even frustratie kwijt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

even frustratie kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 17:58

ik ben hier nu een tijdje op bokt....
heb het eigenlijk altijd naar mijn zin gehad....
maar nu....
ik ga geen namen noemen, denk dat de meesten wel weten waar het over gaat, maar zal hier het verhaal nog even neerzetten...

Een tijdje geleden is er een heel gezellig iemand lid geworden, genaamd X. X heeft af en toe een beetje moeite om sommige leestekens (goed) te plaatsen, waar X wel heel erg zijn best op doet, om het goed te doen.
Ook plaatst X soms topics waar niet iedereen even blij van wordt, maar goed, ik ben zelf ook niet altijd even blij als ik een topic van een ander lees...
Nou hebben sommige mensen twijfels over de identiteit die X opgeeft, of X die wel echt is...
Is er een bewijs en een verklaring voor het taalgebruik....

GAAN SOMMIGE MENSEN NOG LOPEN ZEUREN!!!!



ik heb bokt altijd leuk gevonden, maar als er dan mensen zijn die commentaar op iemand leveren en dan als het bewijs wordt geleverd, ze alsnog l*llig gaan lopen doen....


Als de wereld zo blijft... nee dank je, dan heb ik er geen zin meer in!!!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:01

e_l_m_o_ als je slim was geweest had jij het ook even laten rusten, net als degene over wie je het hebt zelf even zou moeten doen om het even naar de achtergrond te laten verdwijnen...
Ik weet niet wat je bedoeling is van dit topic en ik zal het even aankijken, maar ik verwacht er weinig sfeerbevorderends van eerlijk gezegd...
Laatst bijgewerkt door Cody op 19-02-04 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:02

Daar ben ik het helemaal mee eens, iemand maakt een tropic en gelijk reageren de mensen die zich aangesproken voel er gelijk op en maken er indd EEN BIG DEAL van en ik ga ook geen namen noemen.
En mensen ik vind wel dat het gezellig moet blijven en je moet mensen met respect behandelen ook als iemand aandacht te kort komt of dislyxie heeft of hoe je dat ook mot schrijven.

mama van 2 prachtige jongens

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:03

Je mag ook best de naam noemen want ik denk dat iedereen wel weet wie jij bedoelt maar goed om er even op terug te komen ik vind dat iedereen voor zich moet weten of diegene op een topic reageert aardig of niet. Sommige dingen zijn terecht en andere niet tja wat doe je daar aan niet veel maar je weet dat als je een topic opent dat er ook onaardige reacties kunnen verschijnen

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:05

Cody schreef:
e_l_m_o_ als je slim was geweest had jij het ook even laten rusten, net als drachtenboy zelf even zou moeten doen om het even naar de achtergrond te laten verdwijnen...
Ik weet niet wat je bedoeling is van dit topic en ik zal het even aankijken, maar ik verwacht er weinig sfeerbevorderends van eerlijk gezegd...



ik moest gewoon even mijn frustratie kwijt...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:05

Tropico schreef:
Je mag ook best de naam noemen want ik denk dat iedereen wel weet wie jij bedoelt maar goed om er even op terug te komen ik vind dat iedereen voor zich moet weten of diegene op een topic reageert aardig of niet aardig.


Jij zou ook boos worden als je iets in een tropic zegt en je een ander geeft daar commentaar op toch Verward
Ik bedoel om iemand nou zo af tekraken is niet de bedoeling als is iemand 12 of 30 jaar oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet een ieder in zijn waarde laten, dat doen ze toch ook bij jou?

mama van 2 prachtige jongens

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:10

ik snap overigens best dat er ook minder aardige reacties kunnen komen op een topic, maar hou die ander dan wel in zijn waarde...

ga dan niet erna lopen kl*ten met
Citaat:
die puntjes houden we erin


omdat iemand toevallig wat minder sterk is in het zetten van leestekens...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:10

Citaat:
Jij zou ook boos worden als je iets in een tropic zegt en je een ander geeft daar commentaar op toch Verward
Ik bedoel om iemand nou zo af tekraken is niet de bedoeling als is iemand 12 of 30 jaar oud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet een ieder in zijn waarde laten, dat doen ze toch ook bij jou?


je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen je weet dat als je een topic opend dat er ook onaardige reacties worden geplaats ik vind dat ieder dat voor zich moet weten.
en ik kraak helemaal niemand af ik geef gewoon mijn mening !

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:11

Ja oke je mening geven en iemand afkraken op een harde manier zijn 2 heel verschillende dingen he?!

mama van 2 prachtige jongens

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:13

Plucker schreef:
Ja oke je mening geven en iemand afkraken op een harde manier zijn 2 heel verschillende dingen he?!


ik kraak niemand of hoor.
dat die persoon dylexie heeft kan hij ook niets aan doen en tja....
als sommige mensen daar over vallen Scheve mond

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:23

ze (we) beschuldigt(en) jou toch ook niet?

er zijn mensen die het nl WEL doen...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:52

Inderdaad..volgens mij had je de hele zaak beter kunnen laten rusten..en trouwens.. 'Mister X' is toch wel oud genoeg om voor zichzelf op te komen?
Ik snap niet precies wat je nu wil bereiken met dit topic, behalve dan dat de hele discussie hier verder gaat, daar waar ie zojuist ergens anders op slot is gegooid.. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 18:53

Misja schreef:
Inderdaad..volgens mij had je de hele zaak beter kunnen laten rusten..en trouwens.. 'Mister X' is toch wel oud genoeg om voor zichzelf op te komen?
Ik snap niet precies wat je nu wil bereiken met dit topic, behalve dan dat de hele discussie hier verder gaat, daar waar ie zojuist ergens anders op slot is gegooid.. Scheve mond


ik zei toch juist dat ik even mijn frustratie kwijt wilde!

je hebt mij niet horen (lezen) zeggen (typen) dat ik wil dat hier de discussie verdergaat...

nogmaals ik wil alleen mijn frustratie kwijt (zou toch moeten kunnen op bokt Verward )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:54

ik heb in de topics van X mn mond netjes dichtgehouden, en er 1 zelfs niet eens meer geopend, omdat ik me mateloos stoor aan die persoon, zo ook aan jouw vorige topic voor/over X, maar ook daarin heb ik niets gezegd.

maar nu je hier voor een nieuw topic opent, sorry hoor maar X is oud en wijs genoeg om zn eigen zaken te regelen, laat het gewoon rusten!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:57

Als je je frustratie kwijt wilt, moet je met je vuist in een kussen slaan of zo, of wat schrijven en weer wissen.
Maar als je een nieuw topic opent terwijl een vorige over hetzelfde onderwerp net gesloten is, ben je mijns inziens aan het rellen, want je weet dat de discussie gewoon verder gaat.
Misschien kun je gezellig met mister X gaan zaniken op MSN?
Dan zijn jullie allebei je frustraties kwijt

Goedgekeurd onderschrift :)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 18:59

Denk je dat dit in deze situatie de beste manier is om je zogenaamde frustraties te uiten?? Als het tegenzit wordt je alleen nog maar gefrustreerder.. Mensen zullen hier ook weer reacties plaatsen die jij niet leuk vind (of waarvan je gefrustreerd raakt..).
Schop gewoon een keer tegen je kast ofzo... Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:00

Billy schreef:
Als je je frustratie kwijt wilt, moet je met je vuist in een kussen slaan of zo, of wat schrijven en weer wissen.
Maar als je een nieuw topic opent terwijl een vorige over hetzelfde onderwerp net gesloten is, ben je mijns inziens aan het rellen, want je weet dat de discussie gewoon verder gaat.
Misschien kun je gezellig met mister X gaan zaniken op MSN?
Dan zijn jullie allebei je frustraties kwijt


Je maait me het gras voor de voeten weg...

Ik ben nu echt ZWAAR gefrustreerd.. Boos! Boos!

Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:01

Sorry Misja, misschien kun je er een topic over openen? Tong uitsteken Schijnheilig

Goedgekeurd onderschrift :)

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:01

Billy schreef:
Als je je frustratie kwijt wilt, moet je met je vuist in een kussen slaan of zo, of wat schrijven en weer wissen.
Maar als je een nieuw topic opent terwijl een vorige over hetzelfde onderwerp net gesloten is, ben je mijns inziens aan het rellen, want je weet dat de discussie gewoon verder gaat.
Misschien kun je gezellig met mister X gaan zaniken op MSN?
Dan zijn jullie allebei je frustraties kwijt




ik heb het juist hier gedaan, omdat ik alleen maar op bokt mijn frustraties kan uiten...
thuis heb ik er geen mogelijkheid voor...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:03

Dan moet je daar misschien wat aan doen?
Lijkt me niet gezond dat je op internet moet om je uit te kunnen leven en thuis je ei niet kwijt kunt.
Heel triest

Goedgekeurd onderschrift :)

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:04

Billy schreef:
Dan moet je daar misschien wat aan doen?
Lijkt me niet gezond dat je op internet moet om je uit te kunnen leven en thuis je ei niet kwijt kunt.
Heel triest


ALWEER BILLY Boos!
Je bent gewoon net een fractie van een seconde sneller dan mij... Knipoog

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:05

Billy schreef:
Als je je frustratie kwijt wilt, moet je met je vuist in een kussen slaan of zo, of wat schrijven en weer wissen.
Maar als je een nieuw topic opent terwijl een vorige over hetzelfde onderwerp net gesloten is, ben je mijns inziens aan het rellen, want je weet dat de discussie gewoon verder gaat.
Misschien kun je gezellig met mister X gaan zaniken op MSN?
Dan zijn jullie allebei je frustraties kwijt


Precies, ik snap niet waarom jij je er zo druk over maakt.. Ga buiten staan en schreeuw en keer hard, ben je er ook vanaf.. Wat een zielig gedoe zeg..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:05

Ik snap dat je je frustraties kwijt moet... Maar ik denk ook dat dat net is wat andere users hier ook doen als ze reageren op een topic van X: hun frustraties uitwerken...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik me ook wat erger aan die topics...

En ik vraag me eerlijk gezegd ook af of X beter niet even gewoon zelf geen topics meer zou starten, zich even kalm houden en gewoon normaal reageren op reeds bestaande topics... Dan zou de hele boel wat kunnen bekoelen en moet niemand zich nog onnodig ergeren.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 19:05

Billy heeft een nieuw toestenbord, dat helpt
TOTR Bloos!

Goedgekeurd onderschrift :)

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 19:06

Billy schreef:
Dan moet je daar misschien wat aan doen?
Lijkt me niet gezond dat je op internet moet om je uit te kunnen leven en thuis je ei niet kwijt kunt.
Heel triest



ik heb daar ook zo mijn oplossingen voor...

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.