Is dit nou nog gezellig bokkeh?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 17:28

Jah misschien een rare titel maar, ik kwam eerst vaan bij horses.nl en ben daar echt gekapt... alleen maar ruzie en gedoe en toen las ik iemand die zei: KOM NAAR BOKT.NL! Dus ik me aangemeld en alles lezen en reageren en allemaal leuk een aardig, maar ik vind toch wel dat hier veel GELOGEN wordt!
Het ene moment hebben ze 3 paarden en dan weer geen, en dan hebben ze dat, dan dat! (ik zal geen namen noemen, hoor Sakiatje, Semmy ...)
Jullie mening?

Want misschien zo het een stuk gezelliger en fijner bokkeh zijn als we het gezellig hielden en iedereen gewoon eerlijk en gewoon deed!

Wat jullie? Verward
Haha!

p.s of mag zo;n bericht niet? Vanwege zo'n slotje...
Verward

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:31

Nou op zich mag zo'n berichtje wel denk ik. Maar door dit soort topics word het er niet gezelliger op, als ik eerlijk mag zijn. Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:35

tja dat soort dingen reageer ik niet op (semmy_l enzo) dat is al eerder gebeurd dat iemand met zichzelf ruzie maakt (ik weet niet of dat nu weer zo is maar het lijkt wel zo)

maarjah voorde rest is bokt heel leuk
Lovers

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:35

misschien begrijp je ze verkeerd

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:37

Dat zijn incidenten.
Hoeveel berichten worden hier per dag geplaatst? Hoeveel van die berichten zijn niet correct (op welke manier dan ook)? Procentueel is dat heel weinig denk ik! Zeker in vergelijking met Horses. Maar het zijn wel net die topics die blijven hangen en een grote invloed hebben op de sfeer.
Overigens voegen dit soort topics ook niet echt iets toe. Laat lekker gaan, er zijn genoeg andere topics die wel leuk zijn!

Nulla tenaci invia est via

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:41

Zo'n bericht hoort eigenlijk meer bij Algemeen, maar ik vind dat er inderdaad wel eens wat gelogen wordt hier.
Zoals mensen die over een manegepaard praten en zeggen dat het hun eigen paard is. Maar dan denk ik "Ach, het is gewoon onzekerheid, bang dat ze niet geaccepteerd worden als ze geen eigen paard hebben."
En, als je de boel eens netjes zou tellen, zou je er achter komen dat er misschien wel een waarheid in zit.
Mensen met eigen paarden, of paarden die ze 'als eigen mogen beschouwen', krijgen vaak meer reacties dan mensen die alleen maar 1x per week op de manege lessen.
Dit werd laatst nog door iemand vermeld bij Algemeen geloof ik.
Waarschijnlijk omdat gedacht wordt dat berichtjes over eigen paarden interessanter zijn, dan berichtjes over een manegeles/ manegepaard.
Of omdat mensen met eigen paard denken weinig gemeen te hebben met iemand die 'alleen maar lest'.
Misschien. Misschien niet.
Maar in ieder geval wordt er vaak gelogen om meer reacties op een berichtje te krijgen, meer aandacht te krijgen, meer...
Zo van: ik ben ook net als jullie, ik wil niet dat er op mij neergekeken wordt.
En geloof me
over een paar jaar schrijft die persoon gewoon de waarheid op de site, en wordt volledig geaccepteerd.
Tijd
leert.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:45

En wat is nou eigenlijk liegen? Liegen is gelijk zo'n zwaar woord! Ik heb het altijd gemakshalve over 'van mij' terwijl Gipsy helemaal niet van mij is en dat is ook geen geheim, staat uitgebreid in m'n profiel. Lieg ik dan?

Nulla tenaci invia est via

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 17:55

Citaat:
Op 2001-11-26 17:45, schreef Margreet:
En wat is nou eigenlijk liegen? Liegen is gelijk zo'n zwaar woord! Ik heb het altijd gemakshalve over 'van mij' terwijl Gipsy helemaal niet van mij is en dat is ook geen geheim, staat uitgebreid in m'n profiel. Lieg ik dan?


margreet heeft gelijk
ik zeg ook "mijn paard" maar het staat ook in me profiel dat het niet zo is

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 17:57

Neeh, Margreet dat bedoel ik niet, maar meer van dei mensen die dan allemaal van die berichtjes plaatsen van: dit gezocht, terwijl ze dat helemaal niet zoeken, maar meer omder bij te horen! (kijk bij eenmaal andermaal!)
En ik heb nou zelf NOG geen eigen pony, maar ik heb er een op het oog, maar denk je nou dat ik over 2 weken (als ik hem waarschijnlijk thuis heb) anders (NEER)kijk op iemand die nog geen eigen pony heeft, terwijl ik dat nu zelf ook ben?

Wees gewoon eerlijk!

Maar wat ik ook bedoel is dat reageren op elkaar, dan typed iemand iets fout en dan reageerd iemand meteen zo...
En ik denk ook wel dat het meerendeel hier gezellig forummen is, maar die zieke berichtjes bepalen toch OOK de sfeer, en dat bedoel ik!
En misschien als ze dit allemaal lezen dat ze zich bedenken dat ze veel makkelijk de waarheid kunnen spreken/type!
Vandaar dit bericht!

p.s. Margreet Ik beschouw pienke ook als me eigen ponietje, maar heb al vaak gemeld dat het me verzorgshetje is, en dat staat ook in me profiel! Dat is geen liegen maar ik bedoel, allemaal sterke verhalen over ik weetniet hoeveel paarden en dan weer niet en dan weer waren het paardjes van die vrienden..... BLABLAVLA...

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:00

Evita is van mij, maar niet alleen van mij! ze is ook van een anders meisje dat ik goed ken samen, en daar lieg ik ook niet over (staat ook wel in me profiel enzo hoor) maar het is dan soms makkelijker om te zeggen "mijn pony" dan "mijn half eigen pony" want ze is wel van mij! (maar ook van iemand anders Haha! )

Flus
Berichten: 85
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:03

IK VIND BOKT WEL LEUK!!!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:04

Oh oh... ik lieg dus ook...

Ik heb het op Bokt ook altijd over altijd "mijn paard(je)" maar eigenlijk is het een pony! Haha!

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:14

sorry, maar ik vind het hartstikke leuk hier op bokt! en als iemand liegt, laat diegene lekker! ik heb er in igg geen problemen mee! ik vind het leuk! Party!!

joyce2

Berichten: 11136
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:23

Tsja, er zijn hier inderdaad mensen die liegen! Voor de gene die hier al langer zitten en dat gedoe rond mij van de zomer gevolgd hebben, zullen dat zeker wel weten! Ik zal verder geen namen noemen, maar realiseer je wel dat er door dat gelieg hier flinke ruzies ontstaan. Vooral als je dat persoon in real life kent. Tsja, maar wat heeft zo'n domme Koe als ik er nou eigenlijk over te zeggen? LOL
Verder vind ik het heeeeeeeeel gezelli hier op bokt, vooral met engela Cool , hennepje Lovers en samira *LOL*

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 18:29

Misschien heb je door het lezen van net de verkeerde berichten nu wel een heel negatief beeld van Bokt.
Jammer zeg Verdrietig

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:11

Weet je.. die paar mensen die liegen, die wegen helemaal niet op tegen de mensen die niet liegen.

Er zijn zoveel lieve mensen hier op bokt. Ik vind er zoveel aardig, dat die paar mensjes die ik niet zo aardig vind, gewoon links (of rechts Haha! ) laat liggen.

En ik denk dat degene die mij niet aardig vinden.. mij ook gewoon links laten liggen...

Als je dat doet.. dan merk je dat de sfeer al een stuk leuker wordt Lachen

Want Bokt is the BEST Lovers *LOL*

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-01 20:32

Ja, ik weet ook best wel dat er genoeg mensen eerlijk zijn en gewoon normaal een aardig,... en die hier ook zijn om gezellig te forummen over PAARDEN! Maar ik erger me dan weer aan zulke flutberichtjes...
Maargoed...
BOKKUH is leuk! Dat weet ik, en je leert elkaar nog een hoop en je kunt er je vragen stelleh!
KEI LEUK BOKKUH!
Haha! *LOL* Pling

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 20:53

heeeeeee Sibold. Een ijslander is toch een paard??!! Als ik pony zeg, dan worden alle 'ijslandermensen' boos. Haha!
Dus noem ik mijn ijsje ook altijd paard *LOL*

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 06:47

Is ook zo... dus misschien lieg ik toch niet dan.. (in het IJslands bestaat er ook geen woord voor pony)
Hoe is het met je merrie?

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 07:35

die ditta had ook gelogen over eigenpony hebben nou ik heb ook geen maar ben wel blij dat ik op een dressuurstal rij een paar keer per week en ik hoop nie dat iedereen nie reageert op m,ensen zonder eigen want wat zal ik het dan stil hebben. of ik moe ook gaan liegen;) Knipoog (nee hoor dat nooit liegen over wel of nie eigen pony hebben)

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 10:19

Ik vind het reuzr meevallen met het `liegen`. Goed, het komt voor maar dat is procentueel geZien maar heel weinig. Bokt is gewoon hartstikke leuk (vind ik).

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 13:58

hoi
ik heb het hier ook wel naar me zin.
ja en dat geklets dat heb je overal waar veel mensen bij elkaar komen en het gaat er om hoe ga je er zelf mee om.
en ik heb ook veel lol met jou joyce
groetjes engela en ladouce
en van de rest van de dieren

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 15:03

Ja, ik zeg ook wel eens gemakshalve (te lui om te typen Haha! ) dat ik drie PAARDEN heb terwijl een van de drie een PONY is van 1.22m. Oh oh, ikke heb ook gelogen. Maar ze zijn wel ECHT van mij Cool

littleroosie

Berichten: 6052
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 15:17

Tja liegen.
Ik zeg ook zo vaak mijn chess, maar dat is toch nog niet gelijk liegen?
In m'n proviel staat wel dat het m'n verzorg is.

Maar zoals je hier dan soms verhalen leest ( gaat geen namen noemen) dat is dan toch echt wel liegen.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+4

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 15:21

Uhm ik heb er eingelijk niets van gemerkt maar houd me er niet echt zo mee bezig ik richt me meer op het paard en op de vragen. Tja en ik heb er verders ook geen last. Maar je hebt wel gelijk dat het misschien de sfeer niet beter maakt maarja of dit berichtje dat nu wel doet daar heb ik ook zo mijn vragen bij!
Groetjes jeannette
(een zeer tevreden bokker)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dasalijn, dierenfan, Googlebot, Mnoonn, Natascha en 7 bezoekers