twijfel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

twijfel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 17:00

[MD] dikke urine
[MD] bloed waardes testen?

Vandaag ging ik met hem springen en dat ging allemaal hardtsikke goed, tot het moment dat ik hem vroeg zijn rug te gebruiken door aan de teugel te rijden.. Toen ging hij ineens weer heel erg in protest. Zo erg dat hij me er bijna afbokte. En het is zeker niet zo dat hij ervandoor gaat of zo, maar zodra ik hem dan vraag te gaan draven, komt hij omhoog. Als ik stop met vragen is het ook weer over en gaan die oortjes weer naar voren.

Mara nu vroeg ik mij af of het dan wel met zijn nieren te maken heeft? Ik kan dus in principe alles met hem, behalve écht rijden. Aan de teugel rijden dus.. Buiten allemaal geen probleem, in de bak zolang ik niet echt iets van hem vraag; allemaal geen probleem.. Alleen dat ene dus..

Ow en afwenden wil nog wel eens problemen opleveren. of op voltes.. Eigelijk gewoon stelling vragem..

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 23:20

niemand dan?

Onderschriftloos :Y)

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 09:08

jeetje joh ik het je topics gevolgd toen. Dus je bent nog steeds aan het modderen. Vervelend hoor als je niet zeker weet wat er aan de hand is. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten en zo gewoon tot de oplossing gevonden is gewoon rechtuit rijden en niet echt laten werken. Kun je hem niet nog een keer laten testen door een goede of andere da? Of klinisch laten nakijken? Hoop dat er snel een oplossing komt.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 19:56

nou ja iig komt er dus nog steeds een keer een da en ikheb de eigenaresse al gezegd dat ik dat wel wil betalen, omdat zij meer dan blut is (grote schulden), maar klinisch keuren kan ik echt niet ebtalen vrees ik!! Er komt iig een urine of bloedtest en moet daar de resultaten dan maar van fwachten, al dekn ik niet dat die goed zijn.. En dan.. tsja.. dan heb ik iig duidelijkheid. Maar ik blijf idd aanmodderen..

Onderschriftloos :Y)


ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 21:57

het kan iets lichamelijk zijn maar wat ook kan dat heb ik ook met me ex paard gehad is dat hij het gewoon verekte als ik meer ging vragen dat begon hij te bokken. aanpakken hielp niet meer bij hem dat was ie al genoeg in zijn leven! hou oud is je paard? misschien heeft ie ook wel wta meegemaakt voordat je hem kreeg

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:21

haha nee hoor, hij is namelijk al 10 jaar bij dezelfde eigenaar en het is wel zeker dat hij ok echt iets aan zijn nieren had! Alleen was ik idd wel aan t twijfelen, omdat hij na een kuur en rust periode nog steeds wel bokte als ikmeer vroeg. Dacht eerst dus dat ie me in de maling nam, maar eigelijk weet ik nu wel voor 99% zeker dat t lichamelijk is..

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeaDH en 21 bezoekers