo, hoe moeilijk je het nu ook hebt denk altijd na regen komt zonneschijn .
ik denk ook dat dit het beste is voor jou laat nooit je leven leiden ,je bent zoals je bent .

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:07

Ach meissie, wat zul je je naar voelen. Nu vraag je je misschien af of je wel de juiste beslissing hebt genomen, maar als je je in jullie relatie ook al niet prettig voelde, dan is dit echt de goede keuze!

Ik heb me een tijdje terug nog wel eens afgevraagd waarom die 'hopeloos iemand' niet meer op bokt kwam, maar die kwam dus nog wel...

Huil lekker van je af, fluister, schreeuw, gil, en zoek troost bij de paarden, bij je vrienden en bij ons, je 'digitale vrienden'!

Zoals ik al eerder tegen je gezegd heb, heb ik zelf in net zo'n situatie gezeten (net als meerdere mensen hier, begreep ik) en ik ben eroverheen gekomen, die anderen zijn eroverheen gekomen en ook jij komt er wel overheen.

Huil maar lekker uit hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:21

Sjonge jonge, en ik maar denken dat ik de enige was die een foute relatie achter de rug had. Blijf maar lekker bokken er over hoor Mayo. Ik heb altijd tegen mijn omgeving gedaan alsof die relatie helemaal niet zo slecht was omdat ik me er voor schaamde dat ik zo stom was geweest om er in te tuimen. Toen had ik er ook echt behoefte aan om er over te praten maar dat durfde ik dus niet. Gelukkig durf jij dat wel want dat is veel beter.
En met mij is het ook goed gekomen want na die foute relatie heb ik weer wel leuke relaties gekregen en heb ik nu de man en relatie van mijn dromen!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:26

He Mayo de volgende keer gaan we trouwens wel wat balkjes draven hoor. Dan kom je er niet meer onderuit hihihihi

Kom 2 paasdag Leys maar lekker verknuffelen.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:12

Heeeeej dat klinkt niet goed. Het is wel heel goed dat je het van je af schrijft.
De pijn nu gaat vanzelf over (of minder worden) en is minder erg dan het leed wat je hebt als je in zo'n destructieve relatie blijft zitten.
Je vrienden zijn er om je door deze nare periode heen te helpen, zorg dat ze weten waar je voor staat. Zorg ook dat je familie het weet. Laat je beschermen door je familie en je vrienden.
Dit verhaaltje krijgt nog een staartje denk ik. Probeer nu vast te bedenken of er nog dingen zijn die je tegen Mo wilt zeggen, ik kan me voorstellen dat je dat niet wilt. Zorg dat je hem dan ook niet spreekt want hij zal alleen maar met pijnlijke en gemene dingen komen.
Onthou goed: deze jongen hoeft van jou niks te leren, dat is hij niet waard.
Daarmee bedoel ik dat jij hem niet alsnog hoeft te 'verbeteren', het zou verspilde moeite zijn.
opdracht: doe ALLEEN MAAR leuke dingen en zorg dat je niet teveel alleen zit. Zodra je de neiging krijgt hem te bellen, kom je hier! (= geen bevel hoor, maar afleiding is ok).

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41656
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:12

Hey Mayo,

Errug klote om te horen dat het uit is, zeker na 2 jaar en al helemaal op zo'n manier.. Maar ja, rationeel bekeken lijkt dit me ook wel het beste. Het is toch niet normaal dat ie tegen jou gaat schreeuwen, je van vanalles en nogwat beschuldigd en mensen naar de strot vliegt??

Maar ja, hij was erg vertrouwd, je kon hem goed, etc, etc, en dus ga je hem ook gruwelijk missen waarschijnlijk. Relaties zitten maar vaag in elkaar..

Life goes on.. Geniet van je vrijheid nu, zet alles lekker opnieuw op een rijtje, zoek je vrienden allemaal weer op en geniet van het leven. 't voelt nu misschien niet zo maar als ik dit zo allemaal lees lijkt het me echt het beste, een relatie waarin je jezelf niet kan zijn? Brrr..

BTW ja, we kunnen dat jij 'een hopeloos iemand' was maar nee, we wisten dit niet. Dit zijn niet echt de soort situaties waarbij we dit soort dingen natrekken.

Sterkte meid!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:46

wat vreselijk naar...
dat het gebeurd is is al nie leuk..
maar vooral op deze manier!!!!!

wat naar!!!!!!!

sterkte..
Sharda

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 12:49

Weet je waar ik zo bang voor ben. Dat hij binnenkort weer op de stoep staat om haar toch weer over te halen en excusses aan te bieden Verward .

Ik hoop voor haar dat het niet zo is. Maar ja ik woon een paar huizen verder dus ze kan altijd naar me toe vluchten Party!!

MAYO hou je sterk hoor.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:08

Mayo boft maar met zo'n vriendin als Pris Pling

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:50

Hee Mayo, wat een rotverhaal joh! Ergens zou je blij moeten zijn dat je van die jongen af bent: jou verbieden met je beste vriend om te gaan, geen respect voor je hebben, mensen naar de keel vliegen... Maar je bent ruim 2 jaar zo vertrouwd met 'm geweest en je herinnert je ook alle leuke momenten, dus is het zo ontzettend moeilijk om hem uit je hoofd te zetten. Dat zal de eerste tijd ook vast niet lukken, en je gaat jezelf ook nog eens van alles zitten verwijten, 'hoe had ik zo stom kunnen zijn, ik had dit eerder moeten zien' etc. etc., maar ja, dat gevoel hè... Hee meissie, goed van je dat je thuis bent gebleven, je voelt je gewoon ff niets waard en dat is logisch. Huil maar lekker uit en als je iets kwijt wilt, dan weet je dat het hier kan! Dikke knuffel van mij!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:51

Heel veel sterkte hoor en ik sluit me aan bij alle reacties. Ik weet even niet zo veel te zeggen, maar het lijkt me veel beter zo. Het is nu even pijnlijk, maar over een poosje zal je alleen maar blij zijn dat je 'vrij' bent. Dan kan je weer verder met je leven.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:56

Ja Mayo, en Prisca, dat is dus heel goed mogelijk, dat hij weer terug op de stoep staat.
Toen ik 15 was heb ik zo'n soort relatie een jaar gehad, met een Hindoestaanse jongen. Nadat hij weg was moest ik ook overgeven en was ik vreselijk beroerd, jij moet nu naar jezelf kijken en naar hoe je vrijheid je eigenlijk zolang ontnomen is....bij mij zat die (ex)vriend de volgende ochtend aan mijn bed te huilen, dat het niet echt uit was bla bla bla...toen knapte er iets bij mij, want om zo met mijn gevoelens om te springen daar had ik toch nog iets van zelfrespect over. Ik heb hem de deur gewezen, gezegd dat ik een maand geen contact met hem wilde om na te denken, in die maand heb ik eigenlijk weer ontdekt hoe heerlijk het is zonder een soort van 'controle over alles wat je doet, wanneer en met wie'...
Ik had weer controle over wat ik wilde doen en kon weer met mijn vrienden praten en omgaan, meesten jongens zonder dat ik scenes en dergelijke had. Als ik terug kijk naar de periode dat ik met hem ging heb ik veel gehuild veel strijd geleverd, er waren ook goede kanten aan maar niet genoeg om daarvoor geestelijk zo onder druk te staan.
Zo klom hij eens in een lantaarnpaal omdat hij niet geloofde dat als ik zei 's avonds mijn huiswerk te willen maken en geen bezoek te willen hebben, ik ook daadwerkelijk thuis was, hij dacht dat ik iets deed met een ander...
Jongens konden geen vrienden met mij zijn want ze wilden maar 1 ding. Een ex van mij had gezegd tegen een paar wederzijdse kennissen dat we wat gedaan hadden, absoluut niet waar en ook nog eens voordat ik iets met hem kreeg...iedereen wist dat het onzin was dat die gozer gewoon niet kon hebben dat ik het uit gemaakt had...
maar hij belde me woedend op of het waar was en hij geloofde me niet, ik moest van hem die jongen in zijn gezicht uitmaken voor leugenaar etc. etc. heb ik dus mooi niet gedaan, wat een onzin zeg!

Trouwens heeft hij in die maand bloemen gestuurd, kaarten gestuurd etc. etc. maar het voelde bijna als een genoegdoening voor de rotte tijd maar zeker niet als goedmaker.
Mayo je hebt hem niet nodig, de enige in controle over jouw leven ben jijzelf !!
Ik kan je zeker aanraden om zeker een maand geen contact met hem te hebben om alles voor jezelf op een rijtje te zetten.
Een week om te janken, schrijven en praten en daarna om alles te doen waar je zin in hebt. Lekker paardrijden, lekker kletsen of winkelen met die vriend.

Ik ben uiteindelijk een jaar vrijgezel gebleven na die periode omdat ik relaties helemaal zat was....
Sterkte ermee en denk erom dat JIJ het belangrijkste bent in jouw leven, niet een ander!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 14:07

tja.. sluit me aan bij de rest.. met nog een extra opmerking, die ook al ergens staat: hoe moeilijk ook, laat je idd aub niet verleiden tot een 'nieuwe start' o.i.d., ook al is hij nog zo vertrouwd, aardig, knap, leuk,...
en ook al 'bedoelde hij het misschien niet zo"..
wees daar aub alert op mayo!
Ik ken jou niet goed, hem nog minder, dat weet ik, maar wat ik zo lees, zegt voor mij genoeg..
het stomme is, dat ik afgelopen weekend met een goede vriendin iets bijna soortgelijks heb meegemaakt, behalve dan die 'ontploffing' , zij heeft na een jaar tobben de knoop doorgehakt en de relatie (5 jr. samenwonen) beeindigd, hoe rot ze dat ook vond; voor HEM..
Nu heeft ze gekozen voor d'r eigen leven, met haar vrienden, hobbies, etc. zonder dat daar 'gezeur' van komt. En ze voelt zich vanaf dag 1 een stuk beter, opgeluchter, vrijer, etc.
Mayo, sterkt de komende tijd, en denk aub aan je eigen leven..en aan die goede vriend waar je nu wel wat aan hebt, den ik..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 14:14

Mijn vorige relatie was ook meer dan destructief, ik zou het makkelijk een poging tot psychische moord kunnen noemen.
Na die relatie ben ik 4 jaar zonder relatie geweest, ik wilde echt NIEMAND meer in mijn buurt. Het laatste wat ik wilde is iemand die zich overal mee zou bemoeien. 4 jaar dus ruim. Het kwam mooi uit want vlak na de breuk kocht ik mijn paard, daar heb ik dus erg veel tijd aan besteed en dat doe ik nog.
Tegenwoordig heb ik wel weer een relatie hoor en dat gaat wel, maar als ik terug denk aan alle angst die ik had in het begin, brrrrr. Mijn huidige vriendje werd er ook voor het eerst mee geconfronteerd dat iemand zo bang kon zijn, ik kon dus echt zitten trillen als een rietje.
Geen geweldadige idioten in mijn buurt dus, uberhaupt moet er heel wat gebeuren wil iemand in mijn buurt mogen komen.