Nakomelingen overzicht Genderose gekregen!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Nakomelingen overzicht Genderose gekregen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 12:45

Vandaag kwam de envolop door de duer!
Ik had niet goed gekeken, en begreep al niet waarom KPN mij een brief stuurde aangezien ik T-mobile heb Bloos *LOL*

Dus niets vermoedend maak ik hem open, zit er tot mijn grote vreugde het nakomelingen overzicht in van Genderose!! Echt super!
Helaas niet de eventeuele eigenaren erbij... Daar had ik wel een beetje op gehoopt. Mijn zoektocht naar Victoria en Nevelrose gaat dus nog gewoon door...

Het viel me overigens best tegen hoeveel er op stonden. Enkel Nevelrose heb ik niet gekend, de rest wel. En ik dacht dat ze meer veulens ter wereld had gezet Scheve mond Maar mischien zijn die net als Wiskey en Wodke niet ingeschreven in het stamboek ofzo Verward

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAAAKUUa9m6FOOPqNTqjT6bGT0zM8UYCO*ZQTAe*7qiwoLFhihYpbKMU!EBKReP8FengPFxxqb2muFkrHm!bkZGcnVzjVx*BppUOgQnqRg/Naamloos(1).jpg?dc=4675460179813216147[/img]

Heb ik gelijk een vraagje.
Ik zie namelijk dat Victoria er wel bij staat. Had ik ook verwacht want zij was ook ingeschreven. Maar ik dacht dat haar papsie (patriot) Geen goedgekeurde hengst was Scheve mond Kan dat ook nog, of moet haar paps perse goed gekeurd zijn zodat ze in het stamboek kan komen???


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:21

Leuk voor je, dat je dat overzicht hebt binnengekregen. Die vraag zou je misschien eens bij FA kunnen stellen?

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 13:48

Bij reg/boek staat register B. Daar staan paarden in waarvan of alleen de vader of alleen de moeder is goedgekeurd. Mijn paard staat ook in het B-register omdat de afstamming van de moeder onbekend is.

Toscana (Uniform) 21-6-2000 * 22-3-2005,Vienna (Casco) 09-5-2002 31-10-2018
Esmeralda 15-04-2009 * 14-12-2015
Nijn 15-06-2018

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:19

En achter patriot staat vb, dat betekent dat hij in het veulenboek is ingeschreven. Een goedgekeurde hengst is stamboek.

Ik zie dat nevelroos een register A papier heeft. Waarom dat is weet ik niet precies. Moet je anders even op FA vragen. Maar volgens mij is de vader van haar ook geen KWPN goedgekeurde hengst.

Vroeger kreeg je er ook de adressen van de eigenaren vd nakomelingen bij. Wel jammer dat je dat nu niet meer krijgt.

Je kunt misschien ook nog via die boer een kopie vh papier van Genderose vragen. Daar staat wel de fokker op en eventueel vorige eigenaren. Kun je de fokker een keertje schrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:37

Wat leuk zeg om dat eens zo te bekijken! Lachen


Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:36

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ik heb laatst een keer een mailtje naar het KWPN gestuurd voor het afstammelingen overzicht van de moeder van mijn merrie.
Maar ik heb er nooit wat van terug gehoord...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:38

Fijn dat je het hebt gekregen

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 23:12

_inge_ schreef:

Ik zie dat nevelroos een register A papier heeft. Waarom dat is weet ik niet precies. Moet je anders even op FA vragen. Maar volgens mij is de vader van haar ook geen KWPN goedgekeurde hengst.


Nee, volgens mij is dat een Hackneyhengst.

Toch fijn dat je een overzicht hebt gehad, zouden ze dan toch gezwicht zijn bij het KWPN onder de druk van klagende mensen die een overzicht willen hebben en het niet meer kregen Haha! . Of ben je langs gegaan en heb je een paar puppy-ogen opgezet Schijnheilig .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aisie, dazai, IASCrawler, laura22, Manadeluca, mellamoshan, MightyMike, Titsia, Vagabondo, Vickym98, xSuuzerd en 94 bezoekers

cron