treinongeluk bij Eindhoven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

treinongeluk bij Eindhoven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-04 22:46

En ik was er bij

Had vandaag in Roermond om 10:02 de trein, wou dat ik hem gemist had Huilen .

Kon 's morgens mij fietsensleutel niet vinden, dus met de auto naar het station ( uiteraard had ik de bus gemist Scheve mond ). Kon ik NERGENS mij auto kwijt.. Na 10 minuten zoeken had ik een klein plaatjse voor een fietspad kunnen veroveren. Was dus net op tijd voor de trein.

Na station weert, voelde ik tussen Weer en Maarheeze een hobbel Verward, en toen stond de trein in een No Time stil Scheve mond Werd er doo de conductrice omgeroepen dat iemand voor de trein gesprongen was En dat het een tijd kon gaan duren.

Politie, Ambulance, brandweer alles kwam aan rijden..
De volgende omroep; "iets van Vlees en Bloed is onder de trein gekomen, en het opruimen gaat enige tijd in beslag nemen. Bussen worden ingezet."

Na 2 uur mochten wij uitstappen.. En naar de bussen. Toen keek ik achter om, zag ik een wat ze lijk noemen onder een afdek zeil liggen Huilen .
Jongens wat een prut dag !.

Na 3 uur vertraging.. op school moeten verantwoorden, en eigelijk meteen weer naar huis. Bij mijn auto aangekomen, zag ik een mooi geel papiertje, met een bekeuring van 45 euro, wegens 2 meter op fietspad geparkeerd.

Echt z'n dag wens je NIEMAND toe..
Wens de familie veel sterkte van die persoon.

Lara

Reentjuh

Berichten: 116
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:51

Gadsie wat erg! En dan idd nog die bon er achteraan! Het zat je ook niet mee hè??

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:54

hè bah, wat een klotuh dag zeg!!
Ik heb het helaas ook een keer van dichtbij gezien, toen lag er helaas geen zeil overheen (was eerder ter plaatse dan politie enz.).
En dan nog eens een bekeuring... het zat je niet mee!

PrimaDonna

Berichten: 501
Geregistreerd: 08-02-02
Woonplaats: Linschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:01

Dus eigenlijk echt zo'n dag dat je beter maar in je bed kon blijven liggen....alleen maar pech dus!

Bah vind het wel erg vervelend voor je en nog veel vervelender voor de familieleden van de des betreffende jumper. Snap ergens nog steeds niet dat mensen die levensmoe zijn zich eigen voor de trein "kunnen"werpen....wie wilt er nu zo ten einde gaan Verward , andere mensen krijgen er weer trauma's van omdat ze zulke gebeurtenissen van dichtbij niet kunnen verwerken. Je zou het maar op moeten ruimen zeg....al die lichaamdelen bij elkaar schrapen...gatverdarrie moet er echt niet aan denken.BAH Misselijk


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:18

Het was dus een persoon? Jezus... Ik heb gelukkig nooit een ongeluk meegemaakt, mijn moeder heeft wel eens een auto onder de trein meegemaakt...

Verschrikkelijk... Zowel voor de nabestaanden als voor de mensen in de trein...

Sja, en die bekeuring... Dazz Roermond he >;) Dat fietspad voor de tunnel neem ik aan? Tipje: in de straat die parallel loopt, achter de GGD, daar kun je wellicht parkeren... En anders toch maar 2 euro aan het station afstaan, is goedkoper dan een bekeuring...

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:29

Gadver de gadver! Wat erg voor je lara! En voor de nabestaanden van die persoon die onder de trein sprong.

Heel heel heel veel sterkte, liefs en knuffels hoor Lovers

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:03

Bah Laar, dat is geen leuk gezicht.
In Voorschoten had je een stukje spoor waar soms wel 2 x per maand iemand voor de trein sprong. In het land van de boerderij naast het spoor zag je mensen "zoeken". Ik kreeg de rillingen als ik dat weer zag.

Die gele prent Haha! tsja dat wordt dokken.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:18

Iew wat eng zeg, gelukkig nog nooit meegemaakt
En dan ook nog een bekeuring, ik zou een dagje vrijnemen van school!

natte

Berichten: 152
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:24

Tjeetje meid, je moet je echt kapot geschrokken zijn zeg!
Dat is inderdaad geen lekkere dag om te beginnen, om zoiets mee te maken En dag nog eens een lekkere boete eroverheen........welja
Nou in ieder geval heel veel sterkte en ik hoop dat je er een beetje overheen komt Vriendjes zijn?

liefs natte Verdrietig

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 00:25

wjerdo schreef:
De volgende omroep; "iets van Vlees en Bloed is onder de trein gekomen, en het opruimen gaat enige tijd in beslag nemen. Bussen worden ingezet."


Djiez, wat een lomp bericht. Scheve mond

Citaat:
Echt z'n dag wens je NIEMAND toe..
Wens de familie veel sterkte van die persoon.


Ik ga helemaal met je mee. Dit soort dingen gaan je niet in de koude kleren zitten...

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 01:12

M'n vader heeft dat vroeger hel vaak op moeten ruimen. Dat hoorde bij z'n piepdienst. Heb ook wel eens machinisten gesproken die dat mee hebben gemaakt, sommige zijn maanden overspannen en hebben na jaren nog nachtmerrie;s. Heb zelf een hond onder de trein zien komen, een vrouw tussende trein en het perron, en iemand van die opruimdienst met een arm zien lopen. Daar word je niet vrolijk van hoor..

Wel rot dat je er ook nog een bekeuring achteraan heb gehad! Zijn ze echt zo erg daaro?...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 01:38

Er lopen er hier een aantal rond die zoveel mogelijk bekeuringen uitdelen jah...

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 08:46

Het zat je niet echt mee he!
Ik heb ook wel eens gehad dat er iemand bij de trein voor de onze was gesprongen...echt vreselijk Scheve mond
En mijn moeder kwam eens op het perron...zag ze opeens een lijk liggen op de rails...en verderop het hoofd!
Die jongen was gesprongen vanwege liefdesverdriet..

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:01

#Ymke# schreef:
M'n vader heeft dat vroeger hel vaak op moeten ruimen. Dat hoorde bij z'n piepdienst. Heb ook wel eens machinisten gesproken die dat mee hebben gemaakt, sommige zijn maanden overspannen en hebben na jaren nog nachtmerrie;s. Heb zelf een hond onder de trein zien komen, een vrouw tussende trein en het perron, en iemand van die opruimdienst met een arm zien lopen. Daar word je niet vrolijk van hoor..

Wel rot dat je er ook nog een bekeuring achteraan heb gehad! Zijn ze echt zo erg daaro?...


Wowiee!!! dat is ook heel wat! Scheve mond

veel succes Lara Vriendjes zijn? je hebt gelijk.. zo'n dag wens je niemand toe!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:23

ik wordt een beetje misselijk geloof ik.. brrrrr Ziek

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:28

He gatver wat een rotdag zeg. En dan nog die bekeuring erbij Boos!
Mijn vriend heeft zoiets een keerzien gebeuren. Gewoon op het station terwijl hij op de trein stond te wachten. Vreselijk zoiets.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:28

Ieh bah wat een verhalen zeg. Ik hoop het echt nooit mee te maken, lijkt me vreselijk.

En tja die bekeuring is dan ook wel sneu natuurlijk na zo'n dag. Idd eendag die je beter in bed had kunnen doorbrengen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:33

heh wat vervelend, en dan ook nog die bekeuring...

misschien kan je een zielige brief naar de politie sturen, dan willen ze het nog wel eens kwijtschelden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:42

jeetje, das idd balen. lijkt me doodeng om zoiets zien te gebeuren. bah......

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:51

Getverderrie, weet je wel zeker dat het een mens is geweest? Een dier zouden ze ook nog gewoon onder een zeil doen, toch?

Het zal ongetwijfeld op het nieuws komen, vanavond.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:54

imker schreef:
Getverderrie, weet je wel zeker dat het een mens is geweest? Een dier zouden ze ook nog gewoon onder een zeil doen, toch?

Het zal ongetwijfeld op het nieuws komen, vanavond.



Dit soort dingen komen bijna nooit op het nieuws of in de krant.
Op een station waar wij weleens met de trein gingen sprong ook de 1 na de ander onder de trein, het heeft nog nooit in de krant gestaan of is op het nieuws geweest, best raar eigenlijk.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:04

t is niet iets om trots op te zijn. de ene keer komt t er wel op en een andere keer niet. ligt aan de hoeveelheid ander nieuws. ik zal naar editie nl kijken vanavond... brrr

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:21

Maar ja het was gister morgen al. Zal het dan nu nog op het nieuws komen?? Volgens mij niet meer hoor!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:24

kojack"]
[quote="imker schreef:
Getverderrie, weet je wel zeker dat het een mens is geweest? Een dier zouden ze ook nog gewoon onder een zeil doen, toch?

Het zal ongetwijfeld op het nieuws komen, vanavond.



Dit soort dingen komen bijna nooit op het nieuws of in de krant.
Op een station waar wij weleens met de trein gingen sprong ook de 1 na de ander onder de trein, het heeft nog nooit in de krant gestaan of is op het nieuws geweest, best raar eigenlijk.
[/quote]
Zelfmoordactie's komen volgens mij helemaal nooit op tv...

Maar wat naar zeg! Ik kan me goed voorstellen dat zo'n conducteur daar een trauma aan over houdt... Scheve mond en de mensen in de trein... brr, echt vreselijk! Scheve mond

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:24

In Voorschoten stond het alleen in de krant als er iets meer zelfmoorden waren dan normaal het geval was. Wat klinkt dat eng.
Verder las je niks. Maar als ik naar de manege reed en ik zag weer mensen in het wit door het land lopen en blauwe lichten, draaide mijn maag een keer rond.