help... leuk uitje met mijn vriend....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

help... leuk uitje met mijn vriend....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 22:08

help!!!

woensdag 10 maart aanstaande heb ik twee jaar iets met mijn vriend Lovers . Ik wil hem die dag heel erg graag verassen... en een beetje origineel en eigenlijk het liefst ook een beetje btaalbaar! Wie weet iets leuks? ik zat al een beetje te denkenb aan snowworld of een dierentuin ofzo... maar of dat origineel is?

Help!!!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!



Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:13

Dierentuin vind ik stiekem altijd wel erg leuk Lachen Snowworld wordt wel erg duur denk ik...

iets anders? tja... heb vrij weinig fantasie Lachen

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 22:25

snowworld is zeker duur... en ik kan niet eens skieen. maar hij vind het geweldig... ach mischien word ik ooit wel eens rijk. de dierentuin is ook leuk...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:17

Het is misschien niet orgineel maar wel gezellig knus en romantisch een dagje scheveningen, heb ik mijn vriendin ook kado gedaan.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:20

graciaxxx schreef:
woensdag 10 maart aanstaande heb ik twee jaar iets met mijn vriend Lovers .


Haha, ik ook Haha!

Een dagje naar het strand, nier duur en toch heel leuk
Of, heel orgineel Tong uitsteken , gewoon lekker uit eten en daarna een film ofzo

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 23:25

we gaan al best vaak naar het strand.... beetje jammer. ik vind het echt zo moeilijk.. zeker omdat hij niks mag weten. ik wil hem ophalen tijdens zijn werk. hij heeft een eigen bedrijfje en zijn vader kan voor hem werken... dus das al geregeld. nu de rest nog....

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:28

*graaft even zeer diep in haar geheugen wat ze de laatste jaren gedaan heeft*

We zijn een keer een dag naar Kortrijk, Belgie (openluchtmuseum) geweest, vervolgens zijn we gaan zwemmen in een subtropisch zwembad daar in de buurt. Zwemmen en musea moeten je natuurlijk wel trekken...

1 jaar zijn we heerlijk luxe uit eten geweest met een bioscoopje.

Dagje kuuroord...

En volgens mij het eerste jaar gewoon een dagje shoppen oid... Weet het niet meer Scheve mond

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

joogre
Berichten: 99
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 23:57

ga een romantische picknick doen met hem int bos met kaarjes enzo en muziekje der bij vind i vast leuk Lachen, mar dat moet het weer wel toe laten

verder tja uit eten is altijd goed, en daarna een romantische wandeling maken met en zons ondergang werkt ook altijd.

verders zou k het niet wete doe iets dat uit je hart komt, lees b.v hem een zelf gemaakt gedicht voor of iets in die geest.
vind ik persoonlijk het leukst om zo verrast te worden met iets persoonlijks van de persoon waar je van houdt.
dit was niet helemaal nederlands maar k hoop dat je snapt wak bedoel

In to the fires of Battle we shall walk!

On to the Anvil of War we shall strike!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 00:16

Ga een introductieduik doen. Op woensdag kan dat denk ik wel bij www.Blue-vision.nl. Meeste introductieduiken zijn op vrijdagavond, maar deze doen het elke dag. Kost 35 euro pp

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, ComscoreBot, DearDarling, Fly_high, Geerten, GoogleAdsense, GrapeshotBot, IASCrawler, katinker, MayoNeighs, nicole_floor, stella92, Stephaniiee_, Telpeva, XxMariellexX, YandexBot en 183 bezoekers