ligt het aan het weer????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-04 22:08

FlyingHigh"]
[quote="rina schreef:
vera misschien moet je die heren een poosje hier brengen mijn dames leren ze dat rennen met alle liefde hoor Bloos! Clown


En wat leren je dames die heren nog meeeeeerrrr??????? Bloos! , woeps.
[/quote]

EEHHMMM dat had je nou niet moeten zeggen nu breng je ze op nog meer ideeen Haha! Knipoog

ook hier is een bijna continue hengstig maar die ene die hengstig moet worden word het niet Huilen .


Yosan

Berichten: 593
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Uplengen(Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 22:17

ja jullie hebben gelijk, er lijkt storm aan te komen, zelfs sundance was aan de longeerlijn lekker voorwaards en dan vooral in galop.
ja het voorjaar komt eraan denk ik

Hoe langer je nadenkt, hoe duidelijker het wordt dat er echt geen antwoord is.

R.I.P. Marinus"Iski"

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:39

Jah eigenlijk wel Tong uitsteken , ze lopen constant achter elkaar aan. Maar dan krijgt hij trappen van haar en tegelijkertijd douwt ze wel haar kont onder zijn neus.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:48

Vrouwen he Haha!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 16:49

kan deraan liggen he dat ze merken dat het beter weer word.
Ze hebben misschien de lente in hun kop
(wel een beetje vroeg maar ja)

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:34

Die van mij hadden gister een stevige dol in de paddock, het 'speeltje' (een grote blauw ton) moest het goed ontgelden.
Meteen vandaag maar even de kop ingedrukt door een stevige buitenrit met een 'dressuurprikker' te maken Clown
Sugar met de kleine beentjes tegen een torenhoge 1.75, na een uurtje lekker draven kon ze er naast blijven zonder voorop te willen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:51

Nou Verdrietig Had nog wel mijn hoedje en bijpassende bandages thuisgelaten...

Knipoog *LOL*
Volgende keer kom ik met mijn springzadel.

DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:54

Goed gaan we het militairenbosje in ons eigen parcourtje maken Lachen
Nou ik had voor de vorm ook een schone spijkerbroek aan gedaan hoor Haha! (beetje pesten moet kunnen Lachen )

r_nikita
Berichten: 48
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 20:55

Ja het licht echt aan het weer bij mij gaat het rijden al helemaal niet
maar het wordt vanzelf wel weer better hoop ik als het weer warmer wordt OK dan!

Ik Ben een heel Coel B-zussi!!:P:Phahah o=)

namara
Berichten: 160
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:39

bij mij zijn ze alle 4 heel braaf .axl is super ik rijd hem om de dag en het galopeeren gaat nu ook lekker.liberty is altijd braaf en happy groot en gezeggenlijk.en watje mag af en toe gek zijn daar is hij een hengstenveulen voor van 10 maanden.misschien is het de duitse frisse lucht.

Fiorile

Berichten: 754
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: bos en zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:30

Nou nog nergens last van. Die van mij is wel redelijk 'fris'. Ben benieuwd hoe het er morgen op de tinkerrit aan toegaat die ik georganiseerd heb...

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 00:36

namara schreef:
misschien is het de duitse frisse lucht.


ja maar ik heb nog een buitenbak IPV een zwembad }> Haha! Knipoog
en lib-pje telt niet mee, das altijd een schatje Ach gut maar ik ben blij dat het galoperen beter gaat, als ik de energie heb (lees mijn rug mee wil werken) kom ik morgen wel kijken in exloo zal ik wel eens zien hoe rustig axel is. als dat net zo is als in pekela geloof ik het wel, dan ligt het toch echt gewoon aan het weer Clown .

namara
Berichten: 160
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 19:06

ik ben vandaag niet naar exloo gegaan ik heb afgebeld dit omdat 23,80 te veel geld vind voor een uurtje hobbelen met meer in een les.wat vind jij?

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 08:47

poeh..... kan ik 7 x van hobbelen in een les met meer.... duur zeg.. zeker het gulden teken veranderd in € ofzo

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 23:46

namara schreef:
ik ben vandaag niet naar exloo gegaan ik heb afgebeld dit omdat 23,80 te veel geld vind voor een uurtje hobbelen met meer in een les.wat vind jij?


U bedoelt........ €23,80 dat is dan ook geen lang leven beschoren, die lessen. sorry maar dan vind ik echt veel te duur. en dan met nog meerdere ruiters in de bak Bloos! .

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 14:29

Ik ben gisteren even gaan kijken, carmen was alleen met nog een ander. Ze vraagt zoveel omdat de bak afhuren 30 euro kost. Ik kan me voorstellen dat mensen dat niet willen betalen.
Zelf ga ik ook maar eens op zoek naar een goede trainer hier in de buurt, die aan huis wil komen.... waarschijnlijk niet te vinden natuurlijk >;)

Wat mijn paardjes en hun stemmingen betreft.... mijn knollies zijn nog nooit zo braaf geweest Haha! Ze zijn blij op de wei en ook happy maar braaf aan de hand. Bullit groeit als kool en zit nu goed in z'n velletje. Okki is superlief maar blijft een slimme eigewijze shet (maar das normaal shetgedrag schijnt Knipoog ) en Oebel doet het ook super.
Maar vooral Gsus doet zo vreselijk zijn best, onder het zadel is hij ontspannen en leergierig.... ik geniet met volle teugen Haha!

We hebben alleen een fris hoofd met technisch verstand nodig om ons gehobbel wat meer richting te geven..... aaaaaaah rina.... exloo is zo ver nog niet en het is zo gezellig *LOL* 1 keer in de maand zou al te gek zijn
We zijn toch vriendjes? Lovers

Offe... misschien kunnen we gezamelijk 1 keer per maand bij mij in de bak afspreken voor een gezamelijke training..... ik weet dat dat ook al in pekela gebeurd, maar zonder trailer kom ik nergens, vandaar. Dus misschien alleen voor zeer dichtbij wonenden en andere geinteresseerden? *LOL* namara? rina? misschien boerin? wie dan ook? Mijn 30 bij 60 buitenbak is gratis en wat te drinken ook hoor Haha!
Gewoon voor de gezelligheid en als we er wat van opsteken is dat mooi meegenomen toch?

*****


cissy

Berichten: 19799
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:16

Heb ik net vorige week verteld dat mijn merrie zo'n koele is en niet gek doet....
Afgelopen zondag was er geen land mee te bezeilen... alleen maar dribbelen en tölten (jaja inderdaad stiekem toch een ijslander) en compleet gestoord en heet zijn..
Op de heenweg nog rustig maar zodra ik richting huis ging was het feest!
... en ik was alleen zonder andere paarden??!! Verward
Snappen doe ik het niet, gooi het er maar op dat het lente wordt..
Ik kwam thuis het erf op op een nog steeds debiel dribbelend paard(en zwetend van het stappen!), toen maar de bak ingegaan en dr laten gaan. Ze ging uit zichzelf kanonhard die bak door en na 20 rondjes galopperen werd ze pas een beetje rustiger...en inmiddels was ze natuurlijk helemaal zeiknat. Ziek
Voordat ze een beetje uitgestapt was was ik een dik halfuur verder. Toen maar onder de slang gezet want ze had gerold en alles plakte nu aan elkaar. Zweetdeken op en wachten tot ze droog was en nog maar aan het handje gaan stappen want voorkomen is beter dan..
Gisteren gelukkig geen spierpijn en veulentje is ook nog beweeglijk dus ze heeft er geen rare gevolgen aan over gehouden.. en ze was gewoon weer dr luie zelf. Ze moest zeker even dr ei kwijt, was dan wel een groot wind-ei moet ik zeggen! *LOL*
gek paard!

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

namara
Berichten: 160
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: exloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 19:23

we kunnen ons borst nog even natmaken ze verwachten vanaf morgen weer vorst en sneeuw . Boos! Boos! ik had eigenlijk al een beetje de lente in mijn hoofd. Vingers aflikken Vingers aflikken
kunnnen we de dikke dekens weer uit de kast halen. Verward Verward

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 21:48

Namara foei niet zulke voorspellingen doen, ik wil niet nog meer sneeuw en vorst
maar de winterdekens heb ik nog niet opgeborgen die hebben ze s'nachts nog steeds op.

en nee sprite mij krijg je niet zo gek. 23.80 voor een uurtje hobbelen met meerdere in 1 bak, en dan nog "even" uit duitsland komen daarvoor no way. ik snap ook wel dat de bak van exloo niet goedkoop is maar dit is gewoon te gek, man ik betaal 30 euro voor een uur priveles

maar wie weet dat we eens wat bij jou thuis doen, moet het alleen nog wel een stukje warmer worden, je zit me daar even te veel op de vlakte Tong uitsteken (zei de koukleum)

HIHI cissy ja je zei Knipoog ......... je merrie is gewoon een beetje laat met lentegevoelens Haha! en nu maar hopen op een mooi veulentje (van welke hengst is ie).

cissy

Berichten: 19799
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:15

tja, moet je maar niet zeggen dat ze zo cool is, je wordt gelijk gestraft...
Ik heb dr laten dekken door Brennas Cody, jonge hengst, eerste dekseizoen en ook eerste veulen van mn merrie. Wilde eerst weten of ze wel drachtig kan worden en hoe ze is als mams voordat ik een berg geld uit ga geven aan een bewezen dekhengst...
maar even on topic, ze was gisteren weer erg braaf op les (ik rij in de dressuurles mee op onze plaatselijke ponyclub, puur voor de beweging niet voor de les Knipoog , alleen op de terugweg moest ze weer een trein halen of zo en tölten kon ze ook weer... ze had haaaaaaaast!!
hahaha!
wederom, gek paard!

Trailerladen en grondwerk les http://www.horse-assist.nl

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 13:20

klaske was maandag rustig... een andere pony (hoger in de rang) echter niet. viel mij aan en klas kreeg een trap vol tegen dr ribben aan, maar alles zal nu wel weer kalm zijn.. hoop ik

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:50

Ik ben zondag met een HENGST op weg geweest in de plaats van m'n bekende en vertrouwde tinkerhengstje. Hij schopte naar voor, schrok van paaltjes en auto's en zocht gewoon dingen die eng waren. Je kon 'm wel er zo naar toeleiden dan om te ruiken Acteren dus .... Auto's is ie normaal helemaal niet bang van, paaltjes boeien hem normaal niet en dat schoppen Verward .... Dat had ie nog nooit gedaan Bloos

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:17

ik had vandaag een 10 jarige op klaske.. na dat ze lekker gelongeerd was... zo braaf is ze bij mij nooit.... grmbl

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vuri en 3 bezoekers