waterpret, en andere foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

waterpret, en andere foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:13

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet het hinderlijke flitsen, en onscherp gepriegel, maar buiten dat, graag commentaar.

gewoon geen onderschrift :D


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 22:55

De 1e vind ik nog het beste
de rest is een beetje té realistisch nog. Bij de wasbak heb ik dat vooral doordat je nog heel duidelijk kan zien hoe het licht van buiten of een lamp op de bak invalt en daarbij nog eens de flits van de camera.
de 3e van onderen is ook nog wel aardig, alleen erg duidelijk dat er een papier voor gehouden is. Je moet op de een of andere manier het voor elkaar zien te krijgen om die overgang niet te zien, door vanuit een andere hoek te fotografen. (kan zelf op het moment even niet bedenken hoe :p) Ik krijg van dit soort topics wel helemaal zin om ook artistieke foto´s te gaan maken Haha!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 14:24

De 2e spreekt mij het meeste aan. Die foto is mooi scherp, en het is ook mooi om te zien hoe die straal overgaat in druppeltjes.

Voor de rest heeft de 7e foto wel iets, doordat er een schaduw komt op het groene vel. Alleen de wasbak past er niet zo goed bij.. Maar het idee is wel leuk!

De wasbakfoto's vind ik eigenlijk niet veel..

Die laatste foto is ook wel apart, alleen jammer van dat 'venlo'

... And we like all the fluffy animals.



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Fleur_Laura, koenlover, Mariett, TheNovelist en 132 bezoekers