owh dat rot geld ook

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

owh dat rot geld ook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 14:49

Whahhahaha die rot EURO'S, als ik bekijk wat alles kost per maand dan denk ik bij mezelf die guldens enz waren veel beter ik heb in de maand 400 euro 100 euro naar me ouders 300 voor mij een keertje naar de stad kleren kopen uiteten gaan wat leuks kopen voor je dieren en je vriendje en uitgaan en autorijden en het is gewoon op.
Of ik kan er gewoon echt niet mee omgaan?! Verward
Weet t even niet meer hoor mijn autorijden kost 32:50 en theorie 27:90 euro en wat als je zakt dagggggg geld.

Wie van jullie heeft t ook zo als mij ????
Laatst bijgewerkt door SassieSjaak op 19-02-04 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

mama van 2 prachtige jongens


Breezer
Berichten: 744
Geregistreerd: 22-11-02
Woonplaats: Hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:52

Ik kijg me loon en een week later is het gewoon op, je hebt geen benul ervan wat je uitgeeft met die euro's.
Met de gulden dacht je nog wel eens van ow dat is best duur, met de euro heb ik dat absoluut niet.

Hou van me liefje!!!

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 14:54

indd

mama van 2 prachtige jongens

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:55

Heb ik ook last van. Bloos! Echt erg!
Ik geef echt véél te makkelijk geld uit nu, en een dag erna denk ik pas "oeps, dat was toch eigenlijk best veel geld..Scheve mond"


lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:08

Ik heb ook nog steeds mijn bedenkingen bij die euro,kan er ook nog steeds niet aan wennen!
Echt alles is duurder geworden hoor,geloof mij nou maar!
Lundi

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:11

Ik probeer er zelf wel zo veel mogelijk op te letten maar ook bij mij blijft er aan het einde van mijn geld steeds een stuk maand over. Ik heb dan wel een eigen huis waar ik 500 euro aandeel per maand in heb voor de hypotheek maar verder hebben we nog meer vaste lasten in de maand en natuurlijk de paarden die het een en het ander kosten Knipoog
Mijn vriend en ik gaan wel voor het eerst in 4 jaar een lang weekend weg, daar hebben we al 6 maanden voor gespaard. Lekker in een kasteeltje relaxen.
Maar alles kost inderdaad wel ontiegelijk veel geld tegenwoordig.

I recommend a psychoptherapist to clean up your brain

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:38

Het is inderdaad zoo duur geworden..Ik heb met mijzelf afgesproken,voor 30/40 euro in de maand koop ik iets voor mijn paard,of kleding..Voor de rest alleen sigaretten of eens wat te drinken..En nog blijft er vaak een stukje maand over
Zwelgje, veel plezier !! Lekker hoor een weekendje weg!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 15:55

Ach... je zit nog lekker bij je ouders, dus ik zou me niet zo druk maken erover. Misschien moet je je uitgavenpatroon aanpassen, want als je krap zit, dan betekent het dat je even wat minder kleding moet kopen en wat minder uit moet gaan. That's life.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 16:26

Hahaha ja nu nog wel ja maar ik ben van plan binnen nu en 8 weken een huis te kopen dus ... vandaar, en wat ik ook niet snap is dat jullie ook nog eens zo'n grote boerderij hebben ik woon gewoon in een flatje ja met me ouders en 2 katten 1 hondje en een konijn, had een lease paard maar die is nu ook verhuist maar daar betaalde ik 60 euro voor in de maand.
Dus mijn vraag is nu hoe doen jullie hard werkende of niet werkende moeders geen moeders het nou ik bedoel een paard hebben kost ook veel of verdienne jullie zoooo gigantisch veel geld dat jullie en een heel gezin kunnen onderhouden en een paard hebben en ook nog eens er netjes gekleed bij kunnen lopen ik snap het soms niet hoor!!!! Of zou dat aan mij liggen?!

mama van 2 prachtige jongens

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:29

Huisje kopen? Met 400 euro per maand zal moeilijk gaan ben ik bang

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 16:32

hahaahah nee 400 kan ik besteden hallo moet toch ook sparen nee ik verdien per maand 1400 euro, en ja dan kan je een huis kopen.
En dan geen boederij he ik kom wel uit Rotterdam heel anders als Drenthe of Friesland.

mama van 2 prachtige jongens

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:33

Ach als je de centen niet hebt moet je je daar op aan passen.
Bijna de heft van mijn salaris gaat naar mijn paard de rest geef ik uit aan eten, onderhoud van de honen en diesel voor mijn auto.
Ergens ander sheb ik geen geld voor en daar pas ik me dan op aan wat betekend dat ik praktisch nooit uit ga en heel weinig nieuwe kleding koop (alleen al shet echt nodig is) en zo zijn er nog meer dingen die ik moet laten.
Ben het er wel mee eens dat ik vroeger ook veel beter uitkwam met mijn centen dan nu.

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 16:34

Ja oke dat is ook zo maar begrijp je mijn punt dat ik niet snap waar mensen het van doen een groot huis een gezin met 2 kinderen een boel huisdieren en 2 paarden en een grote dikke auto enz ik snap het niet hoor.

mama van 2 prachtige jongens

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:36

ik ben het hgelemaal met je eens hoor! de euro's zijn gewoon "veel te duur"

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:38

Ik snap wat je bedoeld, ik voel me al schuldig tegenover mezelf wanneer ik iets van 2 euro koop en terug rekenen hoeveel het eigenlijk kost. Dan vind ik het achteraf veeelste duur..

"What we call human nature, is actually human habit.."

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:38

Tja, die verdienen blijkbaar meer geld of hebben een erfenis gehad.
Ik sta eigenlijk al te kijken van jouw salaris. Je verdient 1400 euro netto?

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 16:44

Jep

mama van 2 prachtige jongens

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:45

Plucker schreef:
Jep


Wauw... ik zit echt in de verkeerde branche.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:49

Tja ik ben mijn uitgaven patroon wel gaan aanpassen en ik hou toch nog behoorlijk was over nu. Ik wil ook graag mooi op vakantie, dus ik zal wel moeten.
Maar ik koop nog wel veel kleren, maar niet meer van die dure kleren. Ik heb laatst alleen een gaastra jas gekocht, omdat die dingen gewoon niet af gaan en ik dus heel wat wintertjes mee kan doen, en aangezien ik toch niet meer groei.
Ik doe nu aan het begin van de week 10 euro in mijn beurs en daar moet ik het mee doen!! Als ik echt ga kleren kopen of voor schoenen ga kijken is het natuurlijk wat anders. Maar ik het het nu meer over het kopen van tijdschriften of dingen die je toch niet nodig hebt. Nou en het lukt me tot nu toe aardig.

perlee
Berichten: 317
Geregistreerd: 07-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:50

Dan snap ik echt niet wat je loopt te piepen dan ikke wil ook dat salaris

Andere vraag dan hahahaa hoe komt dat hij niet uitkomt met dat geld bij je ouders en zonder verplichtingen verder Haha!

Lekker ruim en leuk autootje te koop voor weinig bij interesse stuur effies een pbtje

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 16:55

Zonder verplichtingen ik moet veel dingen betalen he verzekering enz.
En autorijden enz. ik heb ook nog een kat en een konijn waar ik zelf voor zorg dus... vandaar

mama van 2 prachtige jongens

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 16:56

Ik moet zeggen dat mijn zakgeld ook uit mijn portomonee vliegt hoor. 1 keer winkelen en ik mis weer aardig wat geld. Terwijl ik er zelf ook nog spulletje voor me paard van moet kopen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:00

als receptioniste bij de GGD en dan 19 jaar zijn EN 1400 EURO per maand NETTO hahahahhahahahaa

heppie nog collega´s nodig! Van harte wil ik solliciteren!

Mijn man is hoofd facilitaire zaken bij een semioverheidsinstelling 45 jaar werkt op HBO niveau, is verantwoordelijk voor huisvesting en alles wat erom heenhangt en heeft om het werk uit te voeren 8 man onder zich, waaronder de receptie.......... en hij krijgt na 25 jaar ambtenarij 1800 NETTO......... denk dat je in de war bent met BRUTO Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 17:02

gijsenkim schreef:
als receptioniste bij de GGD en dan 19 jaar zijn EN 1400 EURO per maand NETTO hahahahhahahahaa

heppie nog collega´s nodig! Van harte wil ik solliciteren!


Ja, ik ook! Ik heb nog zat vakantiedagen staan, dus ik kan gelijk beginnen!

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 17:32

Owh dat zou best kunnen, w8 heb t na gekeken en krijg sorry verkeerd getypt 1300 euro.
Dus... maar waar maken jullie nou zo'n BIGGGG deal van zeg!!!!!!!!!!!!!!
Jezus zo zie je maar meisjesssss damn men zo zie je maar dat je echt kan merken dat ik heeel wat dingen mee maak dan iemand van het platteland. hahaah ik ben en blijf een meisje van de straat, dus...hou maar op met je gepraat, voordat ik naar je toe kom om de battle aan te gaan. Dus hou je mond of ga die battle met me aan.

mama van 2 prachtige jongens


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Anne_vD, Anoukjuuuhh, Avatar22, beegee, Boheme, brittms, GrapeshotBot, hel1, Jannie79, Kaatastrof, kosseh, Loreke2, maaikemuis, Nayan, NicoleKelos, NinaCharlie, Schapenvacht, spookyskippy, Sterrendief, Swift, Typhoon, xLaraaj en 84 bezoekers